Bobo napisał(a):
Obstawiam w ciemno czujnik temperatury 2 pinowy.
Co do problemow z odpaleniem przy rozgrzanym silniku to tez tak bym obstawial.
Natomiast w sprawie niestabilnych obrotow i gasniecia to proponuje zwocic uwage na taki temat:
- silnik krokowy zaczyna dzialac w zakresie reg. wolnych obrotow wtedy gdy ECU wie ze mamy zamknieta przepustnice. A sygnal o tym pochodzi z rozlacznika (dolny!!!) pod przepustnica. Bardzo czesto ktos probujac podniesc wolne obroty kreci srubka przy stoperze przepustnicy. Wystarczy odrobine ja wkrecic i juz ten nasz wylacznik(dolny) podaje do ECU ze przepustnica jest wciaz otwarta, co skutkuje tym, ze krokowiec nie zadziala.
Proponuje recznie otworzyc przepustnice i powoli ja zamykajac posluchac czy pojawi sie tzw. cykniecie na samym koncu. Mozna to tez zrobic przy pomocy miernika el. tyle ze nie pamietam ktory to pin na kostce.