.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 05:55:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: S6 4,2
PostNapisane: 14.maja.2009 19:21:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lis.2006 13:30:57
Posty: 18
Lokalizacja: SĘDZISZÓW MŁP
witam i proszę o opinię na temat tego Autka
http://www.allegro.pl/item636257235_aud ... anual.html

Czy ktoś je już może oglądał?
Na co zwrócić szczególną uwagę przy takim Aucie

ps zachorowałem na S6 i kropka :D

_________________
A6 C5 2,8 V6 Q 98r- kiedys
A6 C5 Avant 1,8T Q 04r- do niedawna
V70 2,3T5 00r- obecnie
S6 C5 4,2 Q - szukam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2009 21:44:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.gru.2007 17:41:15
Posty: 31
Lokalizacja: SO
na butelke oleju w schowku z tyłu, na wykładzinę dywanową pod nogami kierowcy i tą piękną atrapę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2009 22:15:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2008 18:59:07
Posty: 497
Olej akurat dobrze, że wozi na dolewki, bo te silniki lubią sobie chlapnąć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2009 23:11:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Z olejem się zgadzam, też woże 1l na dolewki pomiędzy wymianami.

Auto ogólnie wygląda na zaniedbane wewnątrz. Plus za manual i szyber. Minus za kraj pochodzenia ( Włochy ) i za tego 56-letniego włocha co to niby był właścicielem :/

A tak wogóle jak fotele są w czarnej alcantarze to podsufitka nie powinna być czarna?

VAG w rękę i jechać oglądać, bo ze zdjęć nikt Ci nic nie powie na 100%.

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2009 23:23:54 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
wygląda z fotek na niezły pasztet - nie obiecuję ale może jutro podjadę bo ciekawość mnie ruszyła :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2009 23:38:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2004 10:01:53
Posty: 174
Kidyś przerabiałem temat listw progowych od S6 i wydaje mi się że te są z Audi Allroad a nie z S6.
Ogólnie auto trochę zaniedbane, sporo wgniotów i odprysków (na żywo może być tego jeszcze więcej). W srodku nie lepiej.
Historii się nie sprawdzi bo to włoch.
Jedyny plus to manual. Resztę trzeba sprawdzić na miejscu.

_________________
AUDI S8 D2 4.2 360KM QUATTRO MANUAL po FL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2009 05:21:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lis.2006 13:30:57
Posty: 18
Lokalizacja: SĘDZISZÓW MŁP
Co do blacharki - fakt że trochę pognieciony ale właściciel twierdzi, że jest orginał i nie boi się badania lakieru - osobiście wole trochę wgniotów i blachę bez szpachli niż wytapetowane Cacko

Najbardziej boję się o zawieszenie i elektronikę (silnik podobno jest nie do zajechania - ale znam kierowców co i z tym sobie poradzą)

Rozmawiałem z Fachowcem który uczulił mnie na dokładne sprawdzenie zawieszenia, hamulców no i szczelności silnika

ando1414 - będę wdzięczny za opinię na ,,żywca"

_________________
A6 C5 2,8 V6 Q 98r- kiedys
A6 C5 Avant 1,8T Q 04r- do niedawna
V70 2,3T5 00r- obecnie
S6 C5 4,2 Q - szukam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2009 16:11:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2007 17:58:24
Posty: 807
Lokalizacja: ŁÓDZ
Silnik na pewno nie jest zalany G12 no i ten znak zapytania na tylnej klapie nie wiem co ma oznaczać.
Co do wgniotów to w salonie można wybrzydzać. Też wolę wgniota czy dwa i ori lakier.
Ze zdjęć nie mam się do czego przyczepić. VAG i oglądać
Na badanie lakieru też mogę się pofatygować chyba, że już Jędrek obadał sprawę.

Mam jeszcze pytanie tak przy okazji: czy miejsce (obrotomierz, prędkościomierz) namalowania znaczka S6 jest zależny od rocznika?

_________________
S6 4,2 AEC 1995 black-violet :) jest
Ducato 2,5 D :) było niestety ale cel nadrzędny
100 2,2T MC avant 1989 była [znowu jest :) ] Ukradli złodzieje :(
200 2,2T 1984 była


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2009 17:49:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
das napisał(a):
Rozmawiałem z Fachowcem który uczulił mnie na dokładne sprawdzenie ... szczelności silnika


ciekawe jak ;)
chyba że chodzi o standardy fso jak w starym dowcipie

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2009 18:56:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
Coś ten kolektor wypaciany brudnymi paluchami, musiało być coś grzebane w silniku...jak na tak mały przebieg(hehe) to ta dziura pod nogami mnie trochę dziwi

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2009 19:34:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2007 17:58:24
Posty: 807
Lokalizacja: ŁÓDZ
maciu napisał(a):
das napisał(a):
Rozmawiałem z Fachowcem który uczulił mnie na dokładne sprawdzenie ... szczelności silnika


ciekawe jak ;)
chyba że chodzi o standardy fso jak w starym dowcipie


A jak to leciało z tym FSO?

_________________
S6 4,2 AEC 1995 black-violet :) jest
Ducato 2,5 D :) było niestety ale cel nadrzędny
100 2,2T MC avant 1989 była [znowu jest :) ] Ukradli złodzieje :(
200 2,2T 1984 była


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2009 19:49:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lis.2006 13:30:57
Posty: 18
Lokalizacja: SĘDZISZÓW MŁP
<maciu>, napisałem w pierwszej kolejności zawieszenie, hamulce a co szczelności to jedyne co mogę sprawdzić to to czy nie ma widocznych wycieków - a jak silnik jest świeżo myty to ...dupa

sprawdziłem po NR VIN - niestety auto vidmo

_________________
A6 C5 2,8 V6 Q 98r- kiedys
A6 C5 Avant 1,8T Q 04r- do niedawna
V70 2,3T5 00r- obecnie
S6 C5 4,2 Q - szukam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2009 19:57:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.gru.2006 16:27:50
Posty: 90
ładna .

edit by Buba: alert spam atack, przestań proszę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2009 20:21:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
rado napisał(a):
Mam jeszcze pytanie tak przy okazji: czy miejsce (obrotomierz, prędkościomierz) namalowania znaczka S6 jest zależny od rocznika?


Zdaje się że do 2002 (FL A6) był "stary" znaczek na prędkościomierzu, potem "nowy" na obrotomierzu.Tak na 99% ;)

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2009 20:25:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2006 15:27:03
Posty: 153
Lokalizacja: Rzeszów
OT/
rado napisał(a):
maciu napisał(a):
das napisał(a):
Rozmawiałem z Fachowcem który uczulił mnie na dokładne sprawdzenie ... szczelności silnika


ciekawe jak ;)
chyba że chodzi o standardy fso jak w starym dowcipie


A jak to leciało z tym FSO?


No właśnie: o co chodziło :?: :) /OT

Ciesze się, że jednak wybrałeś eSę :D Wiesz, że się nie znam, ale jakbyś potrzebował kierowcy do powrotu...

Koszmarna ta atrapa! A masz jakiś pomysł na blachę, bo faktycznie zmasakrowany dookoła?

_________________
Audi...były: 80 B2, 5000 C3, S4 C4. A teraz to ...prawie jak quattro:) ->pajero DID 3.2 i Jeep XJ 4.0, już też nie:). Było Disco V8, a teraz Forester


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2009 20:58:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2004 10:01:53
Posty: 174
rado napisał(a):
Silnik na pewno nie jest zalany G12 no i ten znak zapytania na tylnej klapie nie wiem co ma oznaczać.
Co do wgniotów to w salonie można wybrzydzać. Też wolę wgniota czy dwa i ori lakier.
Ze zdjęć nie mam się do czego przyczepić. VAG i oglądać
Na badanie lakieru też mogę się pofatygować chyba, że już Jędrek obadał sprawę.



Z jednej strony racja ale z drugiej doprowadzenie tej blacharki do jakiegoś stanu może kosztować więcej niż głupia wymiana zawiechy czy inna naprawa. Dlatego osobiście wolałbym dobrze pomalowane auto po takich wgniotach niż oryginalny lakier który zaraz nie będzie oryginalny bo coś z nim trzeba zrobić.
Oglądałem kilka aut z Włoch i wiem że trzeba je szczególnie prześwietlić.
Kiedyś trfiła mi się A8 która nawet nie miała Quattro mimo wszędzie oryginalnych emblematów (z fabryki wyszła z oznaczeniami quattro). Była grzebana chyba wszędzie. Zawsze włochy były zaniedbane. Wspomnianą A8 kupił gość z mojego miasta i od mechaniorów dowiedziałem się że wsadził w nią 15 tys i dalej to nie jeździ. To tylko ku przestrodze żeby się na minę nie wsadzić.

_________________
AUDI S8 D2 4.2 360KM QUATTRO MANUAL po FL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2009 22:15:38 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
jutro będę u gościa - rado jak masz czas to go razem nawiedzimy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2009 22:54:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.gru.2006 16:27:50
Posty: 90
ale za tania na dobre s6, i przebieg może być za mały .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2009 23:17:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
Baron napisał(a):
Z jednej strony racja ale z drugiej doprowadzenie tej blacharki do jakiegoś stanu może kosztować więcej niż głupia wymiana zawiechy czy inna naprawa. Dlatego osobiście wolałbym dobrze pomalowane auto po takich wgniotach niż oryginalny lakier który zaraz nie będzie oryginalny


Poczytaj sobie o usuwaniu wgnieceń bez malowania.

das te wgnioty to maksymalnie 500zł. 2 na masce około 100 jeden na błotniku z tyłu około 70zł. Najgorsza klapa ale i z tym można dać sobie rade. Na pewno znajdziesz u siebie w okolicy gości który robi techniką PDR, a jak nie to daj zanak na PW. Jak kupisz oczywiście.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2009 23:48:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2004 10:01:53
Posty: 174
eszkesz napisał(a):
Baron napisał(a):
Z jednej strony racja ale z drugiej doprowadzenie tej blacharki do jakiegoś stanu może kosztować więcej niż głupia wymiana zawiechy czy inna naprawa. Dlatego osobiście wolałbym dobrze pomalowane auto po takich wgniotach niż oryginalny lakier który zaraz nie będzie oryginalny


Poczytaj sobie o usuwaniu wgnieceń bez malowania.

das te wgnioty to maksymalnie 500zł. 2 na masce około 100 jeden na błotniku z tyłu około 70zł. Najgorsza klapa ale i z tym można dać sobie rade. Na pewno znajdziesz u siebie w okolicy gości który robi techniką PDR, a jak nie to daj zanak na PW. Jak kupisz oczywiście.


Poczytałem sobie i POteoretyzować sobie możemy oczywiście. Poczekamy aż das obejrzy auto na żywo i opisze stan jego blaszek. Pisałem po swoich doświadczeniach z makaronami że auta są blacharsko zaniedbane a ten egzemplarz już ze zdjęć budzi kontrowersje. Obawiam się że na zdjęciach wszystkiego nie widać i że są to nie tylko wgnioty.
Oczywiście życzę żeby autko okazało się akceptowalne w realu. Moje czarnowidztwo jet tylko wynikiem wcześniejszych doświadczeń, nawet auta z Belgii były lepsze.

_________________
AUDI S8 D2 4.2 360KM QUATTRO MANUAL po FL


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: