.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 13:07:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 2.6 ABC] nagle nie chce odpalić
PostNapisane: 21.mar.2009 13:27:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2005 19:47:12
Posty: 168
Lokalizacja: Podkarpacie
Panowie nie wiem co się stało. Jeszcze wczoraj jezdziła.
Dzisiaj rano chciałem odpalić i były takie objawy:

kręciłem i na chwilę odpalała ale spadały obroty na 500obr i gasła.
Udało mi sie raz odpalić ale jak tylko dodawałem gazu to sie dusiła...
Raz odpaliłem i powolutku jak dodawałem gazu to wchodziła na obroty ale nie na wszystkie tłoki i tylko do 3tyś max wiecej nie , tak jak by mocy brakowało.

Co obstawiacie :?: co sprawdzać :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2009 13:35:37 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
sprawdz aparaty zaplonowe i kable WN.
moze cala glowica nie dostaje iskry?

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2009 16:51:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2005 19:47:12
Posty: 168
Lokalizacja: Podkarpacie
BiLu napisał(a):
sprawdz aparaty zaplonowe i kable WN.
moze cala glowica nie dostaje iskry?


aparat to nie w 2.6 :D

dzisiaj sprawdzilem wszystkie cewki i kable i sa ok.

Odkrecilem tez na chwile ten waz od benzyny co daje na wtryski i zakrecilem i odpalilem i smiga :diabel: dziwne :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2009 14:24:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2005 19:47:12
Posty: 168
Lokalizacja: Podkarpacie
i znowu nie chce chodzić, może to przez pompkę bo strasznie wyje....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2009 15:20:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2003 14:30:58
Posty: 94
Lokalizacja: W-wa,A6 ABC,Quattro,sedan-bylo,jest A8 d2
pompa paliwa nie daje cisnienia

_________________
była 200 a teraz A6/C4 i vw lt camper


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2009 21:05:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2006 13:26:07
Posty: 540
Lokalizacja: WG
pompa paliwa się kończy. Podłącz manometr i sprawdź ciśnienie.

_________________
oooo A4 1.8 20V TQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2009 21:40:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Najpierw filtr paliwa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2009 23:40:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lis.2005 21:08:32
Posty: 754
Lokalizacja: Beskid Wyspowy
Miałem takie przypadki jak był uszkodzony sterownik silnika (do naprawienia).

_________________
AUDI A4 1.9 AVF limuzyna quattro(96KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A3 1.9 TDI (74KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A4 2.8 quattro - było
AUDI 80 2.0 - zapomniałem, że to tez było
< Jak mam dość Audi to biorę auto najmłodszego syna (Staś już ma prawie 4 lata).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2009 15:31:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2005 19:47:12
Posty: 168
Lokalizacja: Podkarpacie
Lotus napisał(a):
Najpierw filtr paliwa :)


wymieniony nie pomogło, razem z nowym filtrem powietrza.

3 miechy temu jak pompka jeszcze nie wyła juz miałem czasem małe ubytki mocy jak by przez sekunde nie dała pompka paliwa cisnienia jak potrzeba i auto po chwili dopiero jak 2 raz wdepnąłem w pedał gazu zaczęło jechać...

wydaje mi sie że juz wtedy sie pompka konczyla a teraz jak juz wyje to chyba ona.

Co jeszcze jak się dzieje tak że przerywa to odkrecam ten przewód paliwowy przy silniku na taki duży klucz ,,odpowietrzam" skręcam i odpala normalnie...

Nic już więcej nie modze tylko pompka paliwa do wymiany bo wyje strasznie glosno i już jest po niej.

Wymienione już jest:
filtr paliwa
filtr powietrza
sprawdzone cewki i kable WN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2009 18:53:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2006 13:26:07
Posty: 540
Lokalizacja: WG
w moim poprzednim samochodzie jak się pompa kończyła to też działy się dziwne jaja. Na benzynie nie chciał zajarzyć, (w samochodzie miałem LPG na podciśnieniu) i jak udało mi się odpalić na gazie to po przełączeniu na benzynę pracował i wszystko było OK. Kiedyś zajechałem do kumpla i mi się gaz skończył , wyłączyłem silnik i po paru minutach próbuje odpalać a tu dupa. Kumpel musiał mnie holować do stacji LPG, tam zalałem gaziu i poleciałem dalej. Po przełączeniu na benzynę silnik pracował. Wiocha była niesamowita że taki wóz(było to A80 b4) na lince był holowany przez starego i niezawodnego kredensa przez całą wioskę.:diabel:

Niestety nie mierzyłem wtedy ciśnienia paliwa, ale po wymianie pompy wszystko wróciło do normy. :)

_________________
oooo A4 1.8 20V TQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2009 22:12:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2005 19:47:12
Posty: 168
Lokalizacja: Podkarpacie
chłopaki a czym i gdzie zmierzyć ciśnienie paliwa na pompce???

jak odpale to sobie chodzi i nawet bardzo nie wyje ale jak już pododaje gazu to zaczyna sakramencko wyć i przerywa a nawet sobie zgaśnie i ciężko odpalić i spalanie mi pokazuje ponad 50l na postoju bo nią nie jezdze.

Panowie ile kosztuje taka pompka???

widziałem na allegro używki po 100-150zł ale nie wiem co to warta.
Pewnie są też zamienniki ale tez co one wartają???
nowa pewnie z 500zł :(

może ktoś już zmieniał i się podzieli spostrzeżeniami :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2009 06:25:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2006 13:26:07
Posty: 540
Lokalizacja: WG
Cisnienie paliwa zmierzysz manometrem, który możesz kupić w sklepie z hydrauliką i do tego jeszcze jakieś przejściówki i trójnik tak żeby się wpiąć w układ paliwowy. Ja kupiłem zegar taki który montuje się na piecu od centralnego ogrzewania - około 25 zł. Nie wiem jak ze szczelnąścia takiego zegara jest, także na wszelki wypadek nie ma co go długo męczyć. Musisz się popytać w sklepach i dobrze by było jakby był wyskalowany do 5 bar, wtedy będzie lepiej widać zmiany ciśnienia. Ewentualnie podjedź do jakiegoś mechanika, powinien coś takiego mieć i Ci zmierzy. Zegar możesz wpiąć gdzieś przy listwie paliwowej, albo na przewodzie który idzie z pompy paliwa - po prostu tam gdzie Ci łatwiej się będzie wpiąć.

Co do pompy to ja bym nie kupował używki, nie wiadomo ile pochodzi. Koszt będzie niższy, ale jak Ci znowu padnie to sobie troche nerwów zjesz i wydeasz w końcu tyle samo kasy co na nową. :/ Ja bym brał nową. Oryginalne pompki są bardzo drogie. Ja do swojej 2.0 ABK kupowałem jakieś 4 lata temu to zapłaciłem około 400 zł i była to pompka Pierburga. Bosha była prawie dwa razy droższa. Także Twój wybór. Ale na początek to sprawdź sobie ciśnienie paliwa i możesz jeszcze sprawdzić regulator ciśnienia paliwa.

_________________
oooo A4 1.8 20V TQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2009 15:29:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2005 19:47:12
Posty: 168
Lokalizacja: Podkarpacie
rozumiem to do sprawdzenia pompki sobie przywioze elektryka a ten regulator ciśnienia to gdzie :?: i jak sprawdzić :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2009 06:15:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2006 13:26:07
Posty: 540
Lokalizacja: WG
regulator masz gdzieś na listwie paliwowej. Jak podłączysz manometr to w czasie pracy silnika zdejmij przewód podciśnieniowy z regulatora ( idzie z regulatora do kolektora dolotowego) i będziesz widział czy ciśnienie paliwa Ci wzrasta. Powinno wzrosnąć o około 0,5 bara. Ale myślę że to nie wina regulatora. Zwróć uwagę na pompę. :)

_________________
oooo A4 1.8 20V TQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2009 16:03:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2005 19:47:12
Posty: 168
Lokalizacja: Podkarpacie
pompa juz w drodze, oryginał boscha, dojdzie zamontuje i bedzie wiadomo czy to ona psula :/ ;) ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2009 19:42:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.maja.2008 12:11:20
Posty: 218
Cześć!
Jak zakończyła się w końcu ta autopsja? To dla mnie bardzo interesujące!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2009 21:39:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2005 19:47:12
Posty: 168
Lokalizacja: Podkarpacie
hehe najprawdopodobniej byla to wina samych kabli WN
ale pompka tez juz wyła ale moze nie potrzebnie ja zmienilem.

W kazdym razie nowa pompka paliwa i nowy filtr paliwa.
Dalej slabo jechalo i nowe kable WN choc byly sprawdzane 4 razy i pokazywaly ze sa OK. Przy odpięciu ich od cewek pokazaly jakie sa dobre! wystarczylo odpiac i zapiac przy cewkach i audi chwile chodzilo OK.

Wymienilem na nowe i audi chodzi :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2009 12:15:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.maja.2008 12:11:20
Posty: 218
Na jakie kable zmieniłeś?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2009 15:24:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2005 19:47:12
Posty: 168
Lokalizacja: Podkarpacie
najtańsze Sen-tech i śmiga nie narzekam :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2009 20:11:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.maja.2008 12:11:20
Posty: 218
A jak pracuje na wolnych? Równiutko, czy trochę się gubi?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: