Nenesz VIN będzie wieczorem, facet bez problemu poda.
Po rozmowie telefonicznej:
- 3elementy są do malowania(błotnik, zderzaki) facet zarzeka się, że jest bezwypadkowe a to podrapał we Francyji

, mówi, że zderzaki są plastykowe!
- auto było sprowadzone od okupanta (DE) 2 lata temu, papierów do niego raczej brak - musi kolegi zapytać co mu sprowadzał,
- quattro, skrzynia, sprzęgło, zawieszenie, klima, elektryka zarzeka się, że 100% sprawne,
- przyznał się, że silnik miał wyciek (uszczelka spod zaworów) ale było zrobione u mechanika i niby ok, mówił, że kapało na wydech i śmierdziało w środku,
- wymieniał czujniki ABS-u,
- odpala bez najmniejszych problemów na HOT N COLD,
- fele nie AUDIOWSKIE na zimówkach,
- do NAVI nie kupił płytki i nie chodzi w ojczyźnie,
- po wymianie klocków,
- przegląd ma niby 191tys km (tylko w którym roku???)
- i tu dziwne mówił, że od wymiany do wymiany nic nie bierze oleju.
Tak więc panowie co o tym myślicie???
Jest w ogóle sens jechać (z N. Sącza do Rzeszowa)
Jak ktoś by miał na prawdę nie daleko to może by podjechał???
Mężczyzna tłumaczy, że auto jest bezwypadkowe i nie che nić malować, sprzedaje takie jakie jest?
P.S z jego opisu do wyposażenia "niezależne ogrzewanie" to raczej nie webasto tylko, tak myślę to samo co w BMW przewietrzanie wnętrza na ciepłe dni i REST(MAX po FL) w zimie gdy silnik ma jeszcze temp.
a podgrzewana przednia szyba do szybkie osuszanie z przycisku klimatronika.
Wycieki spod pokryw zaworów często się zdarzają w tym silniku. U siebie zmieniałem już uszczelki i dalej coś się poci, w kilku innych ACK widziałem to samo. Co do pobierania oleju to nie ma reguły - jedno V6 bierze olej, drugie bardzo mało, ale raczej każde coś tam weźmie. Bierz poprawkę na to co mówi sprzedawca. Jeśli na 10 tys.km dolejesz 2 litry to znaczy że jest ok
Jak dla mnie papiery muszą być - świadczy to historii auta. Jedź, oglądaj i ew.kupuj...