.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 11:22:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 2,3 AAR] silniczek krokowy???
PostNapisane: 16.maja.2009 10:11:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2003 19:51:55
Posty: 223
Lokalizacja: Starachowice
Od silniczka krokowego wychodzą dwie rurki, ta krótsza z lewej strony pękła i wymieniłem na nową. Teraz po zapaleniu silnika ta rurka ściska się, tak jakby nie było przepływu powietrza. Co mogło się stać? Silnik pracuje normalnie. Krokowca moczyłem w benzynie, ale nie pomogło. Odpięcie zasilania krokowca nic nie zmienia. Po odkręceniu korka wlewu oleju obroty silnika rosną do 2 tys

_________________
PRZEMEK AKP 43
AUDI C4 2,3 92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2009 19:50:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2008 17:39:16
Posty: 644
Lokalizacja: Biłgoraj
Auto: A8 D3
Ja u siebie jak wymieniałem kiedyś tą rurkę z kolankiem to też ją zasysało,to w środek włożyłem sprężyne stalową i po kłopocie.Dodam że ta rurka którą założyłem nie była orginalna i to pewnie przez to.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2009 20:28:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lut.2007 12:28:01
Posty: 549
Lokalizacja: olsztyn
Cos masz nie tak. Po odkreceniu korka obroty powinny spasc.. Waz wsadziles nowy z aso?

_________________
A8-ABZ ACQ -NG A2-BAD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2009 13:05:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2003 19:51:55
Posty: 223
Lokalizacja: Starachowice
waz oryginalny, ale używany (ten mój na końcu oznaczenia miał H, a ten nie ma) (nowy ASO ponad 70zł)
Ten co mi pękł tez musiał byc ściskany (pękł wzdłuż)

_________________
PRZEMEK AKP 43
AUDI C4 2,3 92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2009 13:14:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lut.2007 12:28:01
Posty: 549
Lokalizacja: olsztyn
I dlatego ci zasysa.. u siebie w NG mialem ten waz caly jednak guma ze starosci zrobila sie miekka i zasysala sie. Kupilem dokladnie za 72 zl oryginal w aso i ciezko go zgiac w rekach..
Jak bardzo nie chcesz kupowac nowego dobierz plastikowa lub mosiezna rurke i wcisnij ja do srodka po czym zacisnij na niej opaski.

_________________
A8-ABZ ACQ -NG A2-BAD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2009 20:16:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2003 19:51:55
Posty: 223
Lokalizacja: Starachowice
Moze ktoś sprawdzić jaka jest różnica miedzy oznaczeniem
054 133 997 a 054 133 997 H
bo ta rurka jest dość miękka spokojnie daje się ściskać w palcach

_________________
PRZEMEK AKP 43
AUDI C4 2,3 92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2009 18:31:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2003 19:51:55
Posty: 223
Lokalizacja: Starachowice
Wsadziłem metalową rurkę do środka.
Na "kolanku" jeszcze lekko ściska ale narazie tak musi zostać.
Mam jeszcze jedno pytanie czy silniczek krokowy ma jakąś pozycje jak ma być ustawiony?
Bo wydaje mi sie ze jak obróciłem go, to mniej ściskało tą gumę.
Ustawiłem go tak że ta żółta plomba jest na górze.
Zrobiłem jeszcze mały eksperyment. Wsadziłem wąż do wylotu z kolektora, wdmuchiwałem - wysysałem powietrze ale sie nie dało.
To możne w kolektorze się coś zapchało i dlatego ściskało rurkę

_________________
PRZEMEK AKP 43
AUDI C4 2,3 92r


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: