hans napisał(a):
no teraz to sobie jaja robisz ... i moze jeszcze mam Ci powiedziec ile ma przejechany Twoj silnik , ile stal a ile jezdzil w temperaturze ponizej zera ?? czlowieku , kup nowy jak zalezy na idealnym silniku a 300 tys km to realnie maly przebieg .... widze ze nie masz zielonego pojecia o tym ile silnik moze wytrzymac

Fakt, za jakiegoś supermechanika się nie uważam

, ale nadal sądze, że 3 stówki to już nie jest młody silnik (chociaż wiem, że trudno szukać nówki na szrocie, najlepiej za tysiaka...

). Przynajmniej do tej pory byłem przekonany, że tak jest. Chociażby doświadczenie tak pokazało, stąd taka a nie inna wypowiedź. Np. Fordowski Diesel wysiadł już zaraz po dwusetnym tysiącu. Choc moze nie ma relatywnosci miedzy dieslem a benzyną, to generalnie benzynki przy 250 tysiacach z tego co wiem zaczynają sprawiać duzo klopotów. (No i nie chce tutaj oberwać za porownywanie Forda do Audii...
Nie wiem, może AUDI ma
jeszcze większą wytrzymałość, niż do tej pory sądziłem... Kurde, ta marka chyba nie raz jeszcze mnie zaskoczy...
Jeśli coś pier$%ole bez sensu, to proszę mnie uświadomić.

[/u]