.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 13:51:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2009 08:32:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.mar.2009 16:22:10
Posty: 28
Lokalizacja: lubuskie
s27 napisał(a):
widzę że koledzy kupują wahacze z allegro, mogę wam przedstawić inną alternatywę naprawy wszystkich wahaczy z wyjątkiem dolnych przednich, pozostałe sworznie można zregenerować i koszt około 70 zł za sztukę, ja tak zrobiłem z dolnymi tylnymi i już 80 tys. jest OK !!!
Stojąc przed wyborem co i gdzie kupić podjąłem decyzję o regeneracji swoich ORYGINALNYCH WAHACZY !!!

Witam kolegów.
Czy ktoś jeszcze regenerował wahacze jak kolega s27? Macie także pozytywne doświadczenia? Bo czeka mnie regeneracja zawieszenia i już sam nie wiem co kupić. Zestawu Febi z górnymi wahaczami do A8 na Allegro nie ma, poza tym nie wiadomo czy to faktycznie oryginał Febi.
Dlatego może faktycznie regeneracja oryginalnych wahaczy to dobra alternatywa??

_________________
Audi A8 D2 V8 4.2 300KM,
BMW 316i compact 102KM,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2009 09:42:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.wrz.2005 19:24:58
Posty: 431
Lokalizacja: Radomsko-Piotrków
sambor - A4 Klub Polska napisał(a):
Witam wszystkich.Pozwolę się dołączyć do tematu odnośnie zawieszenia a w głównej mierze wahaczy.W przeciągu kilku lat +/- czterech zrobiłem około 200tyś km jeżdzac na taxi głownie po drogach woj. śląskiego ( każdy wie jak one wyglądają ).W tym czasie wymieniałem zawieszenie 3-krotnie.Na pierwszą wymianę poszedł LEMFORDER-wytrzymał dokładnie 40 tyś km i dosłownie waliło gorzej niz w Żuku ! Druga szarpiąca po kieszeni naprawa zakończyła się na TRW i przebiegu nie większym niż 60 tyś km.Za trzecim razem na tapetę wziąłem FEBI i dodam tylko tyle,że nie wytrzymało nawet 30 tyś km .Po tej ostatniej rozsypce poszłem po rozum do głowy i oddałem cały komplet do regeneracji.Zrobiłem już na nim coś koło 70 tyś km i z ręką na sercu mogę powiedzieć,że nie stuka kompletnie nic .Fakty są takie,że omijam dosłownie wszystko co może zaszkodzić "wielowahaczówce" ale i tak sadzę,że wynik jest imponujący jak na regenerowane części , biorąc pod uwagę przebiegi osiągnięte na podzespołach renomowanych firm.Pozdrawiam wszystkich użytkowników Audi , życząc jednocześnie bezpiecznej i bezstukowej jazdy.

_________________
Audi A4 B6 1.8T Quattro - Najpierw maszyna potem dziewczyna :622:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2009 19:49:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.mar.2009 16:22:10
Posty: 28
Lokalizacja: lubuskie
Rozebrałem dzisiaj swoje zawieszenie z zamiarem regenarcji wahaczy, ale mam wątpliwość dotyczącą dolnych wahaczy. Nie wiem jak się ma sprawa "głowiczek". Bo o ile tuleje można wymienić, to głowiczki są na stałe. W moich wahaczach nie ma luzów wyczuwalnych ręką, ale chodzą bardzo lekko. Nie wiem czy nie powinny czasem chodzić ciężko z oporem? Jak moge sprawdzić czy nadają się do dalszego wykorzystania?

_________________
Audi A8 D2 V8 4.2 300KM,
BMW 316i compact 102KM,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2009 11:41:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2009 17:26:33
Posty: 17
Kiedyś zakupiłem komplet tanich wachaczy do A4, kosztował 1100zł, po 2K wymieniłem górny wachacz, po następnych 3K, wymieniłem 2 dolne tylnie, obecnie do wymiany jest cała reszta.
Mam znajomego mechanika, który twierdzi, że komplet za 800 zł jest bardzo przyzwoity. Wedlug mnie to bzdura.
Gdybym nie wymienił wtedy tego zawieszenia, nie miałbym teraz problemów, a w kieszeni zostało by mi kilkaset złotych. Nie kupujcie żadnych podrób. Jak to mówią, skąpy 2 razy traci.

_________________
Jest: Audi A6 Avant 2.5TDi AKE 180KM TIP 2000
Jest: Audi A4 Avant 1,9TDi AFN 110KM 1997
Było: Audi 80 2.0i 1993


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2009 21:39:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2004 21:06:18
Posty: 107
Lokalizacja: bogatynia
andsa napisał(a):
Kiedyś zakupiłem komplet tanich wachaczy do A4, kosztował 1100zł, po 2K wymieniłem górny wachacz, po następnych 3K, wymieniłem 2 dolne tylnie, obecnie do wymiany jest cała reszta.
Mam znajomego mechanika, który twierdzi, że komplet za 800 zł jest bardzo przyzwoity. Wedlug mnie to bzdura.
Gdybym nie wymienił wtedy tego zawieszenia, nie miałbym teraz problemów, a w kieszeni zostało by mi kilkaset złotych. Nie kupujcie żadnych podrób. Jak to mówią, skąpy 2 razy traci.
Jeżeli masz wachacz na wierzchu to złap oś sworznia w imadło i spróbuj wymusić jakieś luzy głównie próbując wcisnąć go w gniazdo,jeśli nic nie wyczuwasz to jeszcze pojeżdzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2009 22:44:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.cze.2004 22:06:22
Posty: 847
Lokalizacja: Śląsk
Auto: RS6 Avant C5 MTM
W kwesti wahaczy ja też dorzuce swoje 3 grosze dla potomnych.

w zeszłym roku wymieniłem komplecik wahaczy 8x Febi + końcówki koszt 1100zł + wymiana. Sopa tani nie jest wiec wymiana kolejne 600zł.

no ale z punktu dnia dzisiejszego uważam to za dobry kierunek.
na chwilę obecną wahacze mają zrobione 70Kkm i nadają się do wymiany bo już mocno słychać obie strony.

Teraz troszkę się łamie co znowu założyć wszyscy mówią że Febi się popsuło wiec nie za bardzo mi się to uśmiecha założyłem jeden wahacz TRW i chyba pozostałe też kupię tego producenta miał zeszlifowane chyba znaczki AUDI.

Wspólnik od zeszłego roku poszedł innym torem a mianowicie wymienia na bieżąco to co mu stuka i tak powoli dochodzimy do wniosku że praktycznie stuka mu coś cały czas jak już wymieni jeden bądź dwa to odzywają się kolejne a każda wymiana kosztuje. Generalnie jednak chyba taniej wychodzi wymiana kompletu raz w roku i spokój.

_________________
Audi 80 (B4) 2,6 quattro Avant - 2004->2009 :(, VW Golf III GTD 1.9 - 2006->2007, Audi A8 (D2) 4,2 quattro 2007->2011,
Chrysler Grand Voyager 3,8L AWD 2009->2011, Opel Omega 3,2 V6 kombi 2011->2012
----------------------------------------------------------------
Opel Zafira 1,8 16V + LPG 2011->jest
Triumph Rocket III Roadster blue haze + tuning 2011->jest
Audi RS6 Avant Black Edition (C5) 2013->jest
Dodge RAM van 2001 3,9L + LPG 2014->jest
----------------------------------------------------------------
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2009 23:30:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Ja też stoję przed wymianą wahaczy i zamierzam to zrobić za jednym razem wszystkie 8 przedniego zawieszenia.

jako że jak kupowałem autko prawie rok temu to już jeden przedni był do wymiany, ale tego nie zrobiłem i dzięki kołom 18" teraz idzie do wymiany wszystko :)

Czy wahacze pod aluminiową zwrotnice różnią się od tych pod żeliwna??
Bo ak mam autko z roku 2004 i mam alu:
czy te wahacze będa odpowiednie:
http://allegro.pl/item717508748_wahacze ... er_ss.html

A może polecacie coś innego? Jakiś Moog czy TRW??

Ile musiał bym przeznaczyć kasy za taki komplecik prosto z ASO ze średnim upustem ?? I czy będzie on się różnił pod względem wytrzymałości od tych niby tych samych z alledrogo??

_________________
A6 C5 1,9 TDI AVANT `04 + Wirusik----------obecnie zajeżdżam
A6 C5 V6 2,5TDI Sedan `98 -------było, nie ma, zostało wspomnienie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2009 09:52:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
http://allegro.pl/item723751941_swag_wa ... _2001.html SWAG

lub TRW ale te na sztuki musiał byś kupić. Wychodzi bez śrub około 1600 -1700zł.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2009 10:54:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Kupuj Lemfordera, sprawdzone i trwałe. Ja na Golfie już rok tyram sworznie wahacze właśnie od Lemfordera i zero luzu, a zrobiłem na nich 80tkm tylko po mieście :), 15tkm temu założyłem też końcówki drążka lemfordera i też zero luzu.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2009 11:54:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Lemfordera bym kupił ok, tylko jest tego tyle a nie chciałbym trafić na chińską podróbkę :/
Jak ktoś ma sprawdzone źródło oprócz ASO do Lemfordera to chętnie kupię, ale ryzykować z allegro bym nie chciał :)

_________________
A6 C5 1,9 TDI AVANT `04 + Wirusik----------obecnie zajeżdżam
A6 C5 V6 2,5TDI Sedan `98 -------było, nie ma, zostało wspomnienie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2009 12:43:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
teodor2424 napisał(a):
Lemfordera bym kupił ok, tylko jest tego tyle a nie chciałbym trafić na chińską podróbkę :/
Jak ktoś ma sprawdzone źródło oprócz ASO do Lemfordera to chętnie kupię, ale ryzykować z allegro bym nie chciał :)


Moge Ci tego gościa polcić http://allegro.pl/item725061926_wahacz_ ... r_ory.html

W tym tygodmniu u niego kupielm kompletne zawieszenie i cały rozrząd. Wszystkie części made in germany.
Nie kupuj tanich lemforderów!!!
Polecam.

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2009 19:15:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Także polecam Lemfordera, ale z pewnego źródła, bo zestaw z Allegro za 900 zł komplet śmierdzi oszustwem na kilometr.

Odnośnie wymiany kompletu kontra pojedynczych wahaczy:

Ja w zeszłym roku w maju zmieniłem dwa wahacze: prawy dolny tylny i lewy górny przedni. Założone 2x Lemforder. Tydzień temu zmieniłem końcówki drążka kierowniczego, a poza tym zawieszenie jest bez żadnych luzów. W międzyczasie przejechałem około trzydziestu tysięcy kilometrów, z których większość przypadła na wrocławskie ulice.

Z tej perspektywy wydatek ~2000 zł za komplet wahaczy byłby ekonomicznie nieuzasadniony. Zaznaczam, że na pewno na trwałość mojego zawieszenia mają wpływ koła 15-calowe. ;)

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2009 23:18:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Chyba skorzystam z oferty użytkownika allegro JarekC1978 polecany z oryginalności produktów na forum VW, jego aukcja ze wszystkim, łącznie ze śrubami jest tutaj:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=717508748
Pytałem o cenę takiego samego zestawu użytkownika danielloss tez polecany ale cena to już 1850zł czyli troszkę drożej .
więc chyba się zdecydowałem na JarekC1978 :)

_________________
A6 C5 1,9 TDI AVANT `04 + Wirusik----------obecnie zajeżdżam
A6 C5 V6 2,5TDI Sedan `98 -------było, nie ma, zostało wspomnienie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2009 14:49:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2007 12:41:35
Posty: 94
Lokalizacja: Lublin
Cena zawieszenia w Auto-Euro w Lublinie w detalu to 2600zł. Do wzięcia za 1700zł brutto po upustach. Także te 1850zł to jest przyzwoita cena przy małej marży. Cieżko mi jest uwierzyć w Lemfordera za 900zł :diabel: Biorąc pod uwagę fakt iż to jest towar chodliwy to na niego marża jest mała - powiedzmy max 20% to i tak ciężko dojśc do tych 900zł.

Z ciekawostek podam tylko że coprawda nie wiem gdzie dokładnie w Łęcznej robią regenerację wahaczy wszystkich za 1000zł i dają gwarancję 50tyś. km. Ciekawe czy wg. nich aluminium się nie utlenia i czy nie widzieli złamanych wahaczy. Pieprznięcie przy 100km/h w drzewo nie należy do przyjemnych.
Mi rankiem z wahacza wyskoczył sworzeń, było to przy 20km/h, wieczór wcześniej wracałem z żoną i jej koleżanką przez zadrzewioną drogę 100km/h. To tyle w temacie. No more aluminium. Ja jestem z tego wyleczony, a siwe włosy na głowie o tym najlepiej świadczą. Jestem elektrykiem i wiem co to utlenianie się aluminium i jego kruszenie.

_________________
była Srebrna strzala 1.8ADR+LPG SEKWENCJA IV GEN.
jest Srebrna strzala 1.8ARX TQ + BRC24
jest A3 8L 1.9TDI AGR - żony


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2009 12:50:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
wymienialem "dni temu pare" wahacz dolny (ten glowny z mocowaniem amora) w pasku 2000 (uwaga: od 2001 byly chyba inne - drozsze.. nie wiem czy w audi sie zmienialy) i wiem ze jego cena max niska hurtowa to okolo 220 brutto + marza allegrowego handlarza i mamy po okolo 260zyla "kup teraz". Banan hurtowo brutto to jakies 230zyla (pewnie tez 260-280 allegrowo)
same 4 dolne to wiec = (okolo) 1100pln na allegro musza kosztowac
Wniosek:
pomijajac zakupy w hurtowniach przez znajomych ceny < 1000pln za komplet (8 wahaczy) LMI to raczej na bank podrobka
Cena 1800 za 8 sztuk wydaja mi sie naturalne (nie budzace nipokoju)

Moj "stary" to byl TRW z logiem audi i data (jezeli dobrze tez kropki interpretuje) koniec 99roku. Auto 220 na tacho z 2000r.
Brat wymienial w A6 tez jakos niedawno wahacze (twierdzi ze stukow nie bylo ale trzeszczaly i nie bylo na to sposobu) i te co sciagal to byly febi z data 2007 (okolo 40tys przebiegu). Przy tym TRW ori wypadaja "chyba" lepiej.
Produkt TRW czy LMI bez loga audi/vw nie musi byc (a moze jest) tej samej jakosci co produkt z logiem (tego nie wiemy)
Przy okazji amor ma logo audi i sachs (jakby ktos hurtowo chcial "rewitalizowac" zawieszenie)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2009 13:37:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
przemekk74 napisał(a):
wymienialem "dni temu pare" wahacz dolny (ten glowny z mocowaniem amora) w pasku 2000 (uwaga: od 2001 byly chyba inne - drozsze.. nie wiem czy w audi sie zmienialy) i wiem ze jego cena max niska hurtowa to okolo 220 brutto + marza allegrowego handlarza i mamy po okolo 260zyla "kup teraz". Banan hurtowo brutto to jakies 230zyla (pewnie tez 260-280 allegrowo)
same 4 dolne to wiec = (okolo) 1100pln na allegro musza kosztowac
Wniosek:
pomijajac zakupy w hurtowniach przez znajomych ceny < 1000pln za komplet (8 wahaczy) LMI to raczej na bank podrobka
Cena 1800 za 8 sztuk wydaja mi sie naturalne (nie budzace nipokoju)

Moj "stary" to byl TRW z logiem audi i data (jezeli dobrze tez kropki interpretuje) koniec 99roku. Auto 220 na tacho z 2000r.
Brat wymienial w A6 tez jakos niedawno wahacze (twierdzi ze stukow nie bylo ale trzeszczaly i nie bylo na to sposobu) i te co sciagal to byly febi z data 2007 (okolo 40tys przebiegu). Przy tym TRW ori wypadaja "chyba" lepiej.
Produkt TRW czy LMI bez loga audi/vw nie musi byc (a moze jest) tej samej jakosci co produkt z logiem (tego nie wiemy)
Przy okazji amor ma logo audi i sachs (jakby ktos hurtowo chcial "rewitalizowac" zawieszenie)
Pozdrawiam,
Przemek


Trochę zrewiduję Twoje wyliczenia. Jakieś 2-3 miesiące temu też zmieniałem wahacze nośne (tylko dla mnie już zrobiły 50k, a to Wrocław i co ważniejsze kilka jazd na torach było - Toruń itp. ;) ). Oczywiście nie wchodzę w allegrowe tematy i ryzyko podróbek, więc poszły TRW (zeszlifowane logo audi na każdym, jak to na aftermarket). Kupione w sklepie, w kartkonikach, z pewnego źródła po mega upuście, cena 170zł/szt. Górne też miałem okazję zmieniać po zniżkach, już nie takich ostrych i cena 125zł/szt.
Z tych cen jestem pewien, że idzie jeszcze urwać około 10% (gdzieś tam bliżej źródła hurtowego).

Tak więc zestaw 8 markowych, porządnych wahaczy oscyluje w okolicach 1200zł. Jeśli ktoś ma dojście, bierze sporo i dorzucenie 7-10% go satysfakcjonuje, to takie ceny stają się całkiem realne. Myślę, że idzie na tym całkiem fajnie zarobić.

Aha, taka ciekawostka podobnie jak u Przemka, z prawej strony przy ostatniej wymianie zdemontowałem fabryczne wahacze, rocznik '00 i przebieg ponad 250k. Jak widać nie taki diabeł straszny... ;)

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2009 13:47:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
newman napisał(a):
Ale akurat o zachwalanym tu drogim FEBI slyszałem od mechanika niezbyt przychylne opinie
o a 5 postów niżej następna dobra firma
J@rek napisał(a):
Możliwe że masz uszkodzone te wahacze i trzeba będzie je wymienić.
Polecam oryginalnego Lempfordera...wcześniej założyłem MOOGA i wytrzymały 5 tyś.

Więc za 3 lub 4x taniej, przejechać 2x więcej - chyba nienajgorzej jest ;)

Pewnie zaraz posypią się posty, że to druc.... itp, ale skoro pewniaki wcale nie są takie oh,ah (no chyba że w cenie), to wybór należy do Ciebie


Akurat tutaj pisałem o innych wahaczach i w innym modelu

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2009 14:34:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
ja mam juz u Siebie cały komplet wahaczy wraz z końcówkami kierowniczymi i łącznikami, sa tez wszystkie nowe śruby z nakrętkami.

Zabieram się za kompletną wymianę.
Planuję unieść autko z obu stron do góry rozkręcić wahacze od wózka odkręcić przegub i wyjąć całą zwrotnicę na zewnątrz.
czy to dobry sposób na całkowita wymianę zawieszenia??
czy robić to jakoś etapowo??

_________________
A6 C5 1,9 TDI AVANT `04 + Wirusik----------obecnie zajeżdżam
A6 C5 V6 2,5TDI Sedan `98 -------było, nie ma, zostało wspomnienie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2009 14:40:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Sprinter napisał(a):
Trochę zrewiduję Twoje wyliczenia. ...więc poszły TRW cena 170zł/szt.

to ja troche zrewiduje rewizje moich wyliczen.
- przedstawilem wyliczenia dla LMI a nie TRW (odnioslem sie do LMI za 900pln z allegro)
- obraz cen mam dla jednej z Wroclawskich (powiedzmy jedna z najwiekszych) hurtowni od jednego z jej pracownikow. O TRW nie pytalem
- mowilem o produktach sprzedawanych z rachunkiem
- w temat czy TRW czy LMI sa lepsze nie wchodze i nie poruszam (zakladam optymistycznie, ze oba produkty sa dobre)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2009 15:29:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
przemekk74 napisał(a):
Sprinter napisał(a):
Trochę zrewiduję Twoje wyliczenia. ...więc poszły TRW cena 170zł/szt.

to ja troche zrewiduje rewizje moich wyliczen.
- przedstawilem wyliczenia dla LMI a nie TRW (odnioslem sie do LMI za 900pln z allegro)
- obraz cen mam dla jednej z Wroclawskich (powiedzmy jedna z najwiekszych) hurtowni od jednego z jej pracownikow. O TRW nie pytalem
- mowilem o produktach sprzedawanych z rachunkiem
- w temat czy TRW czy LMI sa lepsze nie wchodze i nie poruszam (zakladam optymistycznie, ze oba produkty sa dobre)
Pozdrawiam,
Przemek


No to dołóżmy rewizję zrewidowanej rewizji. :D

- ceny, które podałem dotyczą części pochodzących źródłowo również z wrocławskich hurtowni i oczywiście gdzieś tam mam na nie paragony
- LMI czy TRW specjalnej różnicy w trwałości nie zauważyłem w przeciągu kilku lat

Nie śledzę tam specjalnie allegro w tej kwestii, ale pełne zestawy (z łącznikami i śrubami) za 900-1000zł z daleka śmierdzą podróbą albo chińską jakością... Tu nie ma o czym w ogóle dyskutować...

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 79 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: