Witam, diagnoza dla mnie powalajaca, ale moze pokolei 1,5 r temu po sprowadzeniu Audi A4 2,5 Tdi kombi 1998r wymieniłem rozrząd , rok czasu auto chodziło jak marzenie, w styczniu zaczeło sie dymił brak mocy - turbina poszła do regeneracji wymieniono przepływomierz, wróciło do normy teraz nagle z dnia na dzień nie mogłem spokojnie ruszyc z miejsca np. ze swiateł dusiło go, przy rozpędzaniu przycinało na tak ok 3 tys obrotów i po chwili puszczało , do tego doszło problem z zapaleniem go rano po nocy na zimnym silniku masakra
Przepaliłem go 180 km/h szedł idealnie no oprócz tego ze przy zmianie biegów tracił przy 3 tys obrotów na chwilę moc
Wiec oddałęm pod komputer: "działa w trybie awaryjnym"- usłyszałem , kąt pompy wtryskowej nie prawidłowy, zawyżone wartości turbiny i równocześnie zanizone na przepływce, oddałem tam gdzie robili ostatnio turbinę , sprawdzili i podobno turbina i przepływa jest ok , wszystko spowodowane pompa ..... co robić ...rzucili takie ceny ze aż głowa boli ...doradźcie błagam
Czy to jest związane z jazda moze coś nie tak sie robi w trakcie jazdy ( bo turbinę załatwiło nie umiejętne jej użytkowanie zapalanie i gaszenie)
Dziei za wszelką pomoc
Poprawiłem temat. Polecam koledze lekturę regulaminu i reguł nazewnictwa tematów. Monster