ScaniaDriver napisał(a):
Dziury nie widziałem ale mowie jak scisnełem ten waz to gwizdało mocno ale to by mialo znaczenie do przykapcania przy rozruchu auta??
Być może któryś wtrysk leje. Czy pali od tzw. "strzała"? Wystarczy jeden nieprzepalony obrót, a w wydechu pojawi się niedopalona ropa...
Jeśli chodzi o gwizd, na wolnych obrotach raczej da się ścisnąć i gwizdu raczej być nie powinno. Ja przynajmniej u siebie nie słyszę. Więc może zacznij szukać dziury w wężach, dziurka raczej jest mała o ile nie odczuwasz spadku mocy.
Tak na szybko możesz też poprosić kogoś o podniesienie obrotów do 3 tys, wtedy spróbuj ścisnąć, w rurce powinno być ciśnienie około 1 bara i raczej ciężko ścisnąć, o ile nie ma dziury.
Jeśli masz interfejs i laptopa możesz porównać ilość powietrza mierzoną przez przepływomierz wraz z wartością, którą oczekuje sterownik.