.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 15:48:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 AEL QUATTRO] prośba o ocenę logów i check engine
PostNapisane: 27.cze.2009 22:29:18 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Hej. Ciągle wywala kontrolkę check engine i mamy taki oto błąd:

Control Module Part Number: 8A0 959 655 C
Component and/or Version: Airbag V AUDI D00
Software Coding: 01022
Work Shop Code: WSC 02324
1 Fault Found:
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
Może ktoś wie w czym problem, znaczy poducha nie wywalona, kiedyś nie świeciła, a teraz ciągle.
I logi. Auto jeździ ok, ale troszkę dymi rano czasem na niebieskawo, a przy depnięciu na czarno :diabel:
statyczne:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
basic setings:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
i dynamiczne:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2009 16:34:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Masz uszkodzoną taśmę od airbagu, najprawdopodobniej.

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2009 17:01:20 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Dawka paliwa wysoka - ale jak rowno chodzi na wolnych to bym nie ruszal i pewnie stad to przydymianie - po za tym AEL sa znane ze smużenia na czarno przy ostrym szpurcie.
EGR - wyglada na zaslepiony.
Reszta OK.
Zdrowy AEL... :)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2009 18:11:48 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Dzięki wielkie, taśma zostanie sprawdzona. Przy dynamicznych nieźle kurzył, ale co ciekawe im więcej zrobionych logów tym chmurka była mniejsza. Chyba przydało się mu kichy przeczyścić :diabel: Dzięki raz jeszcze w imieniu szwagra i swoim :peace:

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2009 07:44:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Z moich doświadczeń podczas prac nad dopracowaniem softu wynika jeden wniosek odnośnie dymu:
AEL szczególnie w wersji Quattro (dwa równoległe katalizatory - rozgałęziony system wydechowy) ma bardzo duże tendencje do zbierania się sadzy w wydechu nawet jak nie widać dymienia podczas spokojnej jazdy. Jeżeli chciałem ocenić poziom dymienia "rzeczywisty" niezbędny był przejazd "dynamiczny" około 3 - 4km lum przejazd na niskim biegu z dużą prędkością obrotową i obciążeniem przez około 1km (np. 120-130 km/h na 4-tym biegu).
Jeżeli jeżdżę przez kilka dni bardzo delikatnie (tzw. PSJ) to później przy pierwszym przypadku ruszenia na pełny gaz i rozpędzeniu do 4500rpm sadza po prostu wysypuje się z układu wydechowego rysując ślad na asfalcie (z czego wnioskuję że nie powstała podczas tego rozpędzania bo nie unosi się wraz ze spalinami tylko jest wyrzucana z wydechu).

Co do dymienia na niebiesko i czarno podejrzewam że końcówki mogą już słabo rozpylać - u mnie przed wymianą też tak było i do tego dynamika słaba a zużycie wyższe w mieście o 2L a na trasie 1 do 2L -przy szybszej jeździe.

Jeżeli chodzi o słabe osiągi miałem taki temat: AEL z założonym wtryskami z AAT staje się słabszy wyraźnie od AAT ponieważ mapa dawkowania pompy wtryskowej jest powiązana z oporami otworków wtryskiwaczy (w AAT mniejsze otworki) co powoduje realnie dużo mniejsze dawkowanie i bardzo słaby silnik.

Pozdrawiam wyznawców AEL'a

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2009 08:46:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 09:09:03
Posty: 1250
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
U mnie też tak jest, że jak uprawiam PSJ to przy pierwszym bucie wyrzuci niezłą chmurę i użytkownik jadący za mną się lekko zdziwi. :D

_________________
Audi A6 C5 Avant 2.7 biturbo BES 2002r. 2017- .....
Audi A6 C4 Avant 2.5TDi AEL 1996r. Green Hornet 2008-2018


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: