.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 14:08:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Coupe B4 2.3 NG Automat ] Problem z odpaleniem silnika.
PostNapisane: 17.cze.2009 18:26:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2009 15:39:16
Posty: 9
witam,
mam problem z uruchomieniem zimnego silnika. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce silnik odpala na 2 s i gaśnie. Są nowe świece i przewody.

Pozdrawiam !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2009 19:21:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Mało szczegółów , na czym jeździsz na gazie benzynie , nie miałeś ostatnio strazłu gazu ?
Jak odpalisz silnik i wciśniesz gaz to też gaśnie ?

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2009 20:00:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2009 15:39:16
Posty: 9
jeżdżę tylko na benzynie, jak odpalę to pracuje 2 do 3 sek bez względu jak mocno wciskam pedał gazu. Sprawdzałem wtryskiwacz rozruchowy i on podaje paliwo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2009 20:36:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Napisz coś więcej w jaki sposób to się stało, nagle przestał pracować, czy w wyniku czegoś innego :?: Za mało szczegółów opisz wszystko.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2009 21:26:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2009 15:39:16
Posty: 9
w aucie popsuła się pompa paliwa, po wymianie pracował bez zarzutów 2 dni, 3 dnia nie chciał odpalić przez dłuższy czas, ale chechłając przez około 5 minut, odpalił i pracował poprawnie. Jeśli postał chwilę to odpalał bez zarzutu, ale gdy postał 1h i ostygł nie chciał już zapalić, trzeba było długo "chechłać". A teraz w ogóle nie chce odpalić. Długie kręcenia rozrusznikiem nic nie daje. Ostatnim razem jak zapalił, to prace silnika musiałem podtrzymywać przez naciskanie pedału gazu( wyglądało jakby nie miał ssania).Teraz załapuje 2 sek i gaśnie. Odkręciłem świece i są suche.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2009 21:30:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
A czujesz paliwo? Możliwe, że "poleciał" czujnik temperatury i go zalewa - miałem tak.

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2009 21:33:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2009 15:39:16
Posty: 9
nie czuć paliwa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2009 21:39:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2005 22:36:46
Posty: 61
Lokalizacja: Białystok
przepraszam, nie w swoim temacie pisałem :P


Ostatnio edytowano 17.cze.2009 21:41:48 przez mazilis, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2009 21:40:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Zmierzył bym wydatek i ciśnienie paliwa, możliwe że ta pompa co założyleś wcale nie jest dobra, albo była, jak filtr paliwa :?:

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2009 17:30:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2009 15:39:16
Posty: 9
W przewodzie od wtryskiwacza rozruchowego jest paliwo i ciśnienie,w pozostałych przewodach od wtryskiwaczy po odkręceniu od rozdzielacza paliwa brak ciśnienia /paliwo nie wypływa/.Na wejściu i wyjściu paliwa z rozdzielacza ciśnienie jest. :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2009 17:37:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Padł rozdzielacz/ przepływomierz nie chodzi. Zdjąć gumę z przepływomierza i sprawdzić czy ramię rusza się bez oporów. Szukać dużej dziury w dolocie.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2009 17:38:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Podnieś klapę przepływomierza i wtedy sprawdzaj przy uruchomionej pompie czy paliwo idzie na wtryski, a najlepiej czy wychodzi z wtrysków na cylindry.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2009 17:44:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Kornel napisał(a):
Podnieś klapę przepływomierza i wtedy sprawdzaj przy uruchomionej pompie czy paliwo idzie na wtryski, a najlepiej czy wychodzi z wtrysków na cylindry.


Das is gut :)

Oczywistą oczywistością jest, że paliwo nie będzie szło jak klapa przepływomierza się nie unosi :)

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2009 18:13:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2009 15:39:16
Posty: 9
klapę przepływomierza unosiłem i paliwo nie leci.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2009 18:24:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
no to musisz sprawdzić ciśnienie paliwa jakie daje pompa, może regulator ciśnienia paliwa padł

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2009 19:21:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
rookie napisał(a):
no to musisz sprawdzić ciśnienie paliwa jakie daje pompa, może regulator ciśnienia paliwa padł


to by na rozruchowy nie szło paliwo, odkręcałeś całkowicie przewody z rozdzielacza, czy tylko luzowałeś.

Zmierz jakie ciśnienie podaje pompa.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2009 07:02:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Prawdopodobne jest, że pompa daje 3.5 bara, zamiast 5.5. Wtryskiwacze pracują na krawędzi ciśnienia otwarcia, pompa po kilku dniach mogła zniżyć ciśnienie.
Druga możliwość - jak piszą koledzy - mógł paść (zaciąć się) regulator ciśnienia. Mogło też zdarzyć się tak, że uszkodził się obwód regulatora w taki sposób, że blokuje on wypływ paliwa całkowicie (przy prawidłowo działającym regulatorze, W miarę możliwości podmień na inny, ale uwaga - spróbuj najpierw unieść klapę przy chodzącej pompie, ale bez podłączonej wtyczki regulatora i porównaj efekt z podłączoną wtyczką.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2009 13:53:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2009 15:39:16
Posty: 9
do Kornela:
odkręcałem całkowicie przewody z rozdzielacza i nie uroniła się nawet kropla z rozdzielacza, a na rozruchowym paliwo tryska. W którym miejscu znajduje się regulator ciśnienia?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2009 21:28:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Regulator ciśnienia masz pomiedzy rozdzielaczem a błotnikiem , taka mała okrągła puszeczka, nastawnik ciśnienia masz na przedniej części rozdzielacza.
Cytuj:
Prawdopodobne jest, że pompa daje 3.5 bara, zamiast 5.5. Wtryskiwacze pracują na krawędzi ciśnienia otwarcia, pompa po kilku dniach mogła zniżyć ciśnienie.
Druga możliwość - jak piszą koledzy - mógł paść (zaciąć się) regulator ciśnienia. Mogło też zdarzyć się tak, że uszkodził się obwód regulatora w taki sposób, że blokuje on wypływ paliwa całkowicie (przy prawidłowo działającym regulatorze, W miarę możliwości podmień na inny, ale uwaga - spróbuj najpierw unieść klapę przy chodzącej pompie, ale bez podłączonej wtyczki regulatora i porównaj efekt z podłączoną wtyczką.

Podpisuje się również pod tym.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2009 17:15:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Jak masz to podmień regulator ciśnienia paliwa i zobacz co będzie.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: