.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 15:38:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B6 1,8T 2003] Podciśnienie w silniku i błąd 17544
PostNapisane: 12.cze.2009 18:34:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.kwi.2004 15:05:52
Posty: 1222
Lokalizacja: Czaplinek
W aucie mojego szwagra występuje dziwna ustarka.
W trakcie pracy silnika jeśli się odkręci korek wlewu oleju do silnika lub próbuje wyjąć bagnet to są one z dużą siłą przysysane i trzeba się namęczyć by je wyciągnąć.
Usterka wystąpiła nagle. Komp wyświetla błąd 17544.
Wolne obroty "pływają" i wyświetla check engine.
Czy ktoś miał już podobny problem?
Widziałem na forum ten temat: AKP
Ale to było dawno i juz nie widac zdjęć więc wiedza moja nie wzrosła.


Ostatnio edytowano 15.cze.2009 06:29:48 przez MarioBeer, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2009 21:39:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika
Online

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
czy to auto ma gaz ?
Przysysanie bagnetu wskazuje że coś jest nie tak z odpowietrzeniem silnika. Do przejrzenia odma i zaworki od niej (jeśli jakieś są).
Błąd wskazuje na:

17544/P1136/004406 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
Possible Solutions

* Check Mass Air Flow (MAF) Sensor
* Check Fuel Pressure Regulator
* Check Fuel Pump
* Check Intake/Exhaust System for Leaks
* Check Secondary Air Injection for Leaks
* Check Vacuum Lines for Leaks

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2009 06:29:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.kwi.2004 15:05:52
Posty: 1222
Lokalizacja: Czaplinek
To auto jest na szwedzkich blachach i tam jeździ na codzień więc nie miało, nie ma i nigdy nie będzie miało gazu. :peace:
Kod silnika to BFB.

17.06.2009

Zauważyłem, że powietrze jest zasysane przez gumowy wężyk, który idzie do kolektora wlotowego. Jeśli go zacisnę to ciśnienie w silniku wraca do normy i można spokojnie otwierać korek i bagnet. Silnik zaczyna też pracować poprawnie. Zdjąłem więc na chwilę ten wężyk i zauważyłem, że
kolektor zasysa masę powietrza tą drogą.
Sprawdziłem dolot od strony turbiny i jest ok. Turbina też dobrze pracuje.
Czy można ten wężyk zablokować na stałe?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B6 1,8T 2003] Podciśnienie w silniku i błąd 17544
PostNapisane: 24.wrz.2012 08:31:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.gru.2005 20:35:21
Posty: 8
Witam.Mam ten sam problem w tym samym silniku czy wie ktos może jak go rozwiązać?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 117 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: