.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lis.2024 19:25:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2358 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 118  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2009 22:57:07 
Klubowicz

Dołączył(a): 13.kwi.2005 18:43:43
Posty: 950
Lokalizacja: Warszawa
djmatys napisał(a):
Boje się tylko jednego... wydam powiedzmy te 8tys. , po czym za 2 miesiące będe szukać jakiegoś 1.6 za 900zł żeby mieć dupowóz, bo koszty naprawy będą tak duże że nie starczy mi kasy na bierząco :(:


I tak właśnie będzie.
Są to stare samochody a części nie są tak tanie jak do golfa.
Jeżeli trafisz zaniedbane auto to na początek wtopisz dużą kasę żeby to doprowadzić do porządku, a niestety ciężko dostać V-ke w dobrym stanie.
Większość ludzi napala się właśnie tak jak ty a potem okazuje się że nie stać ich na utrzymanie, i zaczynają po prostu je drutować lub jeżdżą nic nie robiąc. A potem taka V-ka nadaje się już tylko na złom :(

_________________
1. Coupe 2.3 NG ośka - 2005/2007
2. V8 4.2 2007/tej daty nie będzie :D
taki dźwięk mam na co dzień :)-> http://www.youtube.com/watch?v=AI8lSIEjnQs
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2009 23:38:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Porównanie Golf a V8:
spalanie 15 lpg a 18
klocki 100 a 500
termostat 25 a 70
rozrząd 200 a 2500

Dlatego duże stare auta są tanie - wymagają wkładu finansowego równie dużego jak one same.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2009 12:02:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
oto moje koszty Vki za rok z okładem:

- zakup ~7000

- rorząd + wielorowek + olej i filtr, filtr paliwa : 540 + 200 + 390
(bez robocizny, ja jestem zboczony i do rozrządu zamówiłem w ASO
taką ilośc drobiazgów (specjalne śrubki, uszczeleczki itp.) że niektórzy nie
wiedzą nawet o ich istnieniu ;) )

- nagrzewnica 50 + zawór odcinający 90 (zmieniałem sam)

- wężyki paliwowe 150

- 1l płynu hydro + śruba drążona i robota 100pln

- nowe amorki maski 130

- akumulator 380 (obecny wytrzymał 6 lat)

- paliwko 98 za 15kkm (średnia za cały rok w stopce - policz sobie sam :P)

Teraz do zmiany jest chłodnica bo króciec był spękany i nie dało się go
uratować, gubi powoli płyn

- chłodnica 150pln, robocizna będzie własna

Nie licze tutaj dodatków i fanaberii, tylko typowe naprawy.

Z innych rzeczy do zrobienia na przyszłość mam na razie tylko tylne klocki a z takich dodatkowych to doszczelnienie, mocowania magla, oringi układu wodnego na wszelki wypadek, przewody WN dedykowane (niewystające), wymiana bębenków żebym miał jeden kluczyk, audio,
przesmarowanie szybra itp itd.

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: v8
PostNapisane: 30.maja.2009 12:10:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2007 16:38:53
Posty: 298
Lokalizacja: konstantynów łódzki
komis komisem ale moze to autko jest ok ogladal ktos
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7610200


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2009 14:46:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.maja.2009 19:41:44
Posty: 140
Lokalizacja: Chorzów
no to koledzy V-ke sobie chyba odpuszcze... takie racjonalne posunięcie... Ja potrzebuje auta do którego wsiadam i jade... i nie martwie się czy dojade na koniec ulicy..

Może to troszke OT, ale z waszego doświadczenia... które silniczki w C4 są godne uwagi? Bo nie mam zielonego pojęcia i rozeznania jeszcze w nich... Taki kompromis pomiędzy spalaniem, mocą, bezawaryjnością , a ceną samego auta z tym silnikiem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2009 14:55:02 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
djmatys napisał(a):
no to koledzy V-ke sobie chyba odpuszcze... takie racjonalne posunięcie... Ja potrzebuje auta do którego wsiadam i jade... i nie martwie się czy dojade na koniec ulicy..

Może to troszke OT, ale z waszego doświadczenia... które silniczki w C4 są godne uwagi? Bo nie mam zielonego pojęcia i rozeznania jeszcze w nich... Taki kompromis pomiędzy spalaniem, mocą, bezawaryjnością , a ceną samego auta z tym silnikiem :)


V8 4.2 :peace:
a tak rozsądniej będzie V6 + sekwencja, czy to 2.8 czy 2.6, bierz ten który będzie w lepszym stanie.
Sorry za OT

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2009 15:27:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Jak ma tylko jechać to diesla bym kupił ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2009 15:52:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
djmatys napisał(a):
Ja potrzebuje auta do którego wsiadam i jade... i nie martwie się czy dojade na koniec ulicy..


to znaczy sie że nie powinieneś szukać starego auta bo zawsze sie
moze cos zdarzyć

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2009 17:59:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.maja.2009 19:41:44
Posty: 140
Lokalizacja: Chorzów
od zeszłego roku miałem już 6 różnych VW i różne przygody nie są mi obce :) Chodzi mi bardziej o to że im prostsza konstrukcja tym łatwiej zdiagnozować usterkę... a teoretycznie gdybym już miał jakiegoś V8 czy V6 to szukaj wiatru w polu, jeżeli nie mam pojęcia o zasadzie działania tego silnika ;] no ale... wiedza przyjdzie wraz z usterkami :D bo mam już takie zboczenie że wszystkie naprawy robię SAM :diabel: i juz... bo auta nie oddam w rece żadnego "fachowca" :] lepiej posiedzieć samemu tydzień :)

...no to poszukiwania C4 w trakcie :D Dziękuje chłopaki za pomoc i pewnie zawitam tu niedługo z nowym nabytkiem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2009 18:44:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
lol myślisz że C4 będzie super tanie? :):

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2009 19:06:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lis.2007 22:50:49
Posty: 275
Lokalizacja: Białystok
Napewno tańsze od V8

_________________
WWW.AUDIPODLASIE.PL
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2009 21:51:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
jasne, znawco :peace:

wszystko zależy od stopnia zachwaszczenia jednego i drugiego
C4 tanie w eksploatacji też nie jest i pisanie "na pewno" od razu cie
dyskwalifikuje

mówimy oczywiście o quattro i jakimś poważniejszym silniku bo porównywanie ośki 2.0 do V8 quattro nie jest poważne

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Ostatnio edytowano 30.maja.2009 21:56:33 przez maciu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2009 21:53:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
k1991 napisał(a):
Napewno tańsze od V8


Masz albo miałeś V8 ?

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2009 23:35:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lis.2007 22:50:49
Posty: 275
Lokalizacja: Białystok
Cytuj:
Masz albo miałeś V8 ?

Cytuj:
jasne, znawco n


Mialem w rodzinie c4, a na codzień stykam się z V8 też w rodzinie. I na sam poczatek jeżeli chodzi o koszta utrzymania to choćby przednie tarcze(grubo ponad 1kzł) i kable zapłonowe( wystające Santecha ponad 300zł, Bosch i bodajże Beru ok. 1000zł) To tak na poczatek.

_________________
WWW.AUDIPODLASIE.PL
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2009 02:22:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
djmatys napisał(a):
Teraz Golfik pali mi 15 litrów LPG, więc interesował by mnie podobny wynik....

moja była 3.6 paliła 14.5-16L LPg na sekwencji - i raczej dosyć krotkie odcinki jazdy. Jak kupisz niezdrutowane zwykle 3.6 to osraj to co gadaja inni że cie zje w skarpetkach itd :/ ale jest jedna zasada jesli wymieniasz np rorzad to wymieniasz caly przod silnika łącznie z łożyskiem wisca amortyzatorami paskow simmeringi itd itd i masz spokuj, reszta sie nie psuje no moze poza wyciekami z maglownic w rocznikach do 91' ten kto nie mial tego auta - niepowinien sie wypowiadac a c4 to v8'ce do pięt nie dorasta inna klasa (chodzby wyciszenie, kultura prowadzenia i trzymania na drodze).
rodzynek napisał(a):
rozrząd 2500


wooow ale pojechales z tym rozrzadem :D

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2009 14:16:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Mauzer napisał(a):
rodzynek napisał(a):
rozrząd 2500


wooow ale pojechales z tym rozrzadem :D


Wliczając to co napisałeś wyżej... Poza tym - daj auto do warsztatu, a nie do swojego garażu ;)

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2009 19:09:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Mauzer napisał(a):
a c4 to v8'ce do pięt nie dorasta inna klasa (chodzby wyciszenie, kultura prowadzenia i trzymania na drodze).



popieram :peace:

k1991 napisał(a):
Mialem w rodzinie c4, a na codzień stykam się z V8 też w rodzinie. I na sam poczatek jeżeli chodzi o koszta utrzymania to choćby przednie tarcze(grubo ponad 1kzł) i kable zapłonowe( wystające Santecha ponad 300zł, Bosch i bodajże Beru ok. 1000zł) To tak na poczatek.


to co 300 za kable to dużo? bosch i inne po zniżkach coś około 600-700

tarcze owszem ale to się wymienia rzadko inne duże wentylowane też
nie są tanie

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2009 19:39:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lis.2007 22:50:49
Posty: 275
Lokalizacja: Białystok
Cytuj:
to co 300 za kable to dużo? bosch i inne po zniżkach coś około 600-700

tarcze owszem ale to się wymienia rzadko inne duże wentylowane też
nie są tanie


300zł to może i nie duzo, ale santech to najtańsze G. A jak duzo się na tym forum pisze, albo tanie, albo dobre. A zniżki nie każdy ma. Co do tarcz to pomiędzy C4 V6 a Ufokami Do Vki jest kolosalna różnica.

A Już pomijając to. Skoro to samochód podobny w kosztach utrzymania do C4 to czemu tak, dużo pisze się, że Vka to samochód specjalnej troski, drogi w utrzymaniu, a w tematach o C4 ( nie mówiąc o AAN ) juz nikt tak nie pisze ? Gdyby to bylo takie porównywalne to nie jeden już zamieniłby dawno swoje C4 na V8. Ja też wole V8 od jakiegokolwiek C4 ( może oprócz S6+) piękny wygląd, fajne silniki, wygoda jazdy i każdy myli to z Setką :D Co czasami owocuje dużym zdziwiniem innych kierowców na swiatłach.

_________________
WWW.AUDIPODLASIE.PL
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2009 10:59:00 
Klubowicz

Dołączył(a): 13.kwi.2005 18:43:43
Posty: 950
Lokalizacja: Warszawa
Mauzer napisał(a):
Jak kupisz niezdrutowane zwykle 3.6 to osraj to co gadaja inni że cie zje w skarpetkach itd :/ ale jest jedna zasada jesli wymieniasz np rorzad to wymieniasz caly przod silnika łącznie z łożyskiem wisca amortyzatorami paskow simmeringi itd itd i masz spokuj


Jak najbardziej tylko że kupić niezdrutowane V8 za 9000 z których trzeba odliczyć jeszcze wszelkie opłaty oraz wymianę rozrządu oliwy itp.
To musiała by być nie lada okazja.

Jeżeli chodzi o koszty, porównując do innych audi to mogę się podać mój przykład.
Miałem wcześniej Coupe z 90 roku i koszty utrzymania były o wiele mniejsze niż V-ki (i nie mówię tu o spalaniu).
W V-ce niema praktycznie miesiąca żebym przy niej nie grzebał (właśnie wymieniłem nagrzewnicę), nie wiem może mi się trafił taki egzemplarz.

_________________
1. Coupe 2.3 NG ośka - 2005/2007
2. V8 4.2 2007/tej daty nie będzie :D
taki dźwięk mam na co dzień :)-> http://www.youtube.com/watch?v=AI8lSIEjnQs
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2009 17:58:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Losiak napisał(a):
nie wiem może mi się trafił taki egzemplarz.

odpowiedziales sobie, znam w moim rejonie kilka (7szt) v8mek przy których nie podnosi sie maski czesciej niż w innych autach :d
k1991 napisał(a):
Skoro to samochód podobny w kosztach utrzymania do C4 to czemu tak, dużo pisze się, że Vka to samochód specjalnej troski

zapodaj przykład a odemnie jedynie co zauważyłem to pytania na forum są w 99% o ukł. hamulcowy a pozostały 1% o asb.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2358 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 118  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: