.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 21:40:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wymiana łożyska A6 C4
PostNapisane: 02.kwi.2009 19:18:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Witam . Szukałem na temat wymiany łożyska w A6 C4 i nie znalazłem męczącego mnie pytanka. Czy po zdjęciu koła, tarczy, zacisku pozostaje odkręcić śrubę nr 13 na załączonym schemacie i bez problemów wymienić łożysko? Będę wdzięczny za odp. Jeśli na forum było a ktoś z Was znajdzie to proszę o cytacik. Pozdrawiam.


http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A6Q/19 ... 2/2119233/

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2009 22:51:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.wrz.2004 10:39:49
Posty: 68
Lokalizacja: Chełm
Witam. Bez problemu to to raczej nie będzie. A własciwe bez prasy na krórej możesz wyciśnąć to łożysko ale to po zdemontowaniu całej kolumn. Odkręcasz trzy śruby na górze ( zaznacz sobie połozenie szpilek w otworach bo stracisz własciwy kąt pochylenia koła ), rozpinasz koncówke drążka kierownicy i sworzeń wahacza. Zazwyczaj przynajmniej jedna z tych rzeczy nie bedzie prosta a zazwyczaj dwie ;) Powodzenia.




Pozdrawiam
-Sosiek-

_________________
Coupe GT 2,2 81r rudy potworek - sprzedane
Coupe quattro B2 2,2 KV '86 szarak in progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2009 19:18:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Tosiek, to mnie chłopie ciutek dobiłeś...Dzięki za odzew. Mam nadzieję że jeszcze poganiam na tym delikatnym jeszcze dźwięku.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2009 11:44:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Hmm Kolego sprawdź najpierw proszę bardzo DOKŁADNIE opony (podmień na inne) - chyba że warkot ZNACZNIE nasila się w zakrętach. Do wyjęcia łożyska potrzebujesz spawarkę (wybijasz środek łożyska i obklejasz wnętrze pierścienia spawem ciągłym i po wystygnięciu pierścień wyjdzie nieomalże sam ), a do wciśnięcia stare łożysko i duże imadło, przetestowane - tylko że ja "niesłusznie" wymieniłem łożyska, a były winne poząbkowane opony :)

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: