.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 21:45:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: AEL-VACU po czyszczeniu zaolejona- o co chodzi?
PostNapisane: 09.kwi.2009 19:47:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Witam kolegów. Około 2 tygodnie temu wyczyściłem jak mogłem pompkę. Nie udało mi się jej odkręcić, ale zaworki wyjąłem, przeczyściłem, przed montażem silnik pracował kilka minut aby resztki oleju wypluć. Poskręcałem i fajnie było, wydawało mi się że nawet mniejszą siłą deptałem na pedał aby uzyskać ten sam efekt hamowania. Dzisiaj z ciekawości odkręciłem dekielek i...Wykapało trochę oleju a pompka bardziej uj...na olejem niż przed czyszczeniem! O co idzie? Dodam, że waliła więc dlatego czyściłem, nie udało mi się jej odkręcić i nie obróciłem tłoczka. Natomiast mam pytanie: dlaczego aż tyle w niej oleju i jaki na to patent aby była sucha? Czy muszę kupić nową? Czytałem o tym na forum i nie wyczytałem o przypadku zasyfienia Vacu ponownie w tak krótkim czasie i to ze zdwojoną ilością oleju :(
Proszę o poradę bo nerwowy się robię...Dzięki, pozdrawiam.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2009 21:13:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Jesli masz olej w vacumpompie to....wszystko w porządku. Bez oparów oleju nie ma smarowania gładzi (a więc kompresji) i vacum zamiest ssać, się zaciera. Być może zapchany masz odpływ oleju z korpusu pompy do głowicy - tu bym się bliżej przyjżał pompie....

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2009 08:48:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
???Dzięki.To jaki grzyb z całymi historiami o jej czyszczeniu z oleju? :| W takim razie chyba wszystko ok. A jak sprawdzić ten odpływ oleju? W którym to miejscu? Dumam że trzeba pompę odkręcić? I (głównie zimą) walenie nie ucichnie póki nie obrócę trzpienia? Przestaję to rozumieć a nie jestem ograniczony :(: .Buuu

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2009 22:48:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Jeśli dobrze pamiętam, jeden ze sławetnych zawroków w vacum pompie sluży do odprowadzania oleju w dół. Nie pamiętam dokładnie - żadnej już dawno nie rozbierałem....

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: