.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 03:46:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 s4 AAN] Błędy VAG
PostNapisane: 27.mar.2009 17:56:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sty.2009 18:26:42
Posty: 46
Lokalizacja: Elbląg
Panowie otóż zwagowałem swoje autko i wyszły następujące błędy:

516 Styk biegu jałowego w silniku krokowym CTP (F60)

537 Układ sterowania sondy Lambda - brak wskazań > bogata mieszanka lub poza zakresem (błąd sporadyczny)

561 Krańcowa regulacja składu mieszanki - uboga > ciśnienie paliwa, EVAP, pompa, MAF, wtryskiwacz (sporadycznie)
Krańcowa regulacja składu mieszanki - bogata > ciśnienie paliwa, EVAP, pompa, MAF, wtryskiwacz (sporadycznie)

513 Czujnik obrotów silnika CKP lub jego obwód (G28)

Panowie co sądzicie na temat tych błędów? Gdzię się znajduje czujnik G28? Czy komputer może jeździć w trybie awaryjnym przez te błędy? Silniczek krokowy to jest ten potencjometr przy przepustnicy przy kolektorze ssącym?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2009 19:20:28 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
na początek skasuj wszystkie błędy i zobacz które wracają. Może być tak że nie wróci żaden ;)

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2009 19:30:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sty.2009 18:26:42
Posty: 46
Lokalizacja: Elbląg
Kasowałem, błedy z krokowcem i czujnikiem obrotów są cały czas :( Te z mieszanka to tylko raz widziałem jak vagowałem. Sprawdzałem wtyczke przy krokowcu i zauważyłem że we wtyczce jest 6 wejść na piny i na 5-ciu sa tylko blaszki, natomiast z krokowca wychodzi 6 pinów ;/ A z tym czujnikiem obrotów CKP to nie wiecie gdzie jest ten czujnik? Przejzalem Etke i nic nie znalazłem ;/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2009 20:50:06 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
chwilę poszukałem u nas na forum (szukajka nie gryzie) i wyszło że G28 to czujnik halla - teraz w etce znajdziesz ;)

a tu masz jeszcze ciekawe info które prowadzi do ptrania - diagnozowałeś na uruchomionym silniku czy tylko włączonym zapłonie??

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... hlight=g28

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2009 20:56:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Malutky napisał(a):
Kasowałem, błedy z krokowcem i czujnikiem obrotów są cały czas :( Te z mieszanka to tylko raz widziałem jak vagowałem. Sprawdzałem wtyczke przy krokowcu i zauważyłem że we wtyczce jest 6 wejść na piny i na 5-ciu sa tylko blaszki, natomiast z krokowca wychodzi 6 pinów ;/ A z tym czujnikiem obrotów CKP to nie wiecie gdzie jest ten czujnik? Przejzalem Etke i nic nie znalazłem ;/


5/6 pin to nie krokowiec (co to byłby za krokowiec chyba
z pozytywką i fontanną :P ) tylko przepustnica
krokowiec to ta baryłka obok

G28 to czujnik rpm i ten bład bedzie zawsze na zgaszonym

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2009 21:18:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sty.2009 18:26:42
Posty: 46
Lokalizacja: Elbląg
Nie jestem pewien czy na zgaszonym czy na zapalonym :) Maciu a jak odłączałem tą baryłkę obok (sterownik biegu jałowego) to wyskakiwał jeszcze inny błąd na vagu :( Jutro dam znać co zdziałam, może uda się usunąć te błędy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2009 21:31:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
możesz miec pomylone wtyczki od paru rzeczy
tam jest krokowiec, zawór recyrkulacji par paliwa, pompa chłodziwa

wszystko ma te same wtyczki

jak qmasz w języku to koniecznie od deski do deski: sjmauto.com
oraz: forum.apmotorsport.pl

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2009 09:27:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sty.2009 18:26:42
Posty: 46
Lokalizacja: Elbląg
A teraz jeszcze jedno, tam gdzie wychodzi wiazka przewodów pod silniczkiem krokowym, mam wolny przewód dwu pinowy, fioletowy, poprostu sobie jest, nie mam najmniejszego pojecia po co on jest ;/ za chwile jade do warsztatu, porobie zdjęcia i napisze co i jak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2009 14:17:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sty.2009 18:26:42
Posty: 46
Lokalizacja: Elbląg
Usunąłem błędy, przyczyną była nie zaciśnięta opaska przy wyjściu z intercoolera, jak i małe pęknięcie gumy tej na dole przy intercoolerze którego na pierwszy rzut oka nie było widać. Z tym czujnkiem obrotów tak było jak napisaliście, na samym zapłonie sprawdzałem. Teraz za to mam duży problem ponieważ układ mam szczelny, zero błędów a brak mi overboostu. Wymieniłem zaworki DV i n 75, dzisiaj sprawdzałem membrane w westgate i było spoko, wywaliłem zaślepke i wkręciłem o półtorej zwoja śrube. Doładowanie się poprawiło, szybciej sie zbiera autko, ale nigdy nie ładuje więcej jak 1.8 na BC.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: