Witam,
mam pytanko, robię obecnie z audiczką 100 C4 2.8 V6 AAH z manualną skrzynią wymianę motora po zatarciu, gość załatwił sobie nowy motor z audiczki w której była automatyczna skrzynia biegów i sprzęgło hydrokinetyczne.
Pytanie dotyczy koła dwumasowego a konkretnie tego czy jest różnica w mocowaniu koła od zwykłego sprzęgła a sprzęgła skrzyni automatycznej.
Wstępnie zauważyłem że w tym silniku z automata w otwór w wale korbowym z tyłu jest wbita jakaś redukcja i nałożony jest dystans podkładka, teraz jak jest wbita ta cała redukcja to otwór w wale jest mniejszy niż bez tej redukcji i nie wiem czy sprzęgło będzie prawidłowo pracowało i czy wogóle będzie się dało założyć normalne sprzęgło... przerabiał ktoś ten temat czy trzeba tą redukcję wybić jakoś czy co?
Mogę do tego przyczepić ściągacz i spróbować to wysunąć ale nie wiem czy to konieczne i czy wogóle sie wysunie...
Proszę o pomoc kogoś kto takie coś przerabiał.
_________________ (___\-==OOOO==-/___) Jest: A6 C5 Avancik 2.5 TDI AKE Quattro Webasto Solar TV tylko kuchenki mikrofalowej na pokładzie brak ;] Było: Audi 100 C4 kolor: LY9Z ("Panther") rok: 1992r motor: 2,8 V6 AAH BLOS LPG, strumienice, MALON DZ100, 17" 7.5J ET35 225/45
|