1) Wizualnie, przy 225/45/17 będziesz miał
"wóz drabiniasty".
2) Te Supersporty to żadne cudo, to taniocha; poza tym nie wiem jak zadziała bardzo twardy amortyzator o krótszym skoku w seryjnym zawieszeniu - to może źle jeździć.
3) Chcesz twardziej? Kup Billstein B6, Kayaba Ultra SR lub Sachs Advantage. W tej kolejności.
4) Chcesz lansu?
Kup 60/40 i 17'' lub więcej, ale ja nie chciałbym na takim zestawie jeździć. To jest jedyne rozwiązanie, jeżeli planujesz "ranty" lub inny rodzaj wyraźnego tuningu wizualnego.
5) Koła 225/45/17 i 1be (czyli -20mm) będą wyglądały dobrze.
6) Gdybym był na Twoim miejscu, chciał mieć ładne i dobrze jeżdżące auto oparte na markowych podzespołach, to kupiłbym: nowe (lub w ostateczności używane w idealnym stanie) sprężyny 1be, amortyzatory Billstein B6, oryginalne felgi audi 17'', opony 225/45/17 i pierdółki typu osłony amortyzatora, talerzyki, itd. Warunek? Spora ilość gotówki. Ale to jedyne rozwiązanie, żeby auto jeździło poprawnie i wyglądało świetnie.