.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 20:42:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2009 20:28:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Mauzer napisał(a):
GPX napisał(a):
Zmieniałem ostatnio sekwencje na blosa w aah w a8, paliła 20 a teraz 15-16 :D


wtf?? możesz co nie co rozjaśnić temat? ;)


Chyba było coś nie tak z tą sekwencją, bo coś mi tu nie gra :036:

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2009 11:20:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
KorNoLio napisał(a):
Mauzer napisał(a):
GPX napisał(a):
Zmieniałem ostatnio sekwencje na blosa w aah w a8, paliła 20 a teraz 15-16 :D


wtf?? możesz co nie co rozjaśnić temat? ;)


Chyba było coś nie tak z tą sekwencją, bo coś mi tu nie gra :036:



A ja myślę, że gra. Jeździł z butem w podłodze to palił tyle, ile pali dobrze ustawionej mieszanki. Teraz ma skręconego blosa i pali odpowiednio mniej zubożonej mieszanki.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2009 19:02:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
rodzynek napisał(a):
KorNoLio napisał(a):
Mauzer napisał(a):
GPX napisał(a):
Zmieniałem ostatnio sekwencje na blosa w aah w a8, paliła 20 a teraz 15-16 :D


wtf?? możesz co nie co rozjaśnić temat? ;)


Chyba było coś nie tak z tą sekwencją, bo coś mi tu nie gra :036:



A ja myślę, że gra. Jeździł z butem w podłodze to palił tyle, ile pali dobrze ustawionej mieszanki. Teraz ma skręconego blosa i pali odpowiednio mniej zubożonej mieszanki.


Również możliwa opcja, tylko ma troszkę mniej KM, ale jedzie oszczędniej, hehe :):

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2009 21:53:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2009 14:50:51
Posty: 50
Lokalizacja: Warszawa
To nie była specjalna zamiana bo sekwencja bee.. tylko koles nie miał kasy i sprzedał komus ta instalacje a że na benzynke tez go nie stac to staneło na blosiku :peace: fakt ze blos troszke przykrecony na ubogo ale auto duzo na mocy nie straciło i własciciel zadowolony.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2009 17:10:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2008 20:54:26
Posty: 107
Lokalizacja: Lubelskie: Biłgoraj
Witajcie. Kupiłem na allegro używanego blosa, lecz gościo dorobił do niego takie kolanko, i napisał, że jego silnik 2.3 w audi 90 tego wymagał, jako zawór dodatkowego powietrza. Lecz to kolanko (na zdjeciu czarne) wchodzi tam, gdzie jest już mieszanka. Co wy na to?? Miał ktoś coś takiego w swoim blosie?? odp
Obrazek

_________________
Audi 100 C4 2.3 AAR + BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2009 22:39:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
bocian2008 napisał(a):
Witajcie. Kupiłem na allegro używanego blosa, lecz gościo dorobił do niego takie kolanko, i napisał, że jego silnik 2.3 w audi 90 tego wymagał, jako zawór dodatkowego powietrza. Lecz to kolanko (na zdjeciu czarne) wchodzi tam, gdzie jest już mieszanka. Co wy na to?? Miał ktoś coś takiego w swoim blosie?? odp
Obrazek


Jest jak najbardziej poprawnie, należy podłączyć pod to kolanko rurkę od silniczka krokowego.

Masz zdjęcie tego blosa z drugiej strony?

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2009 08:29:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2008 20:54:26
Posty: 107
Lokalizacja: Lubelskie: Biłgoraj
Aha już wiem gdzie to podłączyć. Niestety zdjęcia z drugiej strony nie mam. A bez tego dorobionego kolanka ten silnik 2.3 też chodziłby na gazie??

_________________
Audi 100 C4 2.3 AAR + BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2009 17:04:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
nie chodziłby bo krokowiec by podawal same powietrze a ma podawac juz mieszanke za przepustnice :):

Koledzy mam pytanie bo wywaliłem juz mieszalnik , wyregolowalem benzyne, chodzi jak rakieta :D na hamowni wyszlo 132 KM i 182 Nm :peace:

Mam silnik KV bez sondy lamda, ale z katalizatorem.
Pytanie jak najlepej wyregulowac blosa:
- dostawiac sonde i wzgledem niej ?
-wywalic katalizator (nie ma zadnych otworów technologicznych do pomiaru) i na analizator ? ,ale wtedy moge tylko na postoju bez obciazenia

za wszystkie podpowiedzi z gory tnx :peace:

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2009 18:52:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Tak najlepiej to sonda szerokopasmowa, a jak nie, to analizator i dla późniejszej kontroli wspawana sonda.

Bocian czy z drugiej strony tego blosa nie ma wkręconej zaślepki. W tym samym miejscu co to kolanko tylko po drugiej stronie :?:

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2009 15:47:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2008 20:54:26
Posty: 107
Lokalizacja: Lubelskie: Biłgoraj
Jest wkręcona taka plastikowa zaślepka. A czemu pytasz??

_________________
Audi 100 C4 2.3 AAR + BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2009 16:19:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
bocian2008 napisał(a):
Jest wkręcona taka plastikowa zaślepka. A czemu pytasz??


Taka z sześciokątnym miejscem na klucz imbusowy :)

Skoro tak to kiedyś był mój blos, który siedział w moim coupe, ciekawe co się z nim stało :?:

Sam go wierciłem i montowałem to kolanko, zaślepka- miała tam być kompensacja, ale ją wypiąłem całkiem, stąd ten korek. Masz może numer do właściciela :?: Napisz na PW.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2009 08:34:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2008 20:54:26
Posty: 107
Lokalizacja: Lubelskie: Biłgoraj
Może mi ktoś napisać, jaki najlepszy reduktor będzie do mojeo audi 2.3?? Obecnie mam Lovato RG90 i z tego co czytałem to jest on do 125km, i raczej nie uzyskuje pełnej moc w połączeniu z blosem.
Czy jeśli zmienie na inny większy reduktor to czy wogule odczuje różnice?? Jak będzie ze spalaniem??

_________________
Audi 100 C4 2.3 AAR + BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2009 10:47:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Z tym blosem co masz miałem reduktro BRC do 140kW, Lovato typ super też jest do 140kW i powinien sobie poradzić.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2009 16:44:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2008 20:54:26
Posty: 107
Lokalizacja: Lubelskie: Biłgoraj
A jak sądzisz czy po zmianie reduktora na większy odczuje różnice w spalaniu i mocy??

A był ktoś na hamowni po założeniu blosa??

_________________
Audi 100 C4 2.3 AAR + BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2009 21:06:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Mocy przy wyższych obrotach pewnie tak, ale czy spalaniu to raczej nie za bardzo, bardziej będzie zależało od twojego stylu jazdy.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2009 21:11:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
bocian2008 napisał(a):

A był ktoś na hamowni po założeniu blosa??


ja juz zmierzylem benzyne, a blos sie zaklada sie. Jak sie załozy to sie zmierzy ;)

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2009 17:57:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2009 14:50:51
Posty: 50
Lokalizacja: Warszawa
Brc 140kw wystarczy i jest całkiem dobry.W spalaniu nie powinno być różnicy i będzie więcej mocy powyżej 4000obr. Sprobuj jeszcze z kompensacją bo niektóre motory chodzą z nią lepiej.Ja zauważyłem w paru silnikach że ma dobry wpływ na wolne obroty ale przy wysokich za bardzo wzbogaca mieszanke i po ustawieniu albo dół jest dobry albo góra.Osobiście odpiąłem i ustawiłem bez.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2009 18:31:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
ok zalozylem juz blosa wyglada to mniejwiecej tak :
Obrazek Obrazek Obrazek
co ciekawe bez komensacji nie dalo sie nic regulowac
silnik trzymal 3000 r.p.m przy zakreconych wszystkich srobach :galy:

ale po wpieciu kompensacji ,wszytko wrocilo do normy, wyregulowany jest na oko, moc jest, wolne obroty sa, na analizator jade w tygodniu dostroic to lepiej.

ale problem polega na tym ze wolno schodzi z obrotow ma takie zatrzymanie przy 2000 r.p.m i jest to dosc upierdliwe
pogladowy filmik tu :
-> http://www.youtube.com/watch?v=OMMA_aRjPXs

przekrecilem blosa bardziej pionowo i ciut sie poprawilo
podejrzewam tez kolanko od kompensacji ze jest "za ostre" wymienie na ladoniejsze innego poporstu nie mialem

a moze to wina nie ulozonego reduktora jeszcze przejehal dopiero 60 km ??

za porady a gory tnx :): :peace:

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2009 18:48:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2009 14:50:51
Posty: 50
Lokalizacja: Warszawa
Pojeżdzij troche niech sie ułoży bo jak blos albo reduktor nowe to będzie miało wysokie obroty na początku.Jeszcze zobacz o,ringi na blosie bo czasami potrafią puszczać w nowym i trza wymieniać bo nie można nic ustawić.Czy na paliwku chodzi poprawnie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2009 19:11:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
blos i reduktor sa nowe :)

Oringi w gwizdku wymienilem za wczasu , ale zakladajac waz gazowy na wejscie, zauwazylem ze te kolanko sie kiwa nieco i nie wierze temu oringowi co je uszczelnia :): Chodz przed wymiana zobacze jeszcze czy cos tamtedy podsysa :peace:

Na benzynie chodzi ladnie i obroty schodzą prawidłowo :peace:

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 53  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: