.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.maja.2025 14:54:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pompka od zamykania klapki od wlewu paliwa - B4 Avant 1995r.
PostNapisane: 25.kwi.2005 08:50:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2005 07:45:51
Posty: 41
Lokalizacja: Lubin
Pompka zamyka wlew paliwa podczas kiedy drzwi są otwarte, natomiast jeśli zamykam drzwi centralnym zamkiem klapka jest otwarta. Czy coś nie tak z elektryką czy może któryś z poprzednich właścicieli wymienił pompkę na niewłąściwą? Mam nadzieję, że zrozumiecie o co mi chodzi, mam problemy aby nazywac rzeczy po imieniu, dopiero się uczę. Nie wiem czy to jest pompka czy silniczek albo jakaś spręzarka. Wydaje mi się raczej że to pomka. Ciekawe czy przyda się do czegoś czy szukać już odpowiedniej?

_________________
Pozdrawiam
SEBEK
tel. 601 58 39 37
______________________________________
AUDI B4 Avant 1.9 TDI 1995r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.kwi.2005 10:08:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
Lepiej sprawdż siłownik pneumatyczny przy klapce, połączony
z drzwiami i działać tak jak one.
Natomiast pompka powinna mieć jedno wyjście,
może masz od A4?

_________________
Pozdrawiam Mariusz
A3 TDI '00 038906018BP
chiptuning , regeneracja elektroniki pomp wtryskowych AUDI V6 2.5 TDI, i etc...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.kwi.2005 10:38:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2005 07:45:51
Posty: 41
Lokalizacja: Lubin
Dostęp jest bardzo trudny. Pompka działa tak jak napisałem, ale czy jest możliwość że pompka jest źle podłączona - zamiana kabli itp.? Ona jest zintegrowana z zamykaniem drzwi, tylko zamyka sie wtedy kiedy nie powinna. Czy wogóle jest możliwość żeby to odwrotnie dziłało? Czy sam fakt, który opisałem wcześniej nie świadczy o tym, ze to nie ten typ pompki i nie od tego modelu?. Czy któś kuma baze o co mi chodzi bo nie wiem jak mam to już inaczej opisać? Wypieprzyć tą pompkę i szukac odpowiedniej czy inaczej podłaczyć?

_________________
Pozdrawiam
SEBEK
tel. 601 58 39 37
______________________________________
AUDI B4 Avant 1.9 TDI 1995r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.kwi.2005 14:03:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
...Coś kręcisz dostęp do pompki jest bardzo łatwy wierz mi
jeżeli to jest B4 Avant to pompka znajduje się z tyłu bagażnika za klapką w gąbce.
Odpinasz rurkę j jeżeli dmuchniesz zamki się otworzą, wciągniesz to się zamkną.

_________________
Pozdrawiam Mariusz
A3 TDI '00 038906018BP
chiptuning , regeneracja elektroniki pomp wtryskowych AUDI V6 2.5 TDI, i etc...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2005 10:30:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2005 07:45:51
Posty: 41
Lokalizacja: Lubin
Masz rację, widzę ją i dotykam ale boję się cokolwiek odkręcać i odłączać żeby nie spierdzielić. Czy łatwo ją zdemontowąć? Wydaje mi się ze ona jest z jakiegoś innego auta. Któś ją wymienił bo orginalna się zepsuła i założył taką jaką miał pod ręką. Z twoich wyjaśnień wynika więc że nie ma możliwości zamiany kabelków lub wężyków. Skąd bierze się te powietrze i dlaczego dmucha wtedy kiedy powinno być zasysane? Nie opieprzjcie mnie za lamerstwo, poprostu niedawno kupiłem to auto i sam chcę pousuwać w miarę możliwości trochę felerów:)

_________________
Pozdrawiam
SEBEK
tel. 601 58 39 37
______________________________________
AUDI B4 Avant 1.9 TDI 1995r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2005 11:08:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 20:27:25
Posty: 52
Lokalizacja: 3Miasto
Pytanie pomocnicze... Rozumiem to tak, że jak zamykasz drzwi np kierowcy kluczykiem to:
1. Wszystkie drzwi i klapa się zamykają ( tj grzybki od zamków zchodzą nadół )
2. Otwiera się zabezpieczenie klapki od wlewu paliwa
Jak otwierasz drzwi kierowcy kluczykiem to:
1. Wszystkie drzwi i klapa się otwierają
2. Zamyka się zabezpieczenie klapki od wlewu paliwa

Czy dzieje się coś takiego?

Jak dzieje się tak jak powyżej to troche jest to niemożliwe, bo masz napewno pneumatyczny centralny zamek... i tam albo ciśnienie jest zabierane, albo pompowane, nie można sobie odwrócić kabelków tymbardziej, że pozostałe drzwi/klapa reagowałyby poprawnie, jedyna możliwość to jakieś odwrócenie mechanizmu zamykającego klapke...ale tego się przecież nie da odwrotnie zamotnować ;)

_________________
"Fajne niunie"
Czy to na kółkach...
Czy też i w mini...
Na widok każdej...
Bartek się ślini ;)

Audi B4 2.0 ABK 115kucy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2005 11:14:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2005 07:45:51
Posty: 41
Lokalizacja: Lubin
Jest dokładnie tak jak opisałeś to w punktach. Dlatego jedyne wytłumaczenie tego zjawiska to - nie ten typ pompki( chyba że można coś spieprzyć w montażu czy zasilaniu ). Czy ktoś ma jakieś inne rozwiązenie? Poprostu powietrze jest tłoczone wtedy kiedy powinno być zasysane.

_________________
Pozdrawiam
SEBEK
tel. 601 58 39 37
______________________________________
AUDI B4 Avant 1.9 TDI 1995r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2005 11:17:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2005 07:45:51
Posty: 41
Lokalizacja: Lubin
Skąd przychodzi ta rurka z powietrzem jakie urządzenie podaje tlen i gdzie ono się znajduje? Czy ktoś wie, bo nie wierze ze nie. Podajcie jakiś ślad żebym nie musiał demontować połowy samochodu.

_________________
Pozdrawiam
SEBEK
tel. 601 58 39 37
______________________________________
AUDI B4 Avant 1.9 TDI 1995r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2005 11:23:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 20:27:25
Posty: 52
Lokalizacja: 3Miasto
Jedyne miejsce gdzie moim zdaniem jest problem to pneumatyczny siłownik klapki od wlewu... Jeżeli pozostałe drzwi pracują poprawnie to pompka jest dobra. Bo wszystkie drzwi są połączone i działają na jednym ciśnieniu. Jak na przykład jak w którymś miejscu jest nieszczelność to zamki mogą się wolniej zamykać, lub jeśli ubytek ciśnienia jest zbyt duży...wcale się nie zamkną/otworzą.
Sugeruje pompke zostawić w spokoju i zabierać się za klapke ;)

_________________
"Fajne niunie"
Czy to na kółkach...
Czy też i w mini...
Na widok każdej...
Bartek się ślini ;)

Audi B4 2.0 ABK 115kucy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2005 11:31:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2004 14:20:00
Posty: 322
Lokalizacja: pomorskie
Sugeruję że bez demontażu się nie obejdzie, żeby coś naprawić trzeba poznac zasadę działania. Zdemontuj ten siłownik bardzo powoli i uważnie, a zobaczysz, że to jest wszystko proste i praktycznie nic nie można żle podłączyć


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2005 11:43:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 20:27:25
Posty: 52
Lokalizacja: 3Miasto
A sama pompka jest po stronie wlewu paliwa, w bagazniku, schowana za tapicerką w tym wybrzuszeniu od nadkola, ale jak juz mowilem, problem raczej tam nie lezy...

_________________
"Fajne niunie"
Czy to na kółkach...
Czy też i w mini...
Na widok każdej...
Bartek się ślini ;)

Audi B4 2.0 ABK 115kucy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2005 13:04:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2005 07:45:51
Posty: 41
Lokalizacja: Lubin
Czy powietrze do drzwi i klapy oraz siłownika pneumatycznego od wlewu paliwa pochodzi z tego samego źródła? Jeśli tak to dlaczego kiedy wszędzie zamki się zamykają ( powietrze dmucha czy jest zasysane? ) u mnie dzyndzel od klapki paliwa się otwiera się otwiera? Cy przy zamykaniu drzwi powietrze jest wdmuchiwane czy zasysane , wie ktoś?

_________________
Pozdrawiam
SEBEK
tel. 601 58 39 37
______________________________________
AUDI B4 Avant 1.9 TDI 1995r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2005 13:11:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 20:27:25
Posty: 52
Lokalizacja: 3Miasto
Z tego co zaobserwowałem, to ciśnienie samochód otwiera, a zasysanie zamyka. ( obserwacje na zdjętym boczku drzwi tylnich :) ) Jak już mówiłem, pompka jest jedna, więc źródło ciśnienia jest jedno.
Może rozbierzesz jednak tą klapke i zobaczysz jak tam jest? ;)
Bo przyznam się szczerze, że jeszcze w tym miejscu nie grzebałem

powodzenia

_________________
"Fajne niunie"
Czy to na kółkach...
Czy też i w mini...
Na widok każdej...
Bartek się ślini ;)

Audi B4 2.0 ABK 115kucy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2005 15:31:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2004 20:36:46
Posty: 54
Lokalizacja: Warszawa
he he to problem w stylu krece kierownicą w lewo a auto a prawo- co robić???
A tak serio to może coś pomoge choc 80 na oczy nie widziałem.
Nie pierdziel się z tym, zdejmij boczek wewnętrzny - sam "zameczek" powinien być na max 2 śrubkach, odłącz przewód ciśnieniowy (łatwo wchodzi i schodzi) obejrzyj czy to markowy audi - poznasz po cyferkach (2 pierwsze cyferki to z reguły kod modelu)
Jeżeli jest właściwy to już sprawa dla agenta mouldera z archiwum X Jeżeli nie jest markowy a wszystko na to wskazuje, ktoś coś wsadził z innego auta -no to jedyne wyjście zmienić na właściwy

_________________
Audi 100 Avant V6 2.6 C4 ABC 1993 + OMVL Dream XXI N


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2005 15:38:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10361
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Nie zadne archiwum X tylko węzyk nie siedzi na tym krućcu siłownika co potrzeba, wyciagnij ten siłownik i przeł€z węzyk na drugi kruciec cały problem :peace: az miło sie czyta poprzednie wypowiedzi.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2005 07:37:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
:peace:

_________________
Pozdrawiam Mariusz
A3 TDI '00 038906018BP
chiptuning , regeneracja elektroniki pomp wtryskowych AUDI V6 2.5 TDI, i etc...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2005 09:15:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2005 07:45:51
Posty: 41
Lokalizacja: Lubin
Problem rozwiązany, dzięki mały. Wpiełem wężyk na drugą stronę i jest już ok. Wszystko przez to że dostęp do tego siłownika jest taki trudy i nie wiem jak to dalej wyciągnąć a demontować pół tyłka to mi się nie uśmiechało poza tym i tak bym nie wiedział jak to zrobić. Udało się pomimo tego po długim macaniu podpiąć tam gdzie trzeba. Tak więc sprawa z "Archiwum X " rozwiązana:)

_________________
Pozdrawiam
SEBEK
tel. 601 58 39 37
______________________________________
AUDI B4 Avant 1.9 TDI 1995r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2005 12:31:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2004 20:36:46
Posty: 54
Lokalizacja: Warszawa
Wróciłem z tygodniowych wojaży i sprawdziłem problem - rzeczywiście dałem dupy z radami - od tyłu jast drugi króciec

_________________
Audi 100 Avant V6 2.6 C4 ABC 1993 + OMVL Dream XXI N


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2005 21:14:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
nie we wszystkich jest drugi kruciec u mnie w b-3 nie było tak że jak chciałem wymienić bo mi padł siłownik był problem ze znalezieniem właściwego (chodzi mi o kierunek działania )ale na szczęście graty w środku siłownika są takie same to przełożyłem gumki i pasowało

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: