.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lut.2025 07:13:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4, 2,3 AAR] Po wymianie uszczelki pod głowicą...
PostNapisane: 12.cze.2009 11:37:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2007 20:41:47
Posty: 522
Lokalizacja: Płock
Głowica planowana, wszystko skręcone na razie bez gazu i mechanik mówi, że nie może wejść na obroty, po chwili gaśnie. Co może być przyczyną??? Może podpiąć i odczytać kody błyskowe???

_________________
Audi C4, 92', 2,3 lpg było, niestety rozbite...
Audi C4, 92', 2,3 blos brc:) było - sprzedane...
Audi A4, 2,8 30v avant, benzin, tiptronic, skóry, webasto - jest i jest pięknie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2009 12:05:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
źle rozrząd ustawiony albo źle złożony przepływomierz.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2009 10:08:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2007 20:41:47
Posty: 522
Lokalizacja: Płock
Już jest ok. Mechas ma takie urządzenie do regulacji k-jettroników i coś tam poregulował. Swoją drogą mam jeszcze delikatnego muła w zakresie 1500-2000, tak jakby paliwa za mało dostawał i się dusi delikatnie. Klapa w porządku, wszystko pomierzone i jest ok. Może pompa nie podaje benzynki tak jak potrzeba? Bo troszkę juz syczy. Jak sprawdzić pompę paliwową czy jest sprawna??? Czym się to robi???

_________________
Audi C4, 92', 2,3 lpg było, niestety rozbite...
Audi C4, 92', 2,3 blos brc:) było - sprzedane...
Audi A4, 2,8 30v avant, benzin, tiptronic, skóry, webasto - jest i jest pięknie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2009 13:08:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
WRS>C4 napisał(a):
Już jest ok. Mechas ma takie urządzenie do regulacji k-jettroników i coś tam poregulował. Swoją drogą mam jeszcze delikatnego muła w zakresie 1500-2000, tak jakby paliwa za mało dostawał i się dusi delikatnie. Klapa w porządku, wszystko pomierzone i jest ok. Może pompa nie podaje benzynki tak jak potrzeba? Bo troszkę juz syczy. Jak sprawdzić pompę paliwową czy jest sprawna??? Czym się to robi???


Mierząc ciśnienie i wydatek.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2009 23:33:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
sprawdź kolego zapłon jak za późny to w dolnych partiach będzie muł
aar ma 15° przed TDC

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: