Co by nie zakładać nowego tematu

dziś znowu zapaliło się Check Engine

ZVagowałem autko i ku mojemu zdziwnienu pojawiły się następujące błędy:
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 8E0 909 518 AA
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 01 0001
Software Coding: 0011501
Work Shop Code: WSC 35858
17636 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33): Short to Ground
P1228 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
17525 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S2: Short to Ground
P1117 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High
P1114 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded
Trzy pierwsze są zdaje się sporadyczne, ale czy istotne? Ostatni już się pojawił jakieś 500 km temu, ale po wykasowaniu nie powrócił. Dopiero dziś....
Auto kopci na biało przez 10 sek po odpaleniu i dym EWIDENTNIE nie jest parą wodną

bo śmierdzi.
Czy możecie pomóc i podpowiedzieć co może być przyczyną i ew od czego zacząć "poszukiwania"?
Dodam że auto ma w tej chwili 263k km.
Prosze o pomoc
