rookie napisał(a):
Hehe dziwne to że a4 przyjeżdżające z Niemiec mają po 180 tyś km. Jak 2 lata temu kupowałem to też mi z takim przyjechała. Nie można brać przebiegu za 100% choćby babcia do kościoła nim jeździła. Sprzęgło sprawdzasz w prosty sposób , zaciągasz ręczny wbijasz 2 i puszczasz powoli sprzęgło jeżeli silnik gaśnie to ok , a jeżeli silnik działa autko stoi w miejscu to sprzęgło do roboty.
Łożysko sprzęgła jeżeli jest wadliwe , to po wciśnięciu pedału sprzęgła będziesz słyszał stuki (często metaliczne).
emsi napisał(a):
Jest jeszcze inny ciekawy sposób. Wbij trójkę np przy 30 kmh i dodaj sporo gazu. Jeśli obroty urosną dużo szybciej niż prędkość to szykuj się na wymianę.
Z tych 2 rad głosuje za tą druga
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
Rada rookiego jest spoko tyle, że to bezsensowne męczenie auta, a dwa samochód który na zaciągniętym ręcznym i wbitym 2 biegu stoi w miejscu daje przynajmniej jeszcze 2 inne objawy po których moizna stwierdzic, że sprzęgło kaput nie męcząc przy tym auta.