lukas2542 napisał(a):
widziałem to auto DRAMAT!!!!!! jeżeli ktoś się zainteresował nim to odradzam. miał być ideał a skończyło się jak zawsze kupa szmelcu. A propos mam pytanko o te 2,5 TDI od którego roku można bezpiecznie kupić taki silnik (tzn ze sie nieposypią wałki i reszt)? słyszałem ze ten tip i multi tronic to też niezły szajs jest. warto wogle patrzeć coś takiego czy manuala lepiej???
napisz coś więcej o tym egzemplarzu. Co do silnika 2.4, to często na forum silnikowym użytkownicy narzekają na klekotanie silnika spowodowane padem napinacza łańcuszka rozrządu (chociaż wszystko napędza pasek z przodu), raczej droga sprawa i tylko ASO. Na to powinieneś zwrócić uwagę przy oględzinach. Często spotkałem się z opinią że 2.4 lubi ciągnąć oliwę. Ja osobiście szukałbym 2.8 (AQD,ACK,ALG,APR). Potrafi spalić naprawdę niewiele w porównaniu do tego co inni napisali o silniku 2.4. Jak świeżo kupiłem swojego i wracałem z Niemiec na dystansie 1300km (spokojna trasa 110-120km/h czasami wolniej) średnie spalanie wyniosło 7.7l/100km. W Polsce pali trochę więcej

Trasa 120km/h ok.9-9.5l/100. Średnio 10.5-11 Pb.