Jest chwila to napisze co i jak.
Sobota 09.05 wchodze na s6plus.de i widze tego plusa, ceny nie było tylko VB wiec pisze do Szwajcara jaka cena i wogóle. Niedziela rano mam odp. Telefon do szwagra (siedzi w DE) zeby dzwonił do szwajcara, mam odp all ok
W @ od Szwajcara ostatnie zdanie brzmiało po przetłumaczeniu tak " Moim zyczeniem jest aby ten samochód trafił do osoby która doceni jego osiagi i specjalny charakter" Własnie to zdanie zdecydowało o dalszych działaniach. Środa 13.05 byłem juz w drodze do szwajcarii , Czwartek godzina 21.00 kupiłem Plusiaczka, stan auta przeszedł moje najsmielsze oczekiwania albo mi sie poprostu wydaje po tych padlinach które sa w pl oczywiscie z pewnymi wyjatkami
Cena na gotowo z rejestracja 23500 zł (auto przywiozłem laweta) jedni powiedza ale przepłaciłes ale madrzejsi czyli Ci którzy wiedza o co chodzi ze to dobra cena
Auto ma nowa przednia szybe (szwajcar tłumaczył to tym ze nie chcieli mu zrobic przegladu bo szyba była porysowana) Miesiac temu auto przeszło wielki serwis z faktura na ponad 2 tys franka
Oczywiscie bede to chciał potwierdzic organoleptycznie ale wszystkie znaki na niebie i ziemi mówia ze tak jest.
Rozrzad zrobiony na 261 tys , obecny przebieg auta 295 tys . Auto smiga na oleju 0w30 i według szwajcara bierze 1l na 10000 tys i nic wiecej
Stan auta oceniam w skali 0-6 biorac pod uwage lata dosłowie na 5
Wiecej fotek wkrótce po dopracowaniu paru szczegółów i dopieszczeniu nowej zabaweczki, Dzisiejszy wieczór poswiecam na Vag i odczyt bloków wartosci i porównanie ich z ELSA
W planach
- zmiana środka na alcantare ciemna lub Tomsowa
- wywalenie tego okropnego drewna i zastąpieniem Czarnym Karbonem
- zmiana kierunków na błotnikach z pomarańczowych na białe
- prawdo podobnie mam kaganiec na vmax wiec wiadomo co
- trafiła mi sie wer 235 kw a nie 240 wiec wymiana ecu, prawdopodobnie
Narazie tyle