.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 21:51:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: hamulce C4 2.5 TDI
PostNapisane: 25.lut.2009 18:27:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2007 18:03:13
Posty: 38
Lokalizacja: JELENIA GÓRA
witam
mam problem z hamulcami w Audi c4 2.5 tdi.
Problem polega na tym że pedał jest twardy auto prawie wogle nie hamuje, czasem ale tylko czasem się poprawia, ale jest daleko od ideału.
Chodzi o to że założyłem nową pompę vacum myślałem że ona daje za małe ciśnienie, lecz po zmianie problem został.
Przewód od pompy do serwa sprawdzony, zaworek zwrotny działa, serwo wydaje sie być sprawne.
Pytanie pozostaje takie co jest przyczyną. Czy może to być ABS?
Pomózcie

_________________
Audi (niemiecka kochanka) Quattro motor 3B jest i będzie
Kolejna Audi 1.9E
Fiat Marea kombi jest ale zmiana na Audi
Citroen BX Turbo taś taś nigdy więcej
Citroen BX GTI dużo przewiózł
Vw Golf II GTI niezawodny
Fiat 125p DOHC dużo przyjemnośći
BMW e21 klasyk


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2009 20:26:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.mar.2008 21:54:59
Posty: 336
Lokalizacja: Skwierzyna
Witaj. Mam ten sam problem nowa pompa vacum i dalej lipa. Posprawdzałem wszystkie zaworki inne rzeczy pod maską i wsio jest tak jak w dzialajacym AAT teścia. Hamulce po 3 nacisnieciu sa bardzo słabe a pedał twardy - przypomina mi to czasy starego golfa 1 ktory cholowany mial iodentyczne hamulce.

Ja walczę z tym juz od dawna, i dalej mam ten sam problem. Proste bedzie powiedziec wymien serwo albo pompe, ale tak samo mysalem z vacum i co? wymienilem - i dalej lipa. Tarcze i klocki mam ok, pozostało jeszcze wymienic płyn i odpowietrzyc układ.

Pompa ssie bardzo mocno - a mimo to mam tempe hamulce.

Co dalej nie wiem.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2009 23:15:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2007 18:03:13
Posty: 38
Lokalizacja: JELENIA GÓRA
ja już odpowietrzyłem hamulce przy okazji zmiany płynu, tarcze i klocki przód nowe (TRW) tył klocki nowe. Dalej to samo.

_________________
Audi (niemiecka kochanka) Quattro motor 3B jest i będzie
Kolejna Audi 1.9E
Fiat Marea kombi jest ale zmiana na Audi
Citroen BX Turbo taś taś nigdy więcej
Citroen BX GTI dużo przewiózł
Vw Golf II GTI niezawodny
Fiat 125p DOHC dużo przyjemnośći
BMW e21 klasyk


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2009 12:26:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Cytuj:
Czy może to być ABS
w tm samochodzie raczej nie, bo on tylko zmniejsza siłę hamowania blokowanego koła.
Posprawdzaj wszystkie wężyki od podciśnień, bo mam wrażenie że ucieka Ci gdzieś podciśnionko. Nie zawadzi zmierzyć skuteczność hamowania kół.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2009 14:23:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.mar.2006 14:22:46
Posty: 199
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
A sprawdzaliście serwo? Bo pompa vacum to swoje a serwo swoje! Serwo jest przy pompie hamulcowej i ja obstawiam że to bedzie to!

_________________
Audi A6 Avant 2.5 TDI AEL 174KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2009 17:57:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2007 18:03:13
Posty: 38
Lokalizacja: JELENIA GÓRA
a jak sprawdzić serwo ????

_________________
Audi (niemiecka kochanka) Quattro motor 3B jest i będzie
Kolejna Audi 1.9E
Fiat Marea kombi jest ale zmiana na Audi
Citroen BX Turbo taś taś nigdy więcej
Citroen BX GTI dużo przewiózł
Vw Golf II GTI niezawodny
Fiat 125p DOHC dużo przyjemnośći
BMW e21 klasyk


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2009 08:06:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
Wlasnie tez mnie to interesuje
jak sprawdzic serwo

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2009 22:26:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2007 18:03:13
Posty: 38
Lokalizacja: JELENIA GÓRA
A ile powinno wynośić podciśnienie z pompy vacum ??

_________________
Audi (niemiecka kochanka) Quattro motor 3B jest i będzie
Kolejna Audi 1.9E
Fiat Marea kombi jest ale zmiana na Audi
Citroen BX Turbo taś taś nigdy więcej
Citroen BX GTI dużo przewiózł
Vw Golf II GTI niezawodny
Fiat 125p DOHC dużo przyjemnośći
BMW e21 klasyk


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2009 23:36:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2007 18:03:13
Posty: 38
Lokalizacja: JELENIA GÓRA
Dzisiaj wyrzucałem wytarty wałek rozrządu i tak wykombinowałem że może przyczyną braku wspomagania czyli tak potrzebnego podciśnienia jest właśnie uszkodzony wałek rozrządu.
Popychacz już niemoże więcej wypchnąć tłoka w pompie.
Co myślićie na ten temat ????

_________________
Audi (niemiecka kochanka) Quattro motor 3B jest i będzie
Kolejna Audi 1.9E
Fiat Marea kombi jest ale zmiana na Audi
Citroen BX Turbo taś taś nigdy więcej
Citroen BX GTI dużo przewiózł
Vw Golf II GTI niezawodny
Fiat 125p DOHC dużo przyjemnośći
BMW e21 klasyk


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2009 19:04:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
gulba napisał(a):
Dzisiaj wyrzucałem wytarty wałek rozrządu i tak wykombinowałem że może przyczyną braku wspomagania czyli tak potrzebnego podciśnienia jest właśnie uszkodzony wałek rozrządu.
Popychacz już niemoże więcej wypchnąć tłoka w pompie.
Co myślićie na ten temat ????

dopóki wałek rozrządu obraca się i krzywka na nim jest cała, to nie ma możliwości, by tłoczek w vacumpompie nie chodził w pełnym zakresie

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2009 23:18:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2007 18:03:13
Posty: 38
Lokalizacja: JELENIA GÓRA
no ale mi chodzi o to że właśnie ta krzywka może być wytarta, i niepcha tłoczka na tyle ile potrzeba, Czy ktoś spotkał się z wytartym wałkiem w AEL ????

_________________
Audi (niemiecka kochanka) Quattro motor 3B jest i będzie
Kolejna Audi 1.9E
Fiat Marea kombi jest ale zmiana na Audi
Citroen BX Turbo taś taś nigdy więcej
Citroen BX GTI dużo przewiózł
Vw Golf II GTI niezawodny
Fiat 125p DOHC dużo przyjemnośći
BMW e21 klasyk


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2009 13:40:29 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.sie.2003 22:52:19
Posty: 1308
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Audi A6 C6 Allroad
... problem hamowaniem może wynikać z powodu uszkodzenie serva, tam jest membrana ,która może przepuszczać i heble wtedy są jak kamień. Już to przetestowałem przy wymianie serva z powodu domniemania nieszczelności układu bo turbina mi się nie załączała (AAT) :/ Zakupiłem z Alledrogo serwo i po zamontowaniu okazało się że jest dziura aż syczało :< po wymianie na inne nie syczało heble się poprawiły (ale i tak musiałem wymieniać pompę hamulcową na nówkę koszt ok 200 zł teraz staje dęba) ,ale gdzieś mam chyba nadal nieszczelność bo turbo nie zawsze zagada :/

_________________
Audi 100 2.5 TDi 91' AAT - moja EX
Audi 80 1.8 86' CC Automat - Pussy Wagon - moja EX
Audi A8 4.2 Quattro 96' ABZ - R.I.P
Audi A6 2.5 TDi 00' AKE - Tato Wóz - sprzedany
Audi A6 3.0 TDi Quattro 10' CDYA - ECOTORPEDA
Audi A6 4.2 Quattro AVANT 02' ASG - sprzedany
Audi A3 1.8 Automat 98' AGN - DUPOWÓZ - sprzedany
Audi A6 3.0 TDi ALLROAD 08' ASB - WSZĘDOŁAZ
https://www.facebook.com/Spotywroclawskieaudi
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: