.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 04:44:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 - po wymianie klocków przednich - stukają klocki ?? ]
PostNapisane: 27.kwi.2009 21:35:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2004 23:39:46
Posty: 31
Lokalizacja: WARSZAWA
Witam,
po wymianie klocków przednich na takie same jak poprzednio (Textar z logiem audi)
po nawet lekkim naciśnięciu pedału hamulca słychać stuknięcie - tak jakby klocki miały luz .
Przy manewrach , do przodu a zaraz później do tyłu też słychać jakby i puknięcie klocków ( ustawiają się ? mają trochę luzu - czy to normalne ? )

Ktoś wie co to może być ?

_________________
obecnie A6 C5 2,4 30V APS(165 KM) z 2000r.
(A4 1,8 20 V ADR (125 KM) z 1995 roku)
(80 1,8 S NE (91 KM) z 1991 roku )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2009 05:29:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2006 13:07:33
Posty: 905
Lokalizacja: Zakopane-->Sosnowiec
Może moja odpowiedź nie będzie za bardzo pomocna ale powiem tylko tyle że też tak miałem :peace:
Przyczyną było to że klocek nie dolegał idealnie do tarczy. Był tam minimalny luz dlatego po depnięciu w pedał słychać było stuknięcie.

Tylko że w moim przypadku okazało się że wewnętrzne klocki były już zdarte prawie do zera mimo iż zewnętrzne wyglądały jak nowe.

_________________
:diabel:

Było --> A4 1.8 ADR [B5] :-)
Było --> A6 1.9 TDI AFN [C5] :-)
Było --> Audi 100 2.3E NF [C3] :-(
Jest --> Audi A6 2.4 AGA [C5] :-)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2009 08:30:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Lucky - masz "rozjechane" już jarzma zacisków hamulcowych (wtedy pomoże tylko wymiana zacisków) lub źle założyłeś klocki (???) ... .
Są takie "odmiany", w których wewnętrzny klocek ma półokrągłe wycięcie na wysokości tłoczka. To wycięcie musi być ustawione "do dołu". Inaczej mówiąc - istnieje wyraźne rozgranicznie klocków wewnętrznych na stronę prawą i lewą. Czasem - pomocniczo - producent umieszcza białą strzałkę ułatwiającą montaż.

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2009 10:05:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2004 23:39:46
Posty: 31
Lokalizacja: WARSZAWA
Ostatnia podpowiedz okazała się trafna. Jeszcze raz dziękuję.

Wewnętrzne klocki ( te z czujnikami) były zamienione.

Generalnie trzeba uważać na strzałki - oznaczające kierunek obrotu tarczy
Wycięcie półpierścienia musi być ustawione do dołu.
Dotyczy to tych klocków:
http://www.sct-germany.de/Catalogue/Bremse/14770.html


ps. Klocki wymieniane w ASO Skoda Polmot ...

_________________
obecnie A6 C5 2,4 30V APS(165 KM) z 2000r.
(A4 1,8 20 V ADR (125 KM) z 1995 roku)
(80 1,8 S NE (91 KM) z 1991 roku )


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: