.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 03:46:31

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A3 1.8 8zaworowy] Bierze olej na bardzo wysokich obrotach..
PostNapisane: 15.mar.2009 12:24:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2009 21:49:04
Posty: 75
Witam,
silniczek 1.8 8 zaworowy, ładnie pracuje wszystko wydje się być ok ale dzieje się tak że po uzupełnieniu oleju przy spokojnej jezdzie silnik trzyma stan oleju ale jak się go przegoni wysoko po obrotach i ostro pohamuje się silnikeim to zdarza się że zje tyle oleju że się zaświeci aż kontrolka oleju a na bagnecie nie ma oliwy...
Nie kopci i wszystko było by ok gdyby nie to że na bardzo wysokich obrotach zjada olej...
Jakieś pomysły co to może być?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2009 13:13:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Moim pierwszym pomysłem jest to żebyś zastanowił się o jaki silnik chodzi bo ja jeszcze nie słyszałem żeby w A3 był silnik 1.8 z ośmioma zaworami. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2009 14:15:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
a gdzie jest napisane że chodzi o a3 ?
do tej pory user pisał o AAH ,ale to tutaj nie pasuje...

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2009 14:19:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Wysłany: 15.Mar.2009 12:24:40 Temat postu: [A3 1.8 8zaworowy] Bierze olej na bardzo wysokich obrotach..

W temacie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2009 14:47:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
uhm, nie zauważyłem.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 14:29:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Przyczyn może być niestety wiele.
Pierwsze co bym zrobił to sprawdzenie ciśnienia na cylindrach.
Mogą to być uszczelniacze zaworów ale to znowu na zimnym kopcił by na niebiesko chwile po odpaleniu.
Może być to też odma skrzyni korbowej.
Może masz jakiś wyciek spod jakiejś uszczelki , a w płynie chłodzącym nie masz oleju ?

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 14:43:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
wielkie halo, skoro ubywa oleju, nigdzie nie wycieka, to masz do roboty silnik, zacznij od głowicy ale skoro olej pożera w takich ilościach to może nie wystarczyć a remontować cały silnik to chyba raczej pomyłka, można jupić za grosze z angilka jakiś


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 14:56:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Jak to jest że macie gotowe rady , nie wiedząc o jaki typ silnika chodzi ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 15:12:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Lotus napisał(a):
Jak to jest że macie gotowe rady , nie wiedząc o jaki typ silnika chodzi ?


napisał przecież, że to A3 to jaki ma samochód to raczej wie, jaki ma silnik nie do końca :) niech się wypowie Czy sprawdził wycieki?

P.S.
Chyba, że zamiast B3 napisał A3? :) ale według mnie nie robi różnicy, skoro znikaja takie ilości oleju, to raczej diagnoza jest prosta...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 15:16:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Prosta nie jest ale będzie prostsza gdy dowiemy się czy silnik jest wolno ssący czy doładowany :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2009 19:54:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2009 21:49:04
Posty: 75
przepraszam kolegów za zwłokę :) B3 oczywiście!! silnik wolnossący nie doładowany i to kolegi, a nie mój ;) monowtrysk

Nigdy nie zauważyliśmy żeby kopcił, wszystko sprowadza się do tego że jak się jezdzi spokojnie to jest ok i trzyma stan oleju ale wystarczy rajdowa rundka 15 minutowa - mocno rajdowa i już mignie kontrolka oleju albo jak już całkiem wsyśnie oliwę to kontrolkadaje cały czas.

Dziwactwo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: