czajnik1111 napisał(a):
Witam ,szukałem podobnego tematu na forum jednak, nic ze znalezionych informacji nierozwiewa moich wątpliwośći.Reanimuje Audi z silnikiem 2.0 (4 cylindry) mechaniczny wtrysk, auto cały ubiegły rok było używane na gazie, paliwo nawet wyjeżdzone do końca ,przewody i świece stare co spowodowało tyle strzałów że z tego wtrysku niema co zbierać.Myśle że aby auto wróciło do życia można by przerobić system zasilania na gaznikowy.Mam namiary na kolektor ssący od audi b3 1.8 tylko od tego miejsca pojawia sie dylemat ,czy ten kolektor bedzie pasował?? (z tego co wiem ów kolektor ma kanały do chłodzenia) Pojemność silnika jest niewiele większa ,więc mysle ze bedzie możliwość regulacji .Kolejnym i może najważniejszym problemem jest zasilanie ,jak zasilnić gaznik skoro niema gdzie wkręcić mechanicznej pompy?? Jak można to rozwiązać?Zaznaczam że niejestem włascicielem auta mam jedynie za zadanie je zreanimować ,uważam że lepiej auto bedzie chodzilo na gazie z gaznikiem niż z mechanicznym wtryskiem .Pomijam kwestie wycięcia katalizatora i wstawienie tłumika bo to najmniejszy problem.
Ja będę przeciwny temu co piszesz, zostaw wtrysk mechaniczny doprowadź go do stanu fabrycznego aby poprawnie pracował na PB, potem zajmij się gazem, ale nie na "mieszalniku", tylko na blosie. Wtedy będzie to chodziło cacy.