@Przemek, dzięki za poświęcony czas na analizę logów. Faktycznie, korekcje po wymianie hydrauliki zrobiły się bardzo małe lub zerowe, za wyjątkiem cylindra 5vs2, na którym z poziomu 0 skoczyły na 0,7. Chciałem dodać, że wtryski nie były w ogóle ruszane, więc, czy samą wymianą hydrauliki da się wytłumaczyć takie zmiany w korekcjach? Przez ostatni rok dolewałem co drugie tankowanie 0,2l Mixolu - może to także jego zasługa?
@Meszrum, dziękuję za Twoje posty i nawiązanie do nierozwiązanego problemu z doładowaniem. Zamiast podmiany N75 na inny, z powodu braku takiej możliwości, zdecydowałem się na jego wyczyszczenie. Jak widać, nie ma oczekiwanych rezultatów - w dynamicznym 011 było poprzednio widać niewystarczające ciśnienie doładowania w zakresie 2300-2800 obr, a teraz chyba jest coraz gorzej - w różnych przedziałach, albo za małe, albo za duże.
Koledzy, czy ktoś z Poznania lub okolic ma możliwość pożyczenia sprawnego N75 na czas zrobienia przeze mnie logów dynamicznych?
Meszrum & Juzek V8, Wasze posty przekonują mnie w 100% o konieczności ponownego dobrania się do odmy i jej wymiany na nową.
Jutro wybieram się do ustawienia kąta wtrysku. Mam nadzieję, że po tym ponownie będzie odpalał na dotyk, przestanie dymić, poprawi się nieco dynamika i może się jeszcze wyciszy na wolnych obrotach
Pozdr, Maciej