.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 13:16:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: PROBLEM Z GRZANIEM SIĘ SILNIKA AUDI 1.8 T
PostNapisane: 11.cze.2009 00:33:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2009 00:27:27
Posty: 5
Witam mam problem z audi a4 1.8 t 150km. Kupiłem samochodzik w Niemczech i zaczęły się problemy. Jak nim jeżdże temperatura mi wzrasta powyżej połowy i komputer sygnalizuje za wysoką teperaturę. Wentylatory chodzą.Mechanik wymienił mi termostat, ale problem jest dalej. Zauważyłem e jak szybciej jeżdże to szybciej się grzeje, a dokładnie jak turbina chodzi . Zauważyłem w nocy e przy mocowaniu turbiny tak się nagrzewae jest czerwono. Proszę o pomoc co to moze być???
Dodame samochód stał 6 miesięcy nie jeżdżony.



EDIT BY DRED poczytaj trochę o ortografii

_________________
AUDI A4 1.8 T 2002r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2009 08:57:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
Po pierwsze NIE KRZYCZ. Używanie Capslocka to krzyk , co nie jest mile widziane.
Po drugie weź słownik języka polskiego i używaj go czasem , bo Twoja ortografia strasznie kuleje.
Po trzecie turbina cały czas chodzi od momentu uruchomienia silnika. Ona się nie włącza ,ani nie wyłącza.
Sprawdzałeś ilość płynu chłodzącego? Wymieniałeś ten płyn?? Może układ jest zapowietrzony.

PS Po pałowaniu gorąca strona od turbo ma być czerwona. To jest całkowicie normalne.

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2009 12:25:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2009 00:27:27
Posty: 5
ok przepraszam za błendy . poziom płynu chodniczego jest prwidłowy miedzi min a max uklad jest odpowietrzony poniewaz mechanik wymienil mi terostat .

_________________
AUDI A4 1.8 T 2002r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2009 12:57:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Dred :580:

adam0s napisał(a):
ok przepraszam za błendy . poziom płynu chodniczego jest prwidłowy miedzi min a max uklad jest odpowietrzony poniewaz mechanik wymienil mi terostat .


Ok przepraszam za błędy. Poziom płynu chłodniczego jest prawidłowy, mieści się pomiędzy poziomem minimum, a max. Układ jest odpowietrzony, ponieważ mechanik wymienił mi termostat.

:) Nie to, żebym się czepiał, ale poprawianie Cię może coś da.
Oczywiście na Twoją korzyść.

sorry, za OT.

Może kolego adam0s napisz coś więcej, na temat tego przgrzania, jak to się ma w praktyce na drodze. Samochód stał, czy wymieniałeś olej?
Czy sprawdzałeś poziom na zagrzanym motorze? Kiedy była pompa wody wymieniana.

pozdrawiam.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Ostatnio edytowano 11.cze.2009 13:03:58 przez grejf, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2009 13:00:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Właśnie, bo narazie tylko piszesz, grzeje, nie grzeja a podaj jakieś kontkretne temp. Masz kilmatronic, żeby sprawdzić dokładniej?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2009 13:24:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2009 00:27:27
Posty: 5
wiec tak po sprowadzeniu z niemiec na lawecie wymieni;em olej filt oleju i filtr powietrza . na postoju temperatura 90 stopni ale jak jezdze to po przejechaniu kilku kilometrow albo szybciej jak go poprzyciskam temperatura nagle zaczyna z polowy rosnąc do 3/4 i wyżej . wentylatory włączają sie i spoda do połowy.

_________________
AUDI A4 1.8 T 2002r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2009 13:51:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Pompe wody moze trzeba juc wymienic, sprawdz w ksiazce kiedy byla w ogole wymieniana. A tak, ze benzyna szybko lapie 90* i zbiję później znowu do 90* nie ma tragedii.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2009 14:17:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2009 00:27:27
Posty: 5
TAK TYLKO ŻE MI NA KOMPIE WYSKAKUJE TERMOMETR I SYGNAŁ DZWIEKOWY JEST, JAK NARAZIE TEZ OBSTAWIAM POMPE WODY. W KSIĄŻCE WŁAŚNIE NIE MA INFORMACJI KIEDY BYŁA WYMIENIONA MUSZE W AUDI SPRAWDZIĆ. ALE JAK W ZBIORNIKU WYRÓWNAWCZYM BEDZIE SIE PRZELEWAC TO JEST DOBRA CHYBA? TAK? MUSZE TO WŁAŚNIE SPRAWDZIĆ?

_________________
AUDI A4 1.8 T 2002r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2009 00:52:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2009 00:27:27
Posty: 5
problem rozwiazany !!!
to byla uszkodzona pompa wody.
pozdrawiam

_________________
AUDI A4 1.8 T 2002r.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: