.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lut.2025 14:49:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3 1.8PM] Słabe po wymianie popychaczy hydraulicznych...
PostNapisane: 31.mar.2009 22:16:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.gru.2004 10:18:16
Posty: 225
Lokalizacja: Zielona Górka
Mam wrażenie, ze po wymianie szklanek autko zrobiło się jakieś słabsze.
Silnik pracuje ciszej a więc wymiana była słuszna lecz skąd ten brak mocy?
Rozrząd ustawiony na znaki a więc na pewno nie to...

_________________
ach żal mi mojego B3 Quattro 2.0 Sport Edition teraz B3 1.8S zagazowany golas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2009 20:44:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lip.2006 21:34:35
Posty: 153
Lokalizacja: Biała Podlaska
zapłon dobrze ustawiony ? jeżeli poprzednio był mocniej wyprzedzony a teraz ustawiony jest "książkowo" możesz odnieść wrażenie że auto jest słabsze , szczególnie "od dołu" .
Sam wymieniałeś popychacze ?

_________________
audi 80 b3 1.9e 113ps


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2009 18:02:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.gru.2004 10:18:16
Posty: 225
Lokalizacja: Zielona Górka
tak wymieniałem osobiście,
zapłon był nie ruszany, przy ustawionym kole rozrządu na znak palec rozdzielacza jest również na znaku
muli zarówno na benzynce jak i na gazie

do tego jeszcze rano pojechałem normalnie do pracy a po pracy padł akumulator nie wiem jeszcze z jakiego powodu...

_________________
ach żal mi mojego B3 Quattro 2.0 Sport Edition teraz B3 1.8S zagazowany golas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2009 21:17:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lip.2006 21:34:35
Posty: 153
Lokalizacja: Biała Podlaska
cudów nie ma .. jeżeli przed wymianą wszystko było ok. to chyba popełniłeś jakiś błąd w złożeniu, (ustawieniu) rozrządu ,zapłonu . auto zapala tak samo ?

Duża jest różnica w pracy nowych popychaczy ? pytam ponieważ sam przymierzam się do wymiany,

_________________
audi 80 b3 1.9e 113ps


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2009 21:46:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.gru.2004 10:18:16
Posty: 225
Lokalizacja: Zielona Górka
pali na dotyk, tzn paliło bo po południu nie wiem czemu padło zasilanie :)

jeśli chodzi o szklanki to warto, silnik pracuje znaczniej ciszej i ma inny pomruk taki jak w posiadanej kiedyś pięknej laluni B4 :)
znajomy kiedyś powiedział, że praktycznie w każdej VW Audi po 200tys powinno się wymienić popychacze

rozrząd ustawiony dobrze zresztą chyba nie ma tam możliwości pomyłki, są znaki i tyle, choć wydaje mi się że silnik pracuje jakby teraz bardziej tak twardo

jak będziesz zakładał zwróć uwagę na kolejność odkręcania i dokręcania łożyskowania wałka

_________________
ach żal mi mojego B3 Quattro 2.0 Sport Edition teraz B3 1.8S zagazowany golas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2009 20:47:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lip.2006 21:34:35
Posty: 153
Lokalizacja: Biała Podlaska
ruszyłeś coś w temacie..

_________________
audi 80 b3 1.9e 113ps


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2009 21:17:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.gru.2004 10:18:16
Posty: 225
Lokalizacja: Zielona Górka
wydaje sie że wina leży w kącie zapłonu,wydaje się opóźniony i jak przyspieszę to jakby jest silniejszy
jednak jak delikatnie przyspieszę zapłon na aparacie to to nie spadaja obroty tzn przy gazuję i zostają na 2tys
tak więc coś nie tak chyba z przyspieszaniem zapłonu ale nie wiem jak to w 1.8 PM działa...

_________________
ach żal mi mojego B3 Quattro 2.0 Sport Edition teraz B3 1.8S zagazowany golas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2009 22:27:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.gru.2004 10:18:16
Posty: 225
Lokalizacja: Zielona Górka
hmm, problem wynikał z faktu ze należało przeprowadzić samo adaptację ecu...

_________________
ach żal mi mojego B3 Quattro 2.0 Sport Edition teraz B3 1.8S zagazowany golas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2009 21:24:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lip.2006 21:34:35
Posty: 153
Lokalizacja: Biała Podlaska
odłączyć akumulator ?

_________________
audi 80 b3 1.9e 113ps


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B3 1.8PM] Słabe po wymianie popychaczy hydraulicznych..
PostNapisane: 14.mar.2017 06:39:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2016 13:19:52
Posty: 2
Witam Panowie,
wymieniałem wczoraj uszczelkę pod głowicą, wszystko jak należy z kompletnym remontem głowicy. Uszczelka dokręcona, kolektory założone, wszystko prawie gotowe tylko przyszło mi kilku "mechaników" podwórkowych i zaczęło głosić swoje mądrości. Jeden mi mówił, że wałek rozrządu pod pokrywą zaworów powinno się skręcać przed założeniem głowicy, że ma znaczenie kolejność popychaczy. Mianowicie moje pytanie: Czy kolejność popychaczy ma znaczenie? Jak ustawić ten wałek rozrządu? Znalazłem gdzieś informacje, że krzywki na 4 tłoku powinny być pod kątem 45 stopni do głowicy. Ale jak go rozbierałem to był na znaku O.T, tylko jak ustawię go na ten znak to wałek chce wcisnąć zawory w 2 i 3 tłoku podczas dokręcania. Inny jeszcze mówił, że wałek nie ma żadnego znaczenia i sam się ułoży. Ale w to to w ogóle mi się nie chce wierzyć... Więc Panowie jak to jest? Możecie mi coś podpowiedzieć?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: