.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 00:39:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Prosba o opinie o Audi 100 C4 Głuchoazy woj opolskie
PostNapisane: 15.mar.2009 12:21:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2008 20:17:42
Posty: 124
Lokalizacja: opolskie
prosze o info na temat tego samochodu.Mam zamiar dzisiaj z kolego jechac go ogladnac
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8012786

_________________
AUDI 100 C4 2.5 TDI AAT '92r Klimatronic - było
Moto Honda VT 1100C Shadow
Serwis motocykli


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2009 12:37:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
Ten silnik będzie troszkę za słaby do takiej budy, chyba, że nie musisz jeździć intensywnie, poza tym ma felgi z "letkiego stopu" :peace:
Osobiście do avanta szukałbym minimum silnika 2.3, ale to tylko moja opinia ;)

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2009 12:40:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2008 20:17:42
Posty: 124
Lokalizacja: opolskie
tez probuje mu to wytłumaczyc ale twierdzi ze wyscigowki nie potrzebuje.Moje zdanie jest takie samo jak twoje-silnik troche słabiutki na taka bude.Dzieki za odzew

_________________
AUDI 100 C4 2.5 TDI AAT '92r Klimatronic - było
Moto Honda VT 1100C Shadow
Serwis motocykli


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2009 19:08:49 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Nie każdemu auto służy do sprintu, więc jeśli jemu odpowiada takie coś to nie uszczęśliwiaj go na siłę. Ze zdjęć auto wygląda na zadbane, nic tylko pojechać i luknąć. Silnik ABK w C4, myślę że nie będzie mniej palić niż 2.3 AAR. Cena nie wygórowana, a myślę że jeszcze da się z tego coś oberwać...

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 08:32:42 
Klubowicz

Dołączył(a): 11.sie.2003 12:54:35
Posty: 1026
Lokalizacja: Poznań
tam może być silnik AAD - czyli mechaniczny wtrysk. Jeżeli tam jest gaz, który został źle założony to mogą być problemy (chociaż u mnie silnik AAD zrobił na gazie jużponad 160 tys km. więc nie jest to reguła)

_________________
AUDI 100 C4 AAD, 2,0 + GAZ - //XII.2001 - VIII.2010
AUDI A6 C4 - 2,6 V6 //IX.2007 - II.2015
AUDI A6 C6 3,0 tdi ASB - IX.2014 - VIII.2019


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 14:39:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2008 20:17:42
Posty: 124
Lokalizacja: opolskie
A więc Autko kupione (napalił sie).Szczerze to nie było sie do czego doczepic a z ceny sporo oberwalismy.Swieci ABS i łożysko oporowe do wymiany.Jednak w drodze powrotnej wyszła inna sprawa(i tu pytanie do kolegi z tym samym silnikiem AAD) Faluja obroty i na gazie i na benzynie.Gdzie szykac przyczyny.Z gory dzieki za odp. Dam to pytanie rowniez w innymn dziale silnik itp.

_________________
AUDI 100 C4 2.5 TDI AAT '92r Klimatronic - było
Moto Honda VT 1100C Shadow
Serwis motocykli


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 17:17:18 
Klubowicz

Dołączył(a): 11.sie.2003 12:54:35
Posty: 1026
Lokalizacja: Poznań
może być kilka przyczyn - jutro opiszę moje doświadczenia w tym temacie :)

_________________
AUDI 100 C4 AAD, 2,0 + GAZ - //XII.2001 - VIII.2010
AUDI A6 C4 - 2,6 V6 //IX.2007 - II.2015
AUDI A6 C6 3,0 tdi ASB - IX.2014 - VIII.2019


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 20:05:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2008 20:17:42
Posty: 124
Lokalizacja: opolskie
ok czekam

_________________
AUDI 100 C4 2.5 TDI AAT '92r Klimatronic - było
Moto Honda VT 1100C Shadow
Serwis motocykli


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2009 15:36:24 
Klubowicz

Dołączył(a): 11.sie.2003 12:54:35
Posty: 1026
Lokalizacja: Poznań
nie wiem gdzie otworzyłeś odpowiedniego posta więc wklejam tu - jeżeli odpowiedni post się znajdzie proszę o przeniesienie.

Miałem problemy z obrotami, falowały tak, że czasem samochód zgasł po naciśnięciu sprzęgła. Problem był zarówno na benzynie jak i na gazie - aby dobrze zrobić autko najpierw musi jeździć na benzynie, dopiero później można się zabierać za gaz.
U mnie miałem kilka usterek - lub przynajmniej tak mi się wydaje. Za każdym razem gdy coś zrobiłem to się poprawiło - i obecnie nie mam problemów z obrotami (nie licząc tego że czasem zatrzymują się na 1100-1200 i opadają na 850 dopiero po zatrzymaniu samochodu). W międzyczasie zrobiłem/wymieniłem (jest tego trochę, ale było to na przełomie 3 lat): regulator ciśnienia, taki mały, który jest pomiędzy rozdzielaczem wtrysku a filtrem powietrza (przepuszczał mi benzynę do filtra powietrza), sondę lambda (działała ale wolno więc odczyty były opóźnione - po wymianie poprawiło się). Największą poprawę odczułem jednak po wymianie pompy paliwa - tak, nawet przy jeździe na gazie. Powód - moim zdaniem (może się mylę - nie jestem specjalistą) ale pompa caly czas podaje paliwo pod pewnym ciśnieniem. Rozdzielacz wtrysku będąc pod pewnym ciśnienim naciska na przepływomierz mechaniczny (taką okrągłą blaszę) dając pewien opór. Gdy pompa padała (moją było mocno słychać i było słychać że przerywa) przepływomierz mógł podawać złe ilości powietrza i dlatego mogły być problemy z obrotami (tak sobie tłumaczę, bo jaki inny wpływ ma pompa paliwa na jazdę na gazie)?
także rozpocznijcie sprawdzanie od:
- nieszczelności w dolocie (u mnie było OK, ale różne rzeczy słyszałem)
- sondy lamba
- przepływomierza
- pompy paliwa - czy daje równomierne ciśnienie, podobno można to zmierzyć
- regulacji gazu, chociaż jeżeli na benzynie też się wacha to może nie być konieczne

informuj nas prosze na bieżąco co robicie i jakie macie wyniki, może to pomóc innym lub może się cos komuś przypomnieć i wtedy poda rozwiązanie, chociaż silnik AAD z mechanicznym wtryskiem jest trudny do wyregulowania.

pozdrawiam i życzę powodzenia.

_________________
AUDI 100 C4 AAD, 2,0 + GAZ - //XII.2001 - VIII.2010
AUDI A6 C4 - 2,6 V6 //IX.2007 - II.2015
AUDI A6 C6 3,0 tdi ASB - IX.2014 - VIII.2019


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2009 19:28:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2008 20:17:42
Posty: 124
Lokalizacja: opolskie
dzieki wielkie za tak opszerny opis. Jak nas dorwia ze tu piszemy o takich sprawach to lipa. Kolega nie jest specem od silnikow wiec czeka na moj czas wolny a to bedzie pewnie w czwartek, piatek. Podepniemy sie pod kompa.Sprawdze ta pompe paliwa. Sprawdzic to mozna tak ze w okreslonym czasie pompa ma nalac odpowiednia ilosc paliwa np do menzurki ale trzeba znac te wartosci.Posłuchamy pobadamy i na pewno bedzie odpowiedz tylko moze wtedy załoze odpowiedniego posta. Narazie thanks wielkie!

_________________
AUDI 100 C4 2.5 TDI AAT '92r Klimatronic - było
Moto Honda VT 1100C Shadow
Serwis motocykli


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: