Witam ponownie.
Dziś udało mi się poświęcić paręminut na diagnozę.
Co ustaliłem pokaże na zdjęciu z opisem pod spodem:
ZDJĘCIE:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6d6 ... 9aafd.html
Sprawdziłem napięcia na odpalonym silniku jest 14V zasilanie, jakiś sygnał 10V i 2 masy na złaczu. Pompe słychać że pracuje ale nierówno.
Wypiąłem wąż C - paliwo nie leciało ani z węża ani z regulatora w czasie rozruchu i pracy silnika na LPG
Wypiąłem wąż B - paliwo nie leciało ani z węża ani z pompy w czasie rozruchu i pracy silnika na LPG
Na kruciec B pompy wpiąłem kawałek wężyka próbuje wyciągnąć paliwo - NIC, trzyma zaworek, wpycham powietrze zaworek puszcza i wtłaczam powietrze - stwierdzam że to powrót. Wtłaczam powietrze wężem C wylatuje paliwo z węża B - stwierdzam drożność węża. Zakręcam z powrotem.
odkręcam węża D bez odpalonego silnika ucieka PB nagromadzone paliwo pod ciśnieniem w czasie odkręcania węża.
Odkręcony wąż wkładam do butelki plastikowej i przekręcam kluczyk na ON 3 razy, pompka niby załadowuje paliwo do startu 3 razy, paliwo
sączy się z węża 3 razy. Stwierdzam że wąż D podaje paliwo na listwę ze zbyt małym ciśnieniem.
Węża A nie wyciągnąłem w celu sprawdzenia drożności przewodu i filtra paliwa, ponieważ nie chciał zejść a urwać nie chciałem (zastał mnie wieczór ciężko by było robić o ćmoku).
Na filmiku
sączenie się paliwa przy trzech przekręceniach kluczyka do pozycji ON
FILMIK:
http://www.fotosik.pl/video/1f02d5fd2225535c.html
Stawiam, że to pompa paliwa. Nie sądzę by nagle zatkało filtr paliwa czy też rurkę/wąż doprowadzający paliwo.
Jak sądzicie na ile jest prawdopodobna moja diagnoza?
Jak dostać się do pompy?
Czy wystarczy zdjąć węże, złączke z kablami i odkręcić to jakby słoneczko/ nakrętę plastikową?