.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 08:41:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 1,9 TDI 110km 2000r] problem z silnikiem
PostNapisane: 13.kwi.2009 07:56:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lut.2006 18:22:56
Posty: 105
Lokalizacja: Oława
auto znajomego po krótkiej jeżdzie np;15 min silnik w czasie jazdy gasnie na 1s , dzieje sie to 1raz lub 2razy dziennie komputer nie pokazał żadnych błędów , co to może być :?: :?: :?:

_________________
Audi B3 1.8 quattro LPG (było)
Audi A6 2,5 V6 AFB TDI 150KM (było)
Audi B4 Avant 1.9 TDI 90km 1Z +wirus 120km
Audi A6 C5 lift Avant 1.9 TDI AVF +wirus (jest)
Audi A3 8L lift 1.9 ASZ jest córki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2009 09:58:18 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Problem może leżeć w nie domykającym się zaworze EGR[AGR]:

-Sprawdź połączenia do zaworu n18 który reguluje jego prace

-Przydało by się również zalogować grupę 003 Basic Settings ...

-Czy nie zauważyłeś spadku mocy ?

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2009 19:24:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lut.2006 18:22:56
Posty: 105
Lokalizacja: Oława
właśnie że nie auto ma moc cały czas tylko te sekundowe gaśnięcie silnika w czasie jazdy, ale czy EGR może zgasić silnik :?: :?: :?:

_________________
Audi B3 1.8 quattro LPG (było)
Audi A6 2,5 V6 AFB TDI 150KM (było)
Audi B4 Avant 1.9 TDI 90km 1Z +wirus 120km
Audi A6 C5 lift Avant 1.9 TDI AVF +wirus (jest)
Audi A3 8L lift 1.9 ASZ jest córki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2009 07:44:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Sprawdź połączenie elektryczne zaworu odcinającego paliwo na pompie wtryskowej.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2009 19:54:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Moim zdaniem istnieje możliwość że to zawór paliwa na pompie jak pisze Bascecior ale to sprawdzisz wyjmując iglice tego zaworu. Czyli wykręcasz zawór wyjmujesz iglice ze sprężyną i wkręcasz zawór bez iglicy.

Nie bagatelizowałbym też zasilania komputera i nie wiem czy to nie jest bardzoej prawdopodobne w tym wypadku.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: