.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 05:03:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: (a8) czy aso ma racje
PostNapisane: 28.kwi.2009 20:12:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.paź.2007 20:24:54
Posty: 57
prawdopodobnie po mymianie klockow z tylu trzeba vagiem ustawic grubosc klocka inaczej moga byc bledy na fisie ? co o tym myslicie ogladalem tylny zacisk i nie widzialem tam ani jednego kabelka w jaki sposob zacisk ma wiedziec ze klocek jest np. zjechany do zera a kiedy ma wiedziec ze jest nowy moim zdaniem jedyna opcja to zbiorniczek wyrownawczy klocek bliski 0 plynu mniej ,klocek nowy plynu wiecej co o tym myslicie bo wymienilem tyl i mam blad na fisie
audi a8
1999 po lifcie
4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2009 20:48:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 14:30:33
Posty: 400
Lokalizacja: olsztyn
jaki masz blad fisie

_________________
audi v8 3,6 89'
audi v8 4.2 93'
citroen xantia 1,8 95' był golf IV 1.9 tdi 99'
audi A6 c6 s-line 2,7 tdi quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2009 20:49:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
to by była dopiero rewolucja
nigdzie się z czymś takim nie spotkałem
grubość klocka jak najbardziej mierzona przez sam klocek i wskazywana na końcówce jego życia technicznego

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2009 21:24:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.maja.2005 22:55:49
Posty: 1361
Lokalizacja: Wołomin
Tam z tyłu nie ma nawet czujnika zużycia klocka...
Podepnij się pod VAG-inkę... prawdę Ci powie.

_________________
D11 ABH 4.2 6G
D2F AQF 4.2 AT

TRIUMPH Tiger 1050


Ostatnio edytowano 28.kwi.2009 21:27:19 przez SJake, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2009 21:26:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Jeżeli masz komunikat o końcu klocków (O) to przyjrzyj się tym z przodu, klocki z tyłu nie są monitorowane.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2009 21:29:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.maja.2005 22:55:49
Posty: 1361
Lokalizacja: Wołomin
Aaa... i napisz nam które ASO prawi takie "dobre" rady....

_________________
D11 ABH 4.2 6G
D2F AQF 4.2 AT

TRIUMPH Tiger 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2009 08:42:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 14:30:33
Posty: 400
Lokalizacja: olsztyn
jesli chodzi o miezenie grubosci klocka i wpisanie go vagiem do komputera to sie zgodze ale w modelu od 2004 w gore

_________________
audi v8 3,6 89'
audi v8 4.2 93'
citroen xantia 1,8 95' był golf IV 1.9 tdi 99'
audi A6 c6 s-line 2,7 tdi quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2009 11:02:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2008 23:05:47
Posty: 21
Lokalizacja: TRÓJMIASTO
Hej. Jesli masz blad na FIS-ie (O) to najprawdopodobniej masz albo malo plynu albo ktorys kabelek od czujnikow przednich klockow jest uszkodzony...Mialem podobna sytuacje u siebie.

_________________
Audi A8 4.2 (AQF) FL quattro tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2009 14:14:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
juzek v8 napisał(a):
jesli chodzi o miezenie grubosci klocka i wpisanie go vagiem do komputera to sie zgodze ale w modelu od 2004 w gore


i co to ma dać?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2009 14:56:53 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
O ile dobrze kojarze tam hamulec jest elektroniczny wiec chyba jest to potrzebne do zwolnienia tłoczka w zacisku?

_________________
A8 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2009 18:51:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.paź.2007 20:24:54
Posty: 57
jest to aso w gdansku na ul. kasztanowej a kabelki od klockow sa ok pomierzone miernikiem pradu obwod jest zamkniety wiec nie ma mowy o przerwanym kabelku vag nic nie mowi jest czysto a brak plynu to nie zolta mala kontrolka a duza czerwona sprawdzilem cala droge kabelkow az pod komputer wszystko wyczysczone i polaczone moze wypial sie jakis kabelek w kostce od licznika


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2009 21:00:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
A ja myślę że problem tkwi w kostkach elektrycznych które śniedzieją :)
Przewody są ok bo końcówki miernika zapakowałeś od góry kostki , a zielono jest po drugiej stronie. Tam gdzie wpinasz kostkę od strony klocka.

Chyba że klocki są jeszcze dobre a wystające ranty tarcz przecięły czujnik na klocku. I to była opcja druga w podobny sposób prawdopodobna.

AaaaSssssOoooo :(

Nie myślałeś o tym żeby poprosić Panów o dopasowanie grubości klocków do systemu ? Może nie było by efektu ale było by zabawnie ....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2009 15:41:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.paź.2007 20:24:54
Posty: 57
zamykam temat problem byl w kostce szarej od licznika luzny kabelek pin 17
dziekuje za podpowiedzi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: