.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.lut.2025 11:05:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2009 00:11:41 
Klubowicz

Dołączył(a): 13.kwi.2005 18:43:43
Posty: 950
Lokalizacja: Warszawa
Mauzer napisał(a):
a ja tylko jestem ciekaw co mają do tego knock sensory :D

Losiak nie obraź sie ale oddaj to auto do jakiegoś średnio rozgarniętego elektromechanika który ma oscyloskop lub poprostu umie zbadać impulsy wpadające w ecu bo widze że się pętlisz z tą pierdołą a do tego niektórzy w tym topiku robią ci wode z mózgu ;)


Cóż byłem już u 2 elektromechaników (podobno dobrych) i nadal nic :(

_________________
1. Coupe 2.3 NG ośka - 2005/2007
2. V8 4.2 2007/tej daty nie będzie :D
taki dźwięk mam na co dzień :)-> http://www.youtube.com/watch?v=AI8lSIEjnQs
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2009 06:36:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
sprawdziłeś przerwę w końcu?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2009 11:44:50 
Klubowicz

Dołączył(a): 13.kwi.2005 18:43:43
Posty: 950
Lokalizacja: Warszawa
jutro będę sprawdzał

_________________
1. Coupe 2.3 NG ośka - 2005/2007
2. V8 4.2 2007/tej daty nie będzie :D
taki dźwięk mam na co dzień :)-> http://www.youtube.com/watch?v=AI8lSIEjnQs
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2009 14:15:25 
Klubowicz

Dołączył(a): 13.kwi.2005 18:43:43
Posty: 950
Lokalizacja: Warszawa
Nowe fakty.
Ostatnio było znowu kilka zimnych nocy i oczywiście fura z rana ciężko zapalała. Ale odkryłem dziwny patent. Jeżeli z rana zakręcę pierwszy raz przez ok 1-3 sek. i od razu (w przeciągu ok 1sek) następny raz to fura odpali bez problemu, wykryłem też dodatkowy objaw, mianowicie w tym momencie resetuje się panel klimatronika, tzn ustawia się na domyślne parametry.

_________________
1. Coupe 2.3 NG ośka - 2005/2007
2. V8 4.2 2007/tej daty nie będzie :D
taki dźwięk mam na co dzień :)-> http://www.youtube.com/watch?v=AI8lSIEjnQs
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2009 15:32:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
jakby tracił zasilanie, ciekawe

to sie robi tylko wtedy jak krecisz raz za razem?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2009 18:08:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
ja tu widze gówniane podłącznie wiązki z silnikiem i osprzętem, załatw sobie kompa i wiązke taką jak ma być, podłącz dobrze masy i plusy.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2009 19:38:37 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
Mauzer napisał(a):
ja tu widze gówniane podłącznie wiązki z silnikiem i osprzętem, załatw sobie kompa i wiązke taką jak ma być, podłącz dobrze masy i plusy.


widzę to samo ale kompa masz ze starej bryki a silnik "nowy" - nie ma szans na powodzenie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2009 22:04:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
ando1414 napisał(a):
widzę to samo ale kompa masz ze starej bryki a silnik "nowy" - nie ma szans na powodzenie


jejku jej widzę że studiowałeś schematy i wiesz czym się różnią :)

dobrze że moja fura o tych rewelacjach nic nie wie i codziennie jeździ :peace:

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2009 05:10:05 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
maciu napisał(a):
ando1414 napisał(a):
widzę to samo ale kompa masz ze starej bryki a silnik "nowy" - nie ma szans na powodzenie


jejku jej widzę że studiowałeś schematy i wiesz czym się różnią :)

dobrze że moja fura o tych rewelacjach nic nie wie i codziennie jeździ :peace:


silniki też się niczym nie różnią :?: :?: :?: :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2009 08:14:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
ando1414 napisał(a):
maciu napisał(a):
ando1414 napisał(a):
widzę to samo ale kompa masz ze starej bryki a silnik "nowy" - nie ma szans na powodzenie


jejku jej widzę że studiowałeś schematy i wiesz czym się różnią :)

dobrze że moja fura o tych rewelacjach nic nie wie i codziennie jeździ :peace:


silniki też się niczym nie różnią :?: :?: :?: :peace:


co ma powodzenie używania AEC z wiązką i kompem z ABH
do bebechów motoru?? swoją drogą może ktoś porównywał
motory i wie _dokładnie_ czym się różnią? oszczędziłby mi
drukowania i roboty ;)

wracając do elektryki - jak sobie porównywałem schematy wyszło mi że
ABH w V8 od AEC różni się jedynie dodatkowym czujnikiem w
katalizatorze

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2009 10:03:44 
Klubowicz

Dołączył(a): 13.kwi.2005 18:43:43
Posty: 950
Lokalizacja: Warszawa
Ze znanych mi różnic to tylko ciśnienie sprężania.

_________________
1. Coupe 2.3 NG ośka - 2005/2007
2. V8 4.2 2007/tej daty nie będzie :D
taki dźwięk mam na co dzień :)-> http://www.youtube.com/watch?v=AI8lSIEjnQs
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2009 10:10:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
no a z tego to może i pół motoru być inne albo jedna rzecz tylko ;)

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2009 23:18:01 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
maciu napisał(a):
no a z tego to może i pół motoru być inne albo jedna rzecz tylko ;)


nie widze powodu ale mocny sarkazm w Twoich wypowiedziach widzę

to i ja sobie pozwolę "migacze" od żuka wciśnijcie - schemat żaróweczki identyczny - a jaki wygląd


z tego samego silnika - przynajmniej katalogowo - wycisnęli 10hp więcej - jeśli nie zrobił tego komputer to na pewno nie kowal - a że będzie jeździć to wiadomo - możesz odpiąć 4 świece i będzie jechał i to lepiej od większości "nówek nieśmiganych z ekologicznym motorem" :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2009 23:36:49 
Klubowicz

Dołączył(a): 13.kwi.2005 18:43:43
Posty: 950
Lokalizacja: Warszawa
ando1414 napisał(a):
maciu napisał(a):
no a z tego to może i pół motoru być inne albo jedna rzecz tylko ;)


nie widze powodu ale mocny sarkazm w Twoich wypowiedziach widzę

to i ja sobie pozwolę "migacze" od żuka wciśnijcie - schemat żaróweczki identyczny - a jaki wygląd


z tego samego silnika - przynajmniej katalogowo - wycisnęli 10hp więcej - jeśli nie zrobił tego komputer to na pewno nie kowal - a że będzie jeździć to wiadomo - możesz odpiąć 4 świece i będzie jechał i to lepiej od większości "nówek nieśmiganych z ekologicznym motorem" :peace:


Na kompie od S6 jest ten sam efekt, niestety jest na nim immo i po sekundzie gasnie.
Także komputer raczej nie jest tu problemem.
Wiesz w kompie od S6 jest na pewno inna mapa która pozwala wykorzystać techniczne parametry silnika AEC.
Macia V-ka jeździ na kompie od ABH już bardzo długo i niema z tym żadnych problemów (po prostu nie wykorzystuje całej mocy drzemiącej w silniku).
Zresztą słyszałem już o wielu AEC które latają z kompem od ABH.

_________________
1. Coupe 2.3 NG ośka - 2005/2007
2. V8 4.2 2007/tej daty nie będzie :D
taki dźwięk mam na co dzień :)-> http://www.youtube.com/watch?v=AI8lSIEjnQs
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2009 23:37:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2007 17:58:24
Posty: 807
Lokalizacja: ŁÓDZ
ando1414 napisał(a):
maciu napisał(a):
no a z tego to może i pół motoru być inne albo jedna rzecz tylko ;)


nie widze powodu ale mocny sarkazm w Twoich wypowiedziach widzę

to i ja sobie pozwolę "migacze" od żuka wciśnijcie - schemat żaróweczki identyczny - a jaki wygląd


z tego samego silnika - przynajmniej katalogowo - wycisnęli 10hp więcej - jeśli nie zrobił tego komputer to na pewno nie kowal - a że będzie jeździć to wiadomo - możesz odpiąć 4 świece i będzie jechał i to lepiej od większości "nówek nieśmiganych z ekologicznym motorem" :peace:


Przede wszystkim jeden ma oznaczenie ABH a drugi AEC. Nie wiem które litery są cięższe ale któreś są :peace:


Losiak, jak problem się nie rozwiąże to wal jak w dym. Pisaliśmy zresztą ;)
Może coś to pomoże

_________________
S6 4,2 AEC 1995 black-violet :) jest
Ducato 2,5 D :) było niestety ale cel nadrzędny
100 2,2T MC avant 1989 była [znowu jest :) ] Ukradli złodzieje :(
200 2,2T 1984 była


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2009 00:07:07 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
Losiak napisał(a):
ando1414 napisał(a):
maciu napisał(a):
no a z tego to może i pół motoru być inne albo jedna rzecz tylko ;)


nie widze powodu ale mocny sarkazm w Twoich wypowiedziach widzę

to i ja sobie pozwolę "migacze" od żuka wciśnijcie - schemat żaróweczki identyczny - a jaki wygląd


z tego samego silnika - przynajmniej katalogowo - wycisnęli 10hp więcej - jeśli nie zrobił tego komputer to na pewno nie kowal - a że będzie jeździć to wiadomo - możesz odpiąć 4 świece i będzie jechał i to lepiej od większości "nówek nieśmiganych z ekologicznym motorem" :peace:


Na kompie od S6 jest ten sam efekt, niestety jest na nim immo i po sekundzie gasnie.
Także komputer raczej nie jest tu problemem.
Wiesz w kompie od S6 jest na pewno inna mapa która pozwala wykorzystać techniczne parametry silnika AEC.
Macia V-ka jeździ na kompie od ABH już bardzo długo i niema z tym żadnych problemów (po prostu nie wykorzystuje całej mocy drzemiącej w silniku).
Zresztą słyszałem już o wielu AEC które latają z kompem od ABH.


kiedyś poczynania maciu to byłby "drut" - dziś to tiuuuunig - wybaczcie ale mnie to zwyczajnie razi - inny komp do innego silnika itd... faktycznie forum schodzi na psy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2009 08:35:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
ando1414 napisał(a):
maciu napisał(a):
no a z tego to może i pół motoru być inne albo jedna rzecz tylko ;)


nie widze powodu ale mocny sarkazm w Twoich wypowiedziach widzę

z tego samego silnika - przynajmniej katalogowo - wycisnęli 10hp więcej - jeśli nie zrobił tego komputer to na pewno nie kowal - a że będzie jeździć to wiadomo - możesz odpiąć 4 świece i będzie jechał i to lepiej od większości "nówek nieśmiganych z ekologicznym motorem" :peace:


widzisz ando wytknać ci błąd a ty od razu się najeżasz
może i trochę sarkazmu było zależy ale fakt faktem że zmienić
stopień sprężania w motorze można na bardzo wiele sposobów a mi
chodziło o porównanie cześć po cześci o dokładną listę

10hp to nie wszystko - zobacz co to jest moc max i porównaj sobie
krzywe przebiegu momentu

co do złośliwych uwag o kompie w moim aucie to wiesz akurat z takim
kupiłem spokojnie mógłbym napisać że mam kompa od AEC i co i tak nikt
by tego nie sprawdził a skoro auto robi 7 do paczki to po co
mam wydawać grubą kasę na kompa itp?

jeżeli naprawde uznajesz taką rzecz jak ten komp za druciarstwo to
życzę powodzenia w tropieniu druciarstw na tym forum - pracy bedziesz
miał na 48h/dobę :):

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2009 08:45:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
ando1414 napisał(a):
wybaczcie ale mnie to zwyczajnie razi - inny komp do innego silnika itd... faktycznie forum schodzi na psy


roznica okolo 3,5% w mocy przy praktycznie identycznych mechanicznie silnikach. Na pewno uzyskano to przy ogromnych roznicach w sterowaniu zaplonem i dawka paliwa :/ ... gdzies kiedyś heinrich podciągnął mape zapłonu w kilku miejscach o jeden stopień i ot cała różnica i przybylo kilka koni mech. na pewno podmiana komputera spowoduje eksplozję silnika :peace:

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2009 13:39:54 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
Lukasik napisał(a):
ando1414 napisał(a):
wybaczcie ale mnie to zwyczajnie razi - inny komp do innego silnika itd... faktycznie forum schodzi na psy


roznica okolo 3,5% w mocy przy praktycznie identycznych mechanicznie silnikach. Na pewno uzyskano to przy ogromnych roznicach w sterowaniu zaplonem i dawka paliwa :/ ... gdzies kiedyś heinrich podciągnął mape zapłonu w kilku miejscach o jeden stopień i ot cała różnica i przybylo kilka koni mech. na pewno podmiana komputera spowoduje eksplozję silnika :peace:


czyli jednak to nie te same (takie same) kompy?????

maciu - nie mam najmniejszego powodu do "najeżania" :peace: - zwyczajnie sobie myślałem, że to komp - a to mrugacze od żuka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2009 14:43:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
ando1414 napisał(a):
czyli jednak to nie te same (takie same) kompy?????


ando wiesz wogóle o czym piszesz? chyba te mrugacze ci zaszkodziły :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: