.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 11:59:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4/A6 AEL quattro] Prośba o ocene logów
PostNapisane: 22.kwi.2009 20:49:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2007 16:54:05
Posty: 231
Dzis wykonałem logi dynamiczne i statyczne grupy Basic Setings a tu link z moim problemem .Logi wykonane w temp 15oC

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 50#1286550

Dynamiczne
000
Obrazek
001
Obrazek
003
Obrazek
004
Obrazek
008
Obrazek
010
Obrazek
011
Obrazek

I logi statyczne grupy basic setings

000
Obrazek
001
Obrazek
003
Obrazek
004
Obrazek
008
Obrazek
010
Obrazek
011
Obrazek

Proszę o pomoc w analizie logów i jak rozwiązać owe problemy
POZDRAWIAM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2009 21:09:59 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
To Twoje pierwsze logi ;)
Skonwertowales kazdy z nich dwa razy i staly sie nieczytelne, dodatkowo logi oznaczone jako statyczne są dynamiczne.
Obawiam sie ze bedziesz musial zamiescic je jeszcze raz.
Brakuje tez kilku grup.
Przeczytaj jeszcze raz wątek o diagnostyce.
Zamiescisz logi tak:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=85144
i bedzie git.

Powodzenia

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2009 21:52:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2007 16:54:05
Posty: 231
Tak to moje pierwsze logi .Nie bardzo cie kolego rozumiem czyli mam po prostu posegregować logi .Co do samych logów robiłem wszystko według instrukcji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2009 17:49:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2007 16:54:05
Posty: 231
Witam Poprawiłem logi mam nadzieje ze teraz jest ok .
Statyczne Normal
000
Obrazek
001
Obrazek
003
Obrazek
004
Obrazek
007
Obrazek
013
Obrazek
Statyczne Basic setings
000
Obrazek
003
Obrazek
004
Obrazek
011
Obrazek
Dynamiczne
000
Obrazek
001
Obrazek
003
Obrazek
004
Obrazek
008
Obrazek
010
Obrazek
011
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2009 20:39:40 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Masz problem z mocą ? stan katalizatora ? Połączenia do zaworu magnetycznego ?

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2009 20:43:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2007 16:54:05
Posty: 231
tak mam problem z mocą.jak by nie ciągnął miałem wcześniej 1z w sednie i wydaje mi się ze rwał do przodu lepiej nie czuć turbiny.kopci na czarno i mało dynamiczny.mógłbyś bardziej rozwinąć o co chodzi z katalizatorem i zaworem magnetycznym. po tych logach coś widać . a i ciężko odpala rano trzeba go pokręcić. tutaj opisywałem mój problem http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 50#1286550


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2009 20:45:53 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
szukaj sporej nieszczelności na połączeniu Turbina -> IC -> kolektor ssący - oryginalne przewody gumowe są bardzo delikatne - napewno gdzieś jest dziura , nie wykluczam także nieszczelnego IC w przypadku braku nadkola lub oslony pod silnikiem ;)

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2009 20:48:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2007 16:54:05
Posty: 231
jutro zaglądnę. i sprawdzę a co do logów . czy można coś z nich wywnioskować np. czy turbo jest zdrowe ? czy wtryski nie leją ? co to może być za stukanie ? wyżej podałem link z moim problemem
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 50#1286550


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2009 20:50:41 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Mam tylko obiekcje do dwóch rzeczy :
- szczelnosci ukladu dolotowego
- ustawienia statycznego kata wyprzedzenia wtrysku

... i te dwie rzeczy bym zrobil najpierw - dokladne sprawdzenie calego dolotu oraz ustawienie zaplonu

[+]
uklad wtryskowy jest w stanie bardzo dobrym - wręcz idealnym :)

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Ostatnio edytowano 23.kwi.2009 20:51:52 przez przemik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2009 20:51:48 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Wtryskiwacze są w bardzo dobrej kondycji - nie ma się co ich czepiać ;)

Sama Turbo sprężarka w AEL/AAT jest bardzo wytrzymała - wątpie aby była w kiepskiej kondycji ...

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2009 20:52:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2007 16:54:05
Posty: 231
- szczelności układu dolotowego -jasna sprawa sprawdzę
- ustawienia statycznego kata wyprzedzenia wtrysku-rozumiem ze chodzi o ustawienie kąta wtrysku
To dobrze ze układ wtryskowy jest ok bo już myślałem że będzie kiepsko.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2009 18:00:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2007 16:54:05
Posty: 231
Witam
A więc tak rozebrałem dziś dolot powietrza i odkryłem ze rura prowadząca od intercoolera do kolektora jest peknięta.Póki co nie mogę jej dostać może ktoś ma ??Moje pytanie polega na tym dlaczego w ruże od strony kolektora jest czarna sadza ??.Czy ta pęknięta rura mogła powodowac bardzo odczuwalny spadek mocy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2009 18:09:08 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
-przyczyna czarnej sadzy to film olejowy samej T , z reguły duża nieszczelność = brak mocy

- ja miałem taki sam problem w swoim AAT ,zakupiłem w rolniczym sklepie [cześci do ciągników] podobna rure za 17 zł ;)

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2009 20:51:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2007 16:54:05
Posty: 231
nie mogłem dziś dostać takiej rury .wiec pomyślałem ze ja po prostu skleję izolacja tak zęby zobaczyć co się stanie myślałem może ze coś lepiej pociągnie.i co się stało jak przegarowałem? czarna smuga została na asfalcie . co to może być.czyżby turbo padło .zapewne ponownie rozdarło rurę na sklejeniu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2009 21:22:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2006 18:44:18
Posty: 36
Lokalizacja: wadowice
Też tak miałem,skleiłem na probe i i pojechałem sprawdzic i również czarno na asfalcie:)
Przyczyna jest usuniecie nieszczelnosci co skutkuje tym że jest duże ciśnienie i turbo czyści sie z sadzy :D
Po kilku pałowaniach coraz mniej puszczał bąkii...

pozdrawiam

_________________
Audi A6 2.5TDI-140KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2009 21:25:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2007 16:54:05
Posty: 231
gdzie kupiłeś rurę ?? ile kosztowała ?? czyli jest szansa ze suszarka jest w porządku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2009 21:28:02 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
exterminal69 napisał(a):
czyli jest szansa ze suszarka jest w porządku


sciągnij waż którędy sprężarka zasysa powietrze i zbadaj czy nie ma sporych luzów ...

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2009 10:27:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2007 16:54:05
Posty: 231
gustav czy stawiasz na luzy w samej turbinie ?? czy rózniez na rure która doprowadza powietrze do turba.Czy można przez vaga zdiagnozować turbinę ??Mam sprawdzić wlot powietrza do turbiny tak jak jest pokazany na foto?
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2009 20:10:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2007 16:54:05
Posty: 231
Witam
Dziś w prymitywny sposób załatałem dziurę w przewodzie dolotowym od intercoolera do kolektora.Jutro będę miał już rurę to zrobię to jak trzeba.
Ale zrobiłem logi dynamiczne grupy 011 możecie powiedzieć jak to teraz wygląda ? jak działa turbo ?

Dynamiczne 011

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2009 20:33:32 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Jest dobrze , turbosprężarka nieco później się wkręca ale praktycznie do 4200 rpm trzyma zadane cisnienie doładowania ...

ps: masz katalizator ?

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: