mlody086 napisał(a):
czyli rozumiem ze jedynym sposobem rozwiązania problemów jest regeneracja pompy?
Niekoniecznie, o czym świadczą fatalne korekcje szczególnie prawej głowicy. Napisałem fatalne nie ze względu na wielkość tylko fakt, że korekcje są w plusie - i o ile wynikają ze stanu wtryskiwaczy (a nie innej wady rozrządu) - koresponduje to z zawyżoną (ale tylko liczbowo) dawką biegu jałowego pompy wtryskowej w 001 statyczne.
Tak więc raczej jedynym sposobem dojścia prawdy będzie wyszukanie serwisu Bosch'a wyposażonego w urządzenie zdolne wyliczyć ciśnienie otwarcia pierwszego i drugiego (jak też wykonanie podstawowej diagnozy jakości rozpylania, chrypienia, szczelności obudów wtrysków, etc.), a także sprawdzić stan techniczny pompy wtryskowej.
Na podstawie tak zebranego "wywiadu lekarskiego" pompiarz podejmie decyzję o ewenetualnej wymianie bądź regeneracji poszczególnych części składowych układu wtryskowego (pompa, wtryski lub tylko końcówki DSLA, etc.) ... .
mlody086 napisał(a):
czy te problemy mają tez wpływ na moc w czasie jazdy ?
Jak najbardziej tak.