.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 05:53:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 128 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2009 07:54:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
no z tymi sprintami to dla mnie też nie zbyt ważne. A to kupuje do jazdy nie na wyścigi. Też mieszkam w górzystym terenie i dlatego Q. Małopolska tak ma :D

Michu jeszcze czeka Cię kilka przygód z BMW: jeż, moduł LCM, sprzęgło, drgania przy ruszniu i mokry lewy tył.

To s8 to jest za drogie. Nie stać mnie na taką.

Często przeglądam scouta i mobile i zauważyłem, że 4.2 nawet młodsze i z lepszym wyposażeniem jest tańsze od 2.8. I te dziwne duże przebiegi, chyba nasi handlarze posiadają cudowne lawety przebiego-cofające.

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2009 08:39:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.kwi.2009 14:32:43
Posty: 260
Lokalizacja: Kraków
No ze stołka spadłem jak cenę tej s8 zobaczyłem ponad 83 tys. za sam samochód a opłaty?? Wychodzi ponad 100tys. i to za 9 letni samochód. Za ta cenę rozglądałbym się za D3 już.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2009 18:59:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
Panowie zapytam jeszcze o quattro

Jak jest tam rozdzielony napęd 40:60? jest w nim jaklaś elektronika sterująca rozdziałem?

Jak się zachowuje q w przypadku utraty przyczepności na tylną oś

i jak q radzi sobie np. po nieodśnieżonej drodze (10-30cm) pod lekką górkę

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2009 19:02:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
solaris napisał(a):
Panowie zapytam jeszcze o quattro

Jak jest tam rozdzielony napęd 40:60? jest w nim jaklaś elektronika sterująca rozdziałem?

Jak się zachowuje q w przypadku utraty przyczepności na tylną oś

i jak q radzi sobie np. po nieodśnieżonej drodze (10-30cm) pod lekką górkę

obejrzyj film i juź nie zadasz więcej pytania o quattro :)
http://www.youtube.com/watch?v=Dx2mgPw33r4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2009 19:40:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
film robi wrażenie.

A w D2 jest ten sam rodzaj Q?

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2009 19:42:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sty.2009 11:50:51
Posty: 1187
Lokalizacja: Śląsk
Auto: E34
solaris napisał(a):
film robi wrażenie.

A w D2 jest ten sam rodzaj Q?


Tak! We wszystkich Audi A4,A6,A8,Q7itp. oprócz A3 i TT mają taki stały napęd 4x4(Torsen)

_________________
Było: 100 C4 94' 2.5TDI -> 100 C4 93' 2.3 -> S4 C4 92' 2.2t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2009 19:52:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
Pytałem dlatego:
http://www.youtube.com/watch?v=dGWsogAlZLE

Prawda to?

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2009 19:53:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Moim zdaniem quattro to najlepszy napę 4x4 na świecie. W tym roku mijałem impreze w górach, która nie mogła podjechać pod stromy podjazd, ja przejechałem obok patrząc się na kolesia z bezradną miną :peace: (zresztą jak pozostałych kilkunastu ludzi nie mogących podjechać :P ). Quattro na śniegu nie ma sobie równych...proste :peace:

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2009 20:13:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
solaris napisał(a):
Pytałem dlatego:
http://www.youtube.com/watch?v=dGWsogAlZLE

Prawda to?


Przeczytaj posty pod tym filmem, to inaczej na niego spojrzysz.

Ja miałem Audi z Q przez pewien czas (głupi je sprzedałem) i uważam, że to naprawdę bardzo dobry napęd, dzięki któremu wyjedzie się z wielu opresji (zwłaszcza śniegowo-lodowo-poślizgowych).

Pozdro.

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2009 20:16:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
solaris napisał(a):
Pytałem dlatego:
http://www.youtube.com/watch?v=dGWsogAlZLE

Prawda to?

film ciekawy ale moim zdaniem o niczym nie przesądza, bo zazwyczaj jadąc na ślizgiej czy mokrej nawierzchni to wszystkie koła jadą po tym samym, taki test na sucho, obejrzałeś film który wrzuciłrm i widziałeś jak daleko bmw z xDrive zajechało :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2009 20:44:51 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
2rafal7 napisał(a):
Moim zdaniem quattro to najlepszy napę 4x4 na świecie. W tym roku mijałem impreze w górach, która nie mogła podjechać pod stromy podjazd, ja przejechałem obok patrząc się na kolesia z bezradną miną :peace: (zresztą jak pozostałych kilkunastu ludzi nie mogących podjechać :P ). Quattro na śniegu nie ma sobie równych...proste :peace:


te, mistrzu podjazdu,
chcialem Ci delikatnie zwrocic uwage, ze Subaru jest jedną z 2 na świecie firm (poza Audi) stosujacych seryjnie naped Torsen.... :diabel:
wiec wychodzi na to, ze:
a. Ty umiales lepiej wjezdzac na wzgorki
b. koles umial gorzej...
c. ktos mial lepsze opony, mase czy cus...

pozdrawiam,

michu

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2009 20:47:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Niewiem co on miał z tym autem, ale "mówie" jak było...

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2009 20:49:33 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
Misiek1 napisał(a):
No ze stołka spadłem jak cenę tej s8 zobaczyłem ponad 83 tys. za sam samochód a opłaty?? Wychodzi ponad 100tys. i to za 9 letni samochód. Za ta cenę rozglądałbym się za D3 już.


i tu sie grubo mylisz kolego...
najlepiej jak wpadniesz na spot w Wawie i pogadasz z Dredem, lub innymi ludzmi zblizonymi do ASO Audi...
jakosc D3 to ogolnie gowno mieszane z blotem!
wszystko skrzypi, wyciera sie itd. To juz nie są prawdziwe dobre Audi.
a takie s8 kupujesz i do 300 tys sunie jak zwariowane - pamietaj, ze to jest wciaz cos jakby technologia 5tej generacji (tak jak b5) - super jakosc, juz dosc dobre dopracowanie i tak dalej.
a to audi kosztowalo w swoim czasie prawie 100 tys EURO!
ja swoja kupilem za 24 tys euro i jakbym mial wybierac - kupilbym dokladnie to samo. i tez mam d2.
a btw - d3 nie ma manuala :ble:

pzdr,

michu

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2009 20:55:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Moim zdaniem w A8 D2, A6 C5, A4 B5 i audi wcześniejsze, mają strasznie do bani jakość skóry na fotelach, kierownicy itp, po 200tkm wygląda już słabo - pomarszczona, często wytarta, w nowych Audi nie ma tego problemu, skórka trzyam się super nawet przy dużych przebiegach. Jeśli chodzi o awaryjność d3 to niewiem jak to jest, ale moji znajomi nie narzekają na nie.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2009 21:06:07 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
solaris napisał(a):

Michu jeszcze czeka Cię kilka przygód z BMW: jeż, moduł LCM, sprzęgło, drgania przy ruszniu i mokry lewy tył.

To s8 to jest za drogie. Nie stać mnie na taką.

Często przeglądam scouta i mobile i zauważyłem, że 4.2 nawet młodsze i z lepszym wyposażeniem jest tańsze od 2.8. I te dziwne duże przebiegi, chyba nasi handlarze posiadają cudowne lawety przebiego-cofające.


Hej,
no dzieki - lejesz mi muzyke w uszy...
a co to jest ten jeż? i moduł LCM? sprzęgło? Czemu?
drganie przy ruszaniu juz mam - ale wyczailem, ze to elektryka, nie?

mokry lewy tyl - to niedzialajacy reczny? To mialem w 520i (mialem ja 3 miesiace i juz zaczynala podrygi.. ) ;-)

s8 - nie jest drogie jak na takie auto. org. 100tys to gratka. tylko fakt, duzo kasy kosztuje. ale cos za cos.

a 4.2 jest tanie bo byly baaardzo popularne, 2.8 malo kto zamawial w a8 (koledzy juz o tym pisali). a w PL ma powodzenie, bo ludzie, ktorzy nie jezdzili audi kombinuja tak jak Ty - czyli malo pali, niskie koszty itd.
co nie jest prawda. ;-)

pzdr.

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2009 21:16:09 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
rafal,
ja mam inne zdanie w tym temacie.
mialem a4 b5 - jak je kupilem to mialo ca. 70 tys a jak sprzedawalem to 179.
i w srodku nie bylo wytarte nic. teraz ma moj ojciec - przebieg 220 tys i nadal nic. tzn - np. przyciski od radia - swieca tylko cyfry, nic wiecej. dzwignia to swiatel, czy wspomniana przez Ciebie kiera, sa po prostu nie wytarte. nie powiem, ze nowe, ale ok.
a z drugiej strony mialem a4 b6 - kupilem je jak mialo 31 tys, sprzedalem ojcu z przebiegiem ok. 90 tys. w srodku trup. manetka od swiatel wytarta - oblazila jak w starym fordzie, guziki od radia przetarte - swieca jak dyskoteka, ogolnie technika do dupy (padla mu przekladnia kierownicza malo w przystanek nie wjechal itd, itd. itd.).
i teraz gadalem z wieloma ludzmi z ASO (np. p. Salata - w Auto centrum piaseczno - handluje uzywanymi Audi), ktory potwierdzil mi te obserwacje, mowiac, ze a6 i a8 z 6 generacji (czyli d3 i c6 i wzwyz) to dokladnie taki sam chłam.
psuja sie i scieraja na maxa.
ten facet ma takich aut 50 na miesiac, wiec jakosc jestem w stanie mu wierzyc.
Zreszta Dred (ktory w ASO pracowal) twierdzi dokladnie tak samo....
pzdr.

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2009 22:32:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sie.2006 21:43:49
Posty: 1467
Lokalizacja: Těšin
Auto: S8 D2 MTM Optikpaket Schwarz
michu napisał(a):
(...)zobacz sobie to - moze Cie usatysfakcjonuje....

pzdr.

Czemu ma mnie satysfakcjonować ? Droga, za droga...o brzydkich felgach nie wspominając :] Mały przebieg ? Ok, jeśli prawdziwy, ale 200, czy 250 tyś i tak im różnicy nie robi jeśli dbana i właściwie serwisowana.
Także wybrałbym nowe D2, jeśli by je klepali, niżli te nowe kupy (z resztą brzydkie). Raz widziałem rachunek za S8, kupioną w Polsce w 97, czy 98r - 360 tyś zł :).

_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL... Black Cars Matters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2009 22:57:43 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
ok,
fele brzydkie,
ale -
a. jest to s8, a wiec auto nie tak dawno temu warte prawie 400 tysi.
b. zmiana feli w tym momencie to drobiazg.
c. stan auta przy 100 tysiach jest o niebo lepszy od 200 lub 250. chocby zuzycie lakieru, otarcia, owady, skora, dywaniki itd, itd.

a ze kupa kasy... za jakosc placisz.

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2009 00:32:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.maja.2005 22:55:49
Posty: 1361
Lokalizacja: Wołomin
solaris napisał(a):
Pytałem dlatego:
http://www.youtube.com/watch?v=dGWsogAlZLE

Prawda to?


Hyh - wydaje mi się ze to pokaz zorganizowany dla ludzi nie mających pojęcia "co i dlaczego tak się dzieje, bo przeciez powinny sie krecić 4 kołka" i jak się nie kręcą to jest "beee" ;)

Quattro - hmmm...nie wiem czy tak akurat zachowuje się na rolkach, ale zdziwiło mnie zapalone światło cofania, gdy jechał już do przodu ;)

Jesli xDrive przy szybszych prędkosciach równiez jest tak "spięty" - to biada zaskoczonemu kierownikowi na mokrym zakręcie...



Co do ceny D2 vs D3 i nowszych badziewii.

Ja mogę tylko potwierdzić to o czym rozprawia Michu, tymbardziej iż miałem szanse poużywac tego i owego. .

Samochody z 4 kółkami na grilu dzielę na Audi i na te "nowe".
Wszystkie "Audiolki" w których światła włącza się pokrętłem, zamiast manetki - zaliczam do tych "nowych". Na nieszczeście, a może i szczescie, bo wstyd - to są VOLKSWAGENY - bez urazy dla VW - poprostu zaniżyli jakość, padły standardy - a D3 załapało się na tą rzeź. (są wyjątki)

Za swoją D2-kę też dałem nie mało (ale nie tak duzo jak Michu) ;) W tym czasie nie jeden na forum wklejał linki z allegro przedstawiające A8 z tego samego rocznika prawie 2 razy tańsze... Jako prawdziwemu polakowi toszkę mi gałka czerwieniała, ze a nusz.... za dużo przepłaciłem!!? Ale po "przedumaniu" - doszedłem do wniosku, że jak się wie co sie sprzedaje to trzeba dobrze krzyknąć za dane autko... Sprzedający, będacy pierwszym właścicielemi i tak stracił mnóstwo $$$ - samochodem, którym i tak nie zrobił za wiele kilometrów.

Nie wiem dlaczego niektórych z was ogarnia zdziwienie patrzac na ogłoszenie S8 w manualu za 18 koło Ojro. Dla mnie to też sporo i nie dałbym za nią tyle, ale ludzie sobie cenią... (nie podoba mi się kilka mankamentów)


P.s Naturalne skóry wycierają, zaginają sie diabolicznie szybko ;)) Nawet Skaj w maluchu dłuzej wytrzumuje... :):

Torseny - http://www.youtube.com/watch?v=xyrI_tg9iSQ&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=R6ecBUjlx5A&NR=1
:D

_________________
D11 ABH 4.2 6G
D2F AQF 4.2 AT

TRIUMPH Tiger 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2009 07:42:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
michu napisał(a):
te, mistrzu podjazdu,
chcialem Ci delikatnie zwrocic uwage, ze Subaru jest jedną z 2 na świecie firm (poza Audi) stosujacych seryjnie naped Torsen....


Jeszcze Alfa ma torsena (np. Q w 156), ale Alfa to [...] (niech każdy stawi to co mu pasuje :)

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 128 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: