.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 21:34:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2.5TDI 2001] WYJACE WSPOMAGANIE !!!
PostNapisane: 18.mar.2009 10:10:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2008 13:12:35
Posty: 28
Lokalizacja: Malbork
Problem okrutny ze wspomaganiem a mianowicie po odkręceniu korka zielonego od zbiorniczka od wspom. ujrzałem ciemny płyn więc postanowiłem wymienić olej bo barwa bardzo odbiegała od własciwej.Dodam że przed wymianą wspomaganie było ciche.Po spuszczeniu oleju okazało się że był on koloru czerwonego.Zalany właściwy olej -dużo piany i okrutne wycie.Ponowne spuszczenie i wymiana oleju znowu wycie.Trzecie podejscie z wymianą (wypłukany w 100% czerwony olej) po 5 minutach znowu wycie!!.
Padło na wymianę pompy wczoraj ,zmiana na nową (nie oryginalną ale ZF) a objaw po 5min. taki sam -WYCIE słyszalne i wyczuwalne przy najmniejszym skręcie. Rozkładam ręce czyżby maglownica?
Może z powrotem wlać czerwony olej??? albo popróbować dolać jakiegoś ceramizera albo militeca??? Wymiana maglownicy mnie przeraża pod względem finansowym.
Może macie jakies skuteczne metody na to wycie albo jakieś praktyczne rozwiązanie???
Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego wyjącego problemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2009 12:09:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2006 13:34:01
Posty: 300
Lokalizacja: Słupsk- Irlandia
Jeżeli jest piana to jest układ nieszczelny...

_________________
2001 Allroad 2.5 Tdi 180 AKE 134tys. mil - było
2007 A6 Avant 2.0 Tdi 140 BRE 112tys. mil - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2009 17:14:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2008 13:12:35
Posty: 28
Lokalizacja: Malbork
Witam.Piana była tylko przy pierwszej wymianie płynów ze względu że wcześniej był jakiś inny niż zielony olej.Po drugim płukaniu układ się już nie pienił.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2009 21:30:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2009 12:32:02
Posty: 7
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Czemu olej ATF (czerwony) nie jest właściwy do wspomagania? W takim razy jaki wlałeś jak ATF jest zły?

_________________
BMW E34 Touring TDS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2009 22:02:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2008 13:12:35
Posty: 28
Lokalizacja: Malbork
Bo Audi do wspomagania ma standardowy zielony ,taki jak korek na zbiorniczku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2009 06:53:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lip.2007 09:36:15
Posty: 393
Lokalizacja: DĘBICA/podkarpacie
w jaki sposób wymieniales płyn we wspomaganiu ?
lej tylko zielony G 4000 z ASO :peace:

_________________
" only four rings "
było AUDI B4 ABT,
jest A4 AHL & A6 AKN,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2009 12:44:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2008 13:12:35
Posty: 28
Lokalizacja: Malbork
Witam.Moim problemem na szczęście nie okazał się płyn ponieważ zalałem febi zielony mineralny z potrójnym płukaniem układu ;tylko brak filtra (sitka) w zbiorniczku wspomagania.Jakiś magik wywalił sitko zalał czerwony płyn i jeździł.Ciśnienie powrotne było za wysokie płyn przelewał się jakby odkręcono kurek kranu.Teraz w zbiorniczku jest cisza jak i w układzie wspomagania przy kręceniu kierownicą.!!Pozdrawiam klubowiczów.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: