.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 09:40:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A2 1.4 TDI AMF] Proszę o analizę logów
PostNapisane: 09.maja.2009 19:29:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2007 16:37:15
Posty: 61
Witam, bardzo proszę o przeanalizowanie logów statycznych i dynamicznych silnika 1.4 TDI oznaczenie AMF.

Wszystkie filtry nowe, zalany nowy olej Liqui Moly 0w30.

Prosiłbym również o ile to oczywiście możliwe o wypowiedzenie się w jakiej ogólnie silnik jest kondycji oraz na jaki przebieg wygląda.

Będę wdzięczny za wszelką pomoc :-)

TUTAJ BYŁY NIEPOPRAWNIE WYKONANE LOGI


Ostatnio edytowano 21.maja.2009 16:46:33 przez mb3, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2009 13:47:05 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Uporzadkuj te logi... klikam w 008 a otwiera sie 007 etc - oraz podziel je na Statyczne, Basic Setting i Dynamiczne.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2009 23:59:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2007 16:37:15
Posty: 61
Witam, dziś wykonałem logi statyczne jeszcze raz. W ciągu kilku najbliższych dni wykonam dynamiczne i zamieszczę je posegregowane. Proszę o ocenę statycznych. Z góry dziękuję.


TUTAJ BYŁY NIEPOPRAWNIE WYKONANE LOGI


Ostatnio edytowano 21.maja.2009 16:46:47 przez mb3, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2009 13:54:55 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Ech...
Potrzebujemy do analizy:
statyczne - 000,001,003,004,007,013,018,023
statyczne Basic Settings - 003,011
dynamiczne - 000,003,004,008,010,011

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2009 14:39:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2007 16:37:15
Posty: 61
Ok, dzięki za info. W weekend wykonam wszystkie razem. Zamotanie wynika z tego, że nie miałem w swojej wersji vag-com przycisku basic-settings :-/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2009 16:26:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2007 16:37:15
Posty: 61
wskazania prawidłowych parametrów bloków wartości mierzonych dla mojego silnika są tutaj -> (strona po niemiecku przetłumaczone Google Translator) http://translate.google.pl/translate?pr ... ry_state0=

Jeśli zdjęcie logów będzie zbyt małe to w przeglądarce firefox klikamy przycisk CTRL oraz + (control plus) i wtedy mamy powiększenie, aby następnie powrócić do oryginalnych rozmiarów należy wcisnąć przycisk CTRL 0 (control zero).

Logi Dynamiczne

Grupa 000
Obrazek
Grupa 003
Obrazek
Grupa 004
Obrazek]
Grupa 008
Obrazek
Grupa 010
Obrazek
Grupa 011
Obrazek

Logi Statyczne - Basic Settings

Grupa 000
Obrazek
Grupa 003
Obrazek
Grupoa 011
Obrazek


Logi Statyczne - Normalne

Grupa 000
Obrazek
Grupa 001
Obrazek
Grupa 003
Obrazek
Grupa 004
Obrazek
Grupa 007
Obrazek
Grupa 011
Obrazek
Grupa 013
Obrazek
Grupa 018
Obrazek
Grupa 023
Obrazek

Z góry dziękuję za ocenę.


Ostatnio edytowano 23.maja.2009 21:58:57 przez mb3, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2009 09:36:15 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Termostat - OK
EGR - wyglada na zaslepiony lub silnie zabrudzony
Turbo - ogolnie OK ale bardzo niemrawo sie podnosi - mozna by rozwazyc wyciecie KAT
LMM - wyglada OK
Pompki - OK
Kat synchronizacji - nie OK- jak dawno wymieniales rozrzad ?

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2009 13:24:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2007 16:37:15
Posty: 61
EGR jest na swoim miejscu, katalizator też. Rozrząd wymieniany 30kkm temu w sserwis, miałem nadzieje pojeździć na nim jeszcze 60 kkkm :-) A na jaki przebieg byś obstawiał ??

Co do turbo to rzeczywiście szybko na obroty się nie wkręca, a trzeba wziąć pod uwagę, że jest to stosunkowo mała turbina.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2009 15:40:08 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
No fakt tam jest mala turbinka.
Skoro rozrzad wymieniany 30 tys temu to spokojnie zrobisz na nim drugie tyle.
Skoro wymienial go SSerwis to nie popisali sie przy ustawianiu kata synchronizacji.
Ciezko wyrokowac przebieg po logach. ;)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2009 19:02:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2007 16:37:15
Posty: 61
Udokumentowany przebieg to 215 000 km :-) Najpierw pytałem bo chciałem zobaczyć czy stan silnika wygląda na tyle czy może jest w gorszym lub lepszym stanie ;-)

Co do EGR to zamówiłem w serwisie uszczelkę i oring i pod koniec tygodnia go wyjmę odmoczę w nafcie i doprowadzę do stanu używalności. Które grupy zalogować po zamontowaniu wyczyszczonego EGR ??

I jeszcze jedno pytanie, ponieważ widzisz czy kąt wtrysku jest za późny czy za wczesny, jakie są skutki ustawienia nieprawidłowego kąta wtrysku w przypadku tego silnika ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2009 18:59:16 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
mb3 napisał(a):
Co do EGR to zamówiłem w serwisie uszczelkę i oring i pod koniec tygodnia go wyjmę odmoczę w nafcie i doprowadzę do stanu używalności. Które grupy zalogować po zamontowaniu wyczyszczonego EGR ??


003 Basic Setting

mb3 napisał(a):
I jeszcze jedno pytanie, ponieważ widzisz czy kąt wtrysku jest za późny czy za wczesny, jakie są skutki ustawienia nieprawidłowego kąta wtrysku w przypadku tego silnika ??


W silnikach PD kąt wtrysku jest calkowicie kontrolowany przez ECU.
Pisalem o kącie synchronizacji... ma on wplyw na zaplon. Widac go w 004sN.
U Ciebie jest wartosc -1.1. Nie wyglada to bardzo zle - zasada jest taka ze im blizej 0 tym lepiej. Mozna to regulowac. Zamiesc 004 dynamiczne zobaczymy jak zachowuje sie pod obciazeniem - moze nie ma o co kopii kruszyc.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2009 22:10:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2007 16:37:15
Posty: 61
Rzeczywiście wkradł mi się błąd przy wklejaniu i nie wyświetlały się dynamiczne 04, ale już poprawiłem. Dla pewności zamieszczam jeszcze raz.

Co do samego zapłonu to silnik zapala od pół sekundowego przekręcenia kluczka zarówno teraz jak jest gorąco jak i wtedy gdy postoi w zimie przy -20 stopni, ale uważam to za zasługę oleju 0w30 Liqui Moly.

Obrazek

Przy okazji bardzo dziękuję, że jako jedyny podjąłeś się oceny logów :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2009 08:49:46 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
W 004dN jest OK.
Kąt synchronizacji w normie. Nie ma co ruszac.
W sumie lej dobre paliwo i olej ktory napisales i ... :peace:

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2009 12:18:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2007 16:37:15
Posty: 61
Paliwo zawsze typu premium (najczęściej "Verva ON"), Olej ostatnio 0w30 Liqui Moly (jestem zadowolony - samochód cichszy, w ogóle nie dymi, konsumpcja oleju na poziomie 0,5-06l na 10 000km, a przebieg auta nie najmniejszy,a olej jest baaardzo żadki - nawet w temperaturze pokojowej w butelce chlupie jak woda oraz najważniejsze olej spełnia normę VW 506.01), do tego raz na 10 000km preparat do czyszczenia pompowtrysków - "Systempflege Diesel fur common rail - motoren" też produkcji Liqui Moly i czasem doleje 250ml mixola do pełnego baku (bak jest pojemności 34l).

Jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc! Odezwę się po wyczyszczeniu zaworu EGR i pokaże logi bezpośrednio przed i bezpośrednio po wykonanej operacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: