Mam problem z opozniona moca mojego auta, przy starcie na pierwszym i drugim biegu do 2000 obrotow powoli sie zbiera, pozniej idzie jak burza ,oczywiscie stylu auta chmura czarnego dymu.Po rozgrzaniu kopci delikatnie na szaro byc moze wypala sie olej ktory dostal sie z uszkodzonego turbo ale mysle ze to pierscienie bo,silnik skladalem z dwoch awx(dol silnika chyba z wiekrzym przebiegiem a glowica od mojego auta 88k mil ,cisnienie na cylindrach bylo ok)Wymienialem rozrzad,filtry olej,kat wtrysku ustawiony na 0.0
Nowe turbo i teraz nowy air meter (choc nie mam do niego zaufania) pokazal mi bledy 17553,18039 ktore skasowalem i juz sie nie pokazaly.Stary air meter byc moze jest dobry choc pokazal dwa razy blad a zachowanie auta jest takie samo.
Mam tez zrobione logi mam nadzieje ze sa czytelne
cos jest nie tak z cisnieniami ale moze jakies konkrety
sorki ale nie mam wprawy w robieniu logow, a moj orginalny kabel hex+can firmy ross tech odmowil posluszenstwa po 3 latach.Chwilowo mam chinska podrubke na vaga 401 i nie wszystko na tym dziala.Chce naprawic moj kabel lub wymienic ale to sie wiarze z wyslaniem go do USA.
Prosze o wyrozumialosc i cierpliwosc.Z gory dziekuje.
logi statyczne
group 013
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/39e ... dd28a.html
group 003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/837 ... 80c07.html
logi dynamiczne na 3 biegu w/g danych programu. Sorki ale nie wiedzialem ze ma byc az do 4500
group 008,010,011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7dc ... 51791.html
jakie logi sa jeszcze potrzebne ,jezeli te wogole sa dobre.