.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 03:46:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [S6 4.2 AEC] Uszczelka pod głowicą
PostNapisane: 30.mar.2009 22:22:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2009 19:14:29
Posty: 67
Lokalizacja: Biała Podlaska/UK
Witam.Pusciła mi uszczelka pod glowicą.Wywala mi płyn chłodniczy na zewnatrz tzn.z tyłu głowicy na rogu od strony kolektora wydechowego, cieknie.Sprawdzone na 100% Po dokreceniu głowicy wyciek zmalał ,ale to nie ratuje sytuacji.Chcę wiedzieć czy warto ściągać jedną czapkę czy odrazu dwie.Jestem akurat w angli a za 1.5 miesiąca wybieram sie do Polski więc muszę to zrobić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2009 22:48:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Nie jestem pewien czy to nie ryzykowna podróż . może się okazać że jak nie dojedziesz za holowanie zapłacisz więcej niż za naprawę w UK.

Co do demontażu głowicy dziwi mnie w ogóle że tak się dzieje i że dokręcenie zmniejsza wycieki bo wydaje się to absurdalne. Wracając jednak do pytania. Czy warto demontować obydwie głowice. Teoretycznie nie , ale jeśli decydujesz się juiż na taką naprawę to warto rozważyć z ekonomicznego punktu widzenia. Chodzi o to że być może ktoś już grzebał przy tym silniku i coś schrzanił. Dodatkowo warto sprawdzić stan prowadnic zaworowych i uszczelniaczy żeby nie zmontować czegoś co będzie paliło olej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2009 01:14:54 
Klubowicz

Dołączył(a): 10.gru.2005 18:28:36
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
Lotus napisał(a):
Co do demontażu głowicy dziwi mnie w ogóle że tak się dzieje i że dokręcenie zmniejsza wycieki bo wydaje się to absurdalne.


absurdalne ? dlaczego ? czy jak cos sie dokreca to ma cieknac bardziej ? a odkreca mniej ?

wracajac do tematu... pytanie jak teraz cieknie ? poci sie ? leci powoli kroplami ? trasa z GB do nas moze wykonczyc pacjeta w koncu to nie jazda po miescie tylko kilka ladnych godzin jazdy na wyzszych obrotach...

_________________
90 NG, 90 NG, c4 AAH, a4 AVF, coupe ABC, s6 AEC, B4 ABC q, A4 ADR, Allroad AKE, A8 AQF

Błogoslawiony człowiek, ktory nie majac nic do powiedzenia powstrzymuje się od ubrania tego faktu w słowa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2009 07:50:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
Jasne że możesz zrobić jedną.
Wszystko można zrobić. Pytanie o sens. Niemniej jak podniesiesz czapkę będziesz miał już jako taki pogląd na sprawę i kondycję silnika a przynajmniej jego połowy. Powiedzą Ci co z głowicą, pomacasz tłoki i cylindry a potem zapewne zdejmiesz jednak drugą czapkę.
Generalnie moim zdaniem głowicę w V robi się parami ale już nie takie rzeczy widziałem

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2009 09:33:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2004 12:57:58
Posty: 339
Lokalizacja: Kraków
Ja robilem w 2.6 jedna glowice, i wcale nie uwazam zeby to nie mialo sensu. Wymienilem usczelke, splanowalem glowice, poskladalem i tyle.

Koszty sa mniejsze, wiec nie wiem po co od razu robic 2, skoro druga jest ok.

_________________
Żaba
Audi A4 Avant quattro, 2.8 (APR) + Tiptronic, 99r.
był - Audi 80 Avant quattro, 2.6 (ABC), 93r.
był - Audi 90, 2.3 (NG), 87r.
www.frogs.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2009 09:35:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
tez uważam że powinno w V sie robić 2 głowice od razu

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2009 15:00:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2009 19:14:29
Posty: 67
Lokalizacja: Biała Podlaska/UK
Dzięki za interesowanie.Wczesniej ciekło kroplami, a teraz po dokreceniu poci się i co kilka minut zbiera sie kropla.Jak już zdejmę głowicę to odrazu wymieniam uszczelniacze i może prowadnice zobaczymy jak będzie. Mam najechane 250 tys.km.Teraz jeżdżę na Castrol Edge 5w-30 i na 1000 kilometrów nie dolewam nic.Na 3000 dolewam jakieś 3 setki oleju.Więc nie wiem czy warto ruszać te uszczelniacze?I raczej na pewno zdecyduje sie na dwie głowice.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: