Witam,
ostatnio miałem wymieniany rozrząd (komplet: paski, napinacze, rolki, pompa wody) - głównie SKF/Rouville. Dodatkowo naprawiany był wąż od pompy wspomagania bo ciekł dosyć mocno (jakieś 50ml na 3 tygodnie) (ten wysokociśnieniowy, nr 10 na schemacie:
http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A4/1999/223/52/2777378 ). Dałem go do takiego magika (koleś bardzo polecany w te klocki) który zrobił mi ten wąż i przetestował na 5ciu atmosferach. Został założony.
Ok, teraz opis problemu:
Wcześniej coś buczało przy skręcaniu podczas wolnej jazdy (pompa?) jak brakowało płynu. Dolewałem - wszystko cichutko pracowało dalej.
Teraz pracuje znowu głośno, aż czasami boje się ostrzej skręcić jadąc powoli
Dodatkowo zauważyłem że poci się (chyba płynem wspomagania) z takiego el. - nie potrafię go nazwać:
http://demo.ovh.pl/pl/c8cc587c9cc0db16210fe38e42a725bb.
Proszę o głos w tej sprawie, pod koniec tyg. skoczę z tym do mechanika.. ale wcześniej wolałbym wiedzieć co może być przyczyną.
Aaa, dodam że płyn jest zielony wlany w tym momencie na 100%, ale i tak już ma barwę herbaty
. Wcześniej nie wiem co było, ale też miało herbaciany kolor.
I jeszcze jedno: im bardziej skręcam tym bardziej słychać to buczenie/jęczenie. Nie czuje oporów podczas skręcania, ani nie zauważyłem aby było to uzależnione od strony (lewa/prawa).
Pozdrawiam i dziękuję za informacje,
Kuba
EDIT 10.VI.2008
Ok, podejrzewam że to wina braku przewężenia na oryginalnym wężu które najprawdopodobniej było, a teraz nie ma.
Czy inne węże mogą pasować (np. od C4 2.5 TDI:
http://www.allegro.pl/item380279975_waz ... 5_tdi.html) ?
Gdzie o taki wąż (używany) można pytać? Nikt kogo pytałem, u kogo byłem nie ma takich części.
Pozdrawiam.