.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 05:44:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 AKE] Prośba o ocenę logów
PostNapisane: 02.kwi.2009 20:08:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lut.2009 17:51:36
Posty: 64
Lokalizacja: Pruszków/Warszawa
Witam,

Pierwszy raz załączam tutaj logi, także wielka prośba o wyrozumiałość i ewentualną korektę, gdy coś pomieszam:

Statyczne

000 001 003

Obrazek

004 007

Obrazek

013 014 018

Obrazek

BS

000

Obrazek

003

Obrazek

004

Obrazek

011

Obrazek

Dynamiczne

000 000 001 * - z góry przepraszam za "niedokręcony" log

Obrazek

000 003 004

Obrazek

000 008 010

Obrazek

011

Obrazek


Termostat do wymiany. Czekam na Wasze opinie i z góry dziękuję ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2009 21:43:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lut.2009 14:37:50
Posty: 9
Lokalizacja: Łobez
Witam. :peace:

Niepodejme się oceny logów ale na 100% dynamiczne musisz powtórzyć.
Nie logować po 3-y :584: tylko pjedyńczo.No i oczywiście od 1500 O/min.
Powodzenia w następnym podejściu. :peace:

_________________
A6 AVANT 2.5TDI AKN 2000R


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2009 07:21:42 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
dynamiczne są zrobione po 2 na raz (kolega rozpędzil się z wpisywaniem 000 przed każdym obrazkiem ;) ) z przestawionym sample ratio żeby jednak coś można było z nich wyczytać. to wszystko co udało sie wykonać w warunkach próby drogowej sprzedawanego auta ;) NIestety sprzedawca w końcowej fazie logowania 000 001 odpuscił gaz czego nie zauważyłem - obroty doszły tak jak chciałem

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2009 09:39:24 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Co do statycznych...
- bedziesz musial wymienic termostat i od tego by, zaczął
- zaryzykowałbym twierdzenie, ze pompa wtryskowa w tym samochodzie nie prezentuje sie zbyt ciekawie - ale po logach mozna tylko domniemac.

Co do dynamicznych...

musisz je powtorzyc... pedal akceleratora nie byl wcisniety do oporu

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2009 12:26:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
przemik napisał(a):
zaryzykowałbym twierdzenie, ze pompa wtryskowa w tym samochodzie nie prezentuje sie zbyt ciekawie - ale po logach mozna tylko domniemac.

a niby dlaczego?
przemik napisał(a):
musisz je powtorzyc... pedal akceleratora nie byl wcisniety do oporu
Pozdrawiam

z grubsza bylo ok, dawki w 008 ogranicza limiter momentu wiec przynajmniej w tym logowaniu (rozumiem, ze "jazd" bylo kilka") jest wszystko ok
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2009 13:29:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
niom, pompa na skraju zgonu [001.1].

dynamiczne niestety pozwalają stwierdzić jedynie, że lmm jest OK.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2009 14:27:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Panowie Wyrocznie:)
to auto jest niedogrzane i ma np. wyzsze niz "typowo" obroty biegu jalowego(bo moze "popsute jest", bo w adaptacjach nagrzebane ma, bo jest niedogrzane...)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2009 16:48:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Panie Przemku,

niedogrzane powinno mieć większą dawkę w 001.1, niż standardowe 5-6mg.
...a tutaj ma 2.5mg...

poza tym, z loginami do AKE jest krucho na rynku.

;)

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2009 16:56:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lut.2009 17:51:36
Posty: 64
Lokalizacja: Pruszków/Warszawa
Panowie,

Serdecznie dziękuję za komentarze. Przyznam, że szukam autka już jakiś czas i spośród zbadanych dotąd niemalże 10 sztuk ten egzemplarz jest 1 który w ogóle biorę pod uwagę. W poniedziałek na oględziny czekają ostatnie audiczki a potem decyzja.

Pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: