Cytuj:
1 : nikt nie moze podlaczyc sie pod sterownik tego samochodu, proba roznymi kabkami i efekt ten sam polaczy sie raz ze sterownikiem i gubi polaczenie brak diagnozy
2 : przedwczoraj auto podczas przelaczania na gaz parsklo w wydechu ja fiat 126p i juz nie zapalilo, iskra jest , paliwo jest kreci zalewa sie i koniec.
Jest klapa anty wybuchowa, przeplywomierz nie dostal nie chaczy sie i jest ok
Najgorsze jest to ze nie idzie go zdiagnozowac
Wracajac do pytania Komputer od 1.6 jest latwiej dostepny i tanszi i nie ma problemu z przeplywomierzem a nie zalezy mi zeby auto maialo 115km i szalalo tylko zeby jezdzilo......
Ad.1
Twoim silniczkiem powinienen sterować Siemens'owski Digifant i wszystkie programy oprócz polskiego VAG'a potrafią się z nim połączyć i prawidlowo zdiagnozować, poza tym nie bardzo jest po co się z nim łączyć jeżeli prawidłowo działa na benzynie.
Ad.2
Do tego akurat silnika założyć gaz na mikserze to nie lada sztuka. Przede wszystkim jeżeli ma być dobrze trzeba założyć mikser bezpośrednio na przepustnicę a wydaje mi się że masz założony między obudową filtra a przepływomierzem... z takim rozwiązaniem możesz robić zapas przepływomierzy.
Koniec końców w Twoim wypadku wymiana sterownika i kombinowanie z nim nic nie daje a jeżeli myślisz że dzięki temu będzie lepiej na gazie ze względu na inną przepływkę to się mylisz. Wypada na początek naprawić i uszczenić dolot i dopiero zrobić dobrze instalkę gazową jeżeli się przy niej upierasz.