Argi napisał(a):
4 szybkie pytania:
1. czy LMM z silnika AVF jest identyczny? (wg ETKI tak - ten sam numer)
2. czy wycięcie katalizatora skutkuje obowiązkowym wstawieniem strumienicy?
3. chciałbym upewnić się, czy (Waszym zdaniem) rzeczywiście wgrany jest mocniejszy program?
4. czy w pewnych momentach (między 2400 a 3000 rpm) doładowanie nie jest zbyt duże (czyt. niebezpieczne)?
Z góry dzięki.
1. wg mojej ETKA'i numery są różne;
2. nie wycinaj katalizatora [zrób co najwyżej próbę dynamiczną 011 z odpiętym wydechem przed katalizatorem];
3. przecież napisałem - masz podniesione wszystkie dawki w 008, ciśnienie doładowania w 011 oraz ruszony kąt w 004;
4. jaki program takie OB.
przemekk74 napisał(a):
meszrum napisał(a):
ale jakiego problemu? żeby móc stwierdzić co jest problemem, należy wyeliminować najprostsze wątpliwości - czyli chociązby lmm - jeżeli po czyszczeniu [10 min] będzie identycznie - idziemy dalej. jeżeli się poprawi, to także będzie jasność...
ta przeplywka, ktora chcesz picowac i glancowac sluzy EGRowi i limiterowi dymienia. Ten ograniczyl koks do 51 w okolicach 3500tys i wierz mi (bo tak mialem w pierwszym chipie), ze jest od wystarczajacy do uzyskania okolo 2370 (a pewnie i wiecej - tyle mialem w oczekiwanych ladowaniu). Tutaj to nie jest osiagane i to jest problem a nie jak zrobic by jeszcze dodac koksu (mowie o okolicach 3500)
Nawet jezeli hipotetycznie ta przeplywka zaniza i po czyszczeniu auto dostanie np. 20% wiecej koksu i niech nawer osiagnie (w co watpie) zadane ladowanie (nie ma ognia bez dymu, nie ma dymu bez koksu:) ) to nie zmieni to faktu ze cos jest nie tak
Drobnostka moze???: "EGR duty cycle" jest na 88.4 a zwyczajowo jest przy bucie na 95.5
Jezeli chodzi o bezkosztowe eksperymenty uwzglednilbym prob dynamiczna odkreconym wydechem przed katem (nie mam pojecie jak strasznie bedzie glosno bo tego nie robilem ale napewno to zweryfikuje droznosc wydechu
Pozdrawiam,
Przemek
Przemku,
z drugiej strony 2200mbar wystarcza, by pomiar masy był większy niż 800mg. czyż nie oznacza to, że mierzy za mało?
jest możliwe, że lmm mierzy słabo i jest np. jednocześnie problem z podciśnieniem [N18/75].