.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 23:51:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 16:10:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Timo napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
designer napisał(a):
Dziś byłem u mechanika, zdjęliśmy koło i klocki z przodu definytywnie do wymiany ( ok 2-3 mm okładziny ), tarcze też już trochę zjechane, więc po przemyśleniach zdecyduję się raczej na taki zestaw:

- tarcze przód Zimmermann gładki + klocki ATE
- tarcze i klocki na tył Lucas/TRW

Całość wychodzi ok 1300 PLN

Swoją drogą to krótko wytrzymały EBC RedStuff, bo jakieś 25tkm -> jak na swoją cenę to stanowczo za krótko....


Tarcze Power Disca z ATE były by lepszym rozwiązaniem ;) Znam z autopsji.


Ja wlasnie na przod chcialem zamontowac nawiercane Zimmermanny.
Zły pomysl?


Bardzo dobry IMO :peace: Ja ze względu na koszty idę też w Zimmermanny ale gładkie :/

A jakie klocki planujesz do tych Zimmermannów :?: Powiem że z ATE to naprawdę działało :diabel:

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 18:37:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2003 15:03:17
Posty: 1803
Lokalizacja: Gorzow wlkp.
designer napisał(a):
Timo napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
designer napisał(a):
Dziś byłem u mechanika, zdjęliśmy koło i klocki z przodu definytywnie do wymiany ( ok 2-3 mm okładziny ), tarcze też już trochę zjechane, więc po przemyśleniach zdecyduję się raczej na taki zestaw:

- tarcze przód Zimmermann gładki + klocki ATE
- tarcze i klocki na tył Lucas/TRW

Całość wychodzi ok 1300 PLN

Swoją drogą to krótko wytrzymały EBC RedStuff, bo jakieś 25tkm -> jak na swoją cenę to stanowczo za krótko....


Tarcze Power Disca z ATE były by lepszym rozwiązaniem ;) Znam z autopsji.


Ja wlasnie na przod chcialem zamontowac nawiercane Zimmermanny.
Zły pomysl?


Bardzo dobry IMO :peace: Ja ze względu na koszty idę też w Zimmermanny ale gładkie :/

A jakie klocki planujesz do tych Zimmermannów :?: Powiem że z ATE to naprawdę działało :diabel:


Tez z kasa stoje tak sobie dlatego nie chce szalec.
A zimmermany nawiercane chce zamontowac bo przy feli ABT pieknie wszystko widac ;) Dodatkowo mysle o malowaniu zaciskow, tylko nie wiem czy wiocha nie zaleci :diabel:

_________________
Obrazek

S6 C5 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 18:57:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2008 21:27:46
Posty: 50
Lokalizacja: Tychy
Auto: Audi A6 C7 Allroad 3,0 313PS
polecam EBC RED STUFF rewelacja + do tego tarcze EBC ULTIMAX. Taki zestaw mam u siebie i chodza rewelacyjnie moje 200PS zatrzymuje płynnie i szybko i w porównaniu do oryginałów z Audi to przepasc oczywiscie na korzysc EBC.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 22:10:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Timo,

bierz nawiercane, bo jak felga taka jak ABT to będzie wyglądało zaje...fajnie ;) Zacisków bym nie malował, bo jak nie są ori malowane to pachnie mi Omegą spod wiejskiej zabawy :peace: Ale moze tylko mi :?:

Kolego arkoch właśnie "zdarłem" RedStuffy :peace: i powiem że stosunek ceny do jakości jest taki sobie :/ . Może nie miałem do tego tarcz EBC, ale przez pierwsze 2kkm piszczały jak cholera, potem owszem hamowały dobrze, ale zdarły się po 25kkm.... :/ także tym razem próbuję czegoś innego, ale sprawdzonego.

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 22:27:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2008 21:27:46
Posty: 50
Lokalizacja: Tychy
Auto: Audi A6 C7 Allroad 3,0 313PS
designer, ja juz przejechalem na nich ok, 6kkm. od samego poczatku nic nie piszczy. Wszystko ok. I jeszcze jedna wazna uwaga do tarcz bo mam na przodzie i tyle ultimaxy - nie rdzewieja - jak samochod stoi. Skutecznpsc hamowania na tym zestawie naprawde jest zadziwiajaca przynajmniej dla mnie w porownaniu z fabrycznymi.
Nie oszczedzam tych tarcz anie troche i sprawuja sie swietnie

designer, btw - powiedz jakie zestawik do hamowania posiadasz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 22:35:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
arkoch napisał(a):
designer, btw - powiedz jakie zestawik do hamowania posiadasz


Aktualnie :?: Max 3mm Red Stuffów + ori tarcze ( i świecącą kontrolkę klocków na FIS-ie ). Obie pozycje mocno zużyte dlatego zmieniam całość, ale w rozsądnej cenie. Doszedłem do wniosku, że do jazdy miejskiej ( max 140 km/h sic!!! ;) ) i trasa max 1 x miesiąc ( sporadycznie ponad 160 km/h max 200 km/h ) nie potrzebny mi zestaw stosowany w autach sportowych. Jeżdżę często z dzieckiem, więc ostrożnie :!:

A RedStuffy Ci nie piszczą, bo zmieniłeś je pewnie razem z tarczami :?: Do tego z tej samej firmy...

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2009 11:06:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2009 12:11:16
Posty: 28
Lokalizacja: 3miasto
Witam

Wrzucma jako taka ciekawostkę (modernizacja nie przeprowadzana w Audi ale w moim drugim aucie Passat B5 1.9 TDI 2003 - odpowiednik A6 z tego samego rocznika)

Modernizacja polegała na zakupie zestawu od S6 4.2 z 2001

- zwrotnice aluminiowe 4B3407253G, 4B3407253G
- wachacz nośny - 4B3407151C x2
- duże zaciski typ HP-2 numery 4B0615107B i 4B0615108B
- duże tarcze 321x30 numer 4B3615301 (ja zamontowałem Zimmerman Sport - 100.1249.50)
- klocki TEXTAR numer 2428001
- płyn Motul RBF660

PORÓWNANIE STAREGO I NOWEGO ZACISKU:

Obrazek Obrazek

Na drugim zdjęciu widać to co udało mi sie zakupić na allegro za 700zł (tarcze nie nadawały się do dalszej eksploatacji)

Koszt całej modernizacji:

- zwrtonice i zaciski - 700zł
- tarcze Zimmermann Sport - 740zł
- klocki TEXTAR - 250zł
- wachacze nośne 2szt - 460zł
- płyn hamulcowy Motul RBF660 1L - 100zł

Obecnie hamowanie bez zapiętych pasów grozi kalectwem - można dyńka walnąć o kierownice jezeli hamulcem bedzie sie operowac tak jak przy poprzednim zestawie :P

Minimalna felga w przypadku tego zestwu to 16" tak podaje ETKA ale to może być mowa tylko o oryginalnych felgach. U mnie siedzą 17" MAM7 i nie ma problemów.

_________________
Nowa mapa 2009 EU do MMI - http://torrenty.org/torrent/354217

Audi A5 3.2 FSI quattro 2008
Audi Q7 3.6 FSI quattro 2008
VW Passat B5 1.9 TDI 2003


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2010 23:28:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2010 23:21:01
Posty: 2
Lokalizacja: Milicz
polecam klocki TRW!

Wszystko działa jak należy, dobry hamulec zero hałasu przy bardzo fajnej cenie!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ S6 4.2 V8 ] Komplet hamulców
PostNapisane: 12.mar.2013 17:30:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2008 15:02:41
Posty: 671
Lokalizacja: Wrocław
Auto: było
Panowie, planuję zmienić u siebie tarcze z przodu. Pacjent S6 C5 ANK 2002r. Moje pytanie brzmi - jaką wysokość tarczy zastosować? Bo widzę, że do eSek produkowali 46mm i 52mm. Nie wiem jakie kupić bo nie wiem po prostu jakie to ma znaczenie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: