Witam wszystkich.
Jestem już po logach dynamicznych mojego silniczka.
Oczywiście robione wg instrukcji
meszruma:
b. próba dymaniczna
warunki konieczne: samochód jedzie; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rodzielczej]; III bieg [choć lepiej IV - należy wziąć pod uwagę względy bezpieczeństwa w ruchu ulicznym], przy 1500rpm należy całkowicie wcisnąć pedał gazu [100%]* i trwać aż silnik uzyska 4200rpm; w tym czasie należy dokonać odczyty i zrobić log.
próba dynamiczna powinna być bezwględnie wykonana przez dwie osoby - kierowcę i diagnostę.
procedura powinna wyglądać następująco: film instruktażowy - jak przeprowadzać testy dynamiczne (dla bloku 003 i 011).
grupy normalnie**: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011.
Bardzo proszę o analize logów
LOGI DYNAMICZNE:
BLOK 000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/131 ... f6749.html
BLOK 001
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cd7 ... 6fc26.html
BLOK 003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e39 ... 0f7f4.html
BLOK 004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/44d ... 34c48.html
BLOK 008
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/539 ... 2b3db.html
BLOK 010
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a19 ... db4f0.html
BLOK 011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cee ... a906f.html
Czekam na wszelkie uwagi.
Moim zdaniem cos go troche dlawi i nie ma pelnej mocy - TYLKO CO???